keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 173/25.05.2010 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara

25.05.2010

Hotararea Consiliului Local 173/25.05.2010
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2010 - 8713/16.04.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere adresa Regiei Autonome de Transport Timişoara cu nr. RE2010-002092/15.04.2010 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi adresa Regiei Autonome de Transport Timişoara cu numărul RE2010-002091/15.04.2010 privind criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2010 aprobate de către Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Timişoara prin Hotărârea nr. 35/14.04.2010, respectiv Hotărârea nr. 34/14.04.2010;
Având în vedere prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;
În baza prevederilor art. 3 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările si completările ulterioare;
În conformitate cu Legea nr. 11/26.01.2010 a bugetului de stat pe anul 2010;
Având în vedere Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată;
Având în vedere prevederile art. 36, alin.2, lit.(a) şi (d) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. 2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2010 al Regiei Autonome de Transport Timişoara, prevăzut în Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Se aprobă criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2010 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara, prevăzute în Anexa 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Aprecierea gradului de îndeplinire a fiecărui criteriu şi obiectiv de performanţă din Anexa 2 se face la nivelul realizării efective a indicatorilor, iar cel minim se va limita la nivelul de 0%.

Art. 4: Formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă sunt cuprinse în Anexa 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Drumuri şi Transporturi şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Regiei Autonome de Transport Timişoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
OVIDIU CIUHANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECTIA DRUMURI SI TRNSPORTURI SERVICIUL REGLEMENTĂRI TRANSPORTURI URBANE BIROUL TRANSPORT NR.SC2010-8713/16.04.2010

APROBAT PRIMAR

Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 493 017 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

R E F E R A T

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara

Având în vedere adresa Regiei Autonome de Transport Timişoara cu numărul RE2010- 002092/15.04.2010 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, precum adresa Regiei Autonome de Transport Timişoara cu numărul RE2010-002091/15.04.2010 privind criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2010 aprobate de către Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Timişoara prin Hotărârea nr. 35/14.04.2010, respectiv Hotărârea nr. 34/14.04.2010; În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000, pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;

PROPUNEM:

1. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara a bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 al Regiei Autonome de Transport Timişoara;

2. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pe anul 2010 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara, precum şi formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010.

DIRECTOR , DIRECŢIA DRUMURI ŞI TRANSPORTURI DIRECTOR ECONOMIC,

CULIŢĂ CHIŞ SMARANDA HARACICU

ŞEF SERVICIU R.T.U., ŞEF BIROU TRANSPORT, ADRIAN COLOJOARĂ CRISTINA GAVRA

CONSILIER, AVIZAT JURIDIC, Jr. NASTASIA MIRCEA

Cod FP53-01, ver. 1

Atasament: Anexa_2.pdf

ANEXA 2

CRITERII ŞI OBIECTIVE DE PERFORMANŢĂ PROPUNERI R.A.T.T. PENTRU ANUL 2010

1. CRITERII DE PERFORMANŢĂ SPECIFICE Nr. Crt. Denumire criteriu U.M.

Propunere, nivel de referinţă

Coeficient de pondere

1. Randamentul: (călători transportaţi/kilometru)

căl/km min 9 0,10

2. Pondere ture realizate: (nr. de ture realizate zilnic/nr. de ture palnificate zilnic)x100

% min 91 0,10

3. Pondere km de transport urban realizaţi: (nr. km transport urban realizaţi zilnic/nr. km transport urban programaţi zilnic)x100

% min 91 0,06

4. Modul de rezolvare a petiţiilor, inclusiv cele referitoare la comportarea faţă de publicul călător: (nr. petiţii care au fost rezolvate în termen legal/nr. total petiţii)x100

% 100 0,10

5. Gradul de curăţenie şi dezinfecţie zilnică al mijloacelor de transport în comun: (nr. de autovehicule curate controlate la ieşirea din depou/nr. autovehicule controlate)x100

% 100 0,05

6. Viteza medie comercială la tramvaie

Km/h 15 0,10

7. Viteza medie comercială la troleibuze

Km/h 14 0,10

8. Viteza medie comercială la autobuze

Km/h 16,5 0,10

9. Coeficientul de utilizare a parcului (nr.vehicule active/nr. vehicule inventar)x100

% min 61 0.05

10. Respectarea graficului de circulaţie: (total minute întârziere din vina regiei, în medie pentru un autovehicul pentru una lună)

nr/lună 1266 [min] în 1 lună/1 vehicul

0,06

11. Numărul incidentelor de circulaţie din vina proprie a angajaţilor regiei: (nr.incidente pentru un an)

nr/an 470 0,09

12. Numărul de reclamaţii cu privire la atitudinea personalului RATT: (nr. reclamaţii pentru una lună)

nr/lună 30 0,09

Gradul global de îndeplinire a criteriilor 1,00

2. OBIECTIVE DE PERFORMANŢĂ

Nr. Crt. Denumire criteriu U.M.

Propunere, nivel de referinţă

Coeficient de pondere

1. Gradul de îndeplinire a criteriilor de performanţă

% 100 0,50

2. Productivitatea muncii: (cifra de afaceri/nr. salariaţi)

lei/pers min 46.000 0,05

3. Ponderea cheltuielilor cu salariile în cheltuieli totale: (cheltuieli cu salariile/cheltuieli totale)x100

% max 58 0,03

4. Gradul de îndatorare: (datorii totale/total active)x100

% max 60 0,03

5. Perioada de recuperare a creanţelor: (total creanţe/cifra de afaceri) x nr. zile de la începutul anului

zile max 30 0,10

6. Cheltuieli la 1000 lei venituri lei max 999,48 0,03 7. Achitarea obligaţiilor în

termenele legale: [(total obligaţii – penalităţi şi majorări)/total obligaţii la bugete şi fonduri speciale]x100

% 100 0,10

8. Menţinerea şi îmbunătăţirea sistemului de management integrat calitate-mediu-securitate şi sănătate în muncă în vederea respectării standardelor europene în vigoare.

% 100 0,10

9. Solvabilitate patrimonială: (capital propriu/capital propriu+total credite)x100

% min 40 0,03

10. Indicele de creştere venituri raportat la cheltuieli – reducere pierderi – (veniturile perioadei realizate/veniturile perioadei anterioare celei analizate)x(cheltuielile perioadei anterioare celei analizate/cheltuielile perioadei realizate)

- min 1 0,03

Gradul global de îndeplinire a obiectivelor 100.00 1,00 La calcularea obiectivelor şi criteriilor specifice de performanţă se va ţine seama de următoarele:

1. Creanţele vor fi diminuate cu valoarea T.V.A. de recuperat şi subvenţii de încasat. 2. Datoriile vor fi diminuate cu valoarea datoriilor la furnizori, ce urmează a fi onorate din alocaţii

bugetare şi valoarea creditelor pe termen lung. 3. Solvabilitatea patrimonială va fi calculată în funcţie de total credite pe termen scurt.

4. Plata creditului pentru achiziţia celor 50 de troleibuze skoda se va realiza din subvenţia acordată fără a afecta veniturile proprii ale regiei conform HCL 232 din 24.05.2005, respectiv criteriile şi obiectivele de performanţă.

5. Propunerile vizând criteriile specifice activităţii de exploatare au ţinut cont de condiţiile de trafic existente şi de influenţa datelor generate de sistemul de eficientizare a veniturilor şi cheltuielilor R.A.T.T.

6. Valoarea numerică propusă a indicatorului „respectarea graficului de circulaţie” a fost calculat ţinându-se cont, în principal, de următoarele cauze:

- traficul general aglomerat; - lipsa benzilor destinate special transportului în comun; - lipsa măsurilor de prioritizare a transportului în comun.

7. Propunem ca, criteriul „Reducerea volumului de subvenţii anual, măsură procentuală” să fie aplicabil regiei după achitarea creditului aferent achiziţiei celor 50 de troleibuze.

8. Aprecierea gradului maxim de îndeplinire al fiecărui criteriu şi obiectiv de performanţă se face la nivelul realizării efective a indicatorilor, iar cel minim se va limita la nivelul de 0%.

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU,

ING. CULIŢĂ CHIŞ ING. ADRIAN COLOJOARĂ

  • ANEXA 2

Atasament: Anexa_1.pdf

ANEXA 1

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI AL R.A.T.T.

pentru anul 2010

- Lei -

INDICATORI NR. CRT PREVEDERI 2009 REALIZAT 2009 PREVEDERE

2010

0 1 2 3,00 4,00 I. VENITURI TOTALE, din care: (rd. 02 +rd13) 1 88.456.622,00 85.502.065,00 92.295.500,00

1. Venituri din exploatare, din care: 2 88.296.622,00 85.480.567,20 92.275.500,00 a) Venituri din activitatea de bază – 704 (exclusiv subvenţii) 3 36.942.000,00 33.830.606,32 36.220.000,00

b) Venituri din alte activităţi – 703, 706, 707, 708, 711,722 4 3.500.000,00 2.534.323,12 2.600.000,00

c) Venituri din surse bugetare, din care: 5 44.354.622,00 45.890.564,00 52.395.500,00

Subvenţii pentru acoperirea chelt de transport 6 0,00 22.122.551,00 21.600.000,00

Subvenţii pentru acoperirea diferenţelor de preţ şi de tarif (exclusiv TVA) – 741 7 44.354.622,00 23.768.013,00 30.795.500,00

Transferuri 8 0,00 0,00 0,00

Prime acordate de la bugetul statului 9 0,00 0,00 0,00

Alte sume primite de la bugetul statului 10 0,00 0,00 0,00

d) Venituri din fonduri speciale 11 0,00 0,00 0,00

e) Alte venituri din exploatare – 754, 758, 781 12 3.500.000,00 3.225.073,76 1.060.000,00

2. Venituri financiare (ct.764, ct.765, ct.766 ct. 768) 13 160.000,00 21.497,80 20.000,00

II. CHELTUIELI TOTALE, din care: (rd. 15+ rd. 37) 14 88.405.780,00 90.092.983,95 90.002.872,00

1. Cheltuieli pentru exploatare – total, din care: 15 85.005.780,00 82.705.804,82 85.803.225,00 a) Cheltuieli materiale 16 17.800.000,00 14.707.268,58 18.385.000,00 b) Cheltuieli cu personalul, din care: 17 49.554.780,00 49.439.959,25 49.406.225,00

Salarii brute – 641 18 34.800.000,00 35.534.420,00 34.350.000,00

Colaboratori – 621 19 0,00 0,00 0,00

Contribuţie la asigurările sociale de stat – 6451 (20,5% + 0,85% ) 20 7.429.800,00 7.780.903,00 7.522.650,00

Ajutor de şomaj – 6452 (1% + 0,25%) 21 435.000,00 186.531,00 429.375,00

Contribuţie la asigurările sociale de sănătate, conform L95/2006 şi L388/2007 – 6453 (5,5%) 22 1.914.000,00 2.239.023,00 1.889.250,00

Alte cheltuieli cu personalul, din care: 23 4.975.980,00 3.699.082,25 5.214.950,00

Fond special de solidaritate socială pentru persoanele cu handicap, conform OUG nr. 102/1999 – 635 24 173.415,00 170.637,00 171.750,00

Fond iniţial pentru funcţionarea sistemului de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale conf. HG 2269/2004 – 6456- 0,799%

25 296.205,00 109.811,00 103.050,00

Alte cheltuieli privind asigurările şi protecţia socială - 6458, 6456 26 1.906.360,00 2.242.579,00 2.164.050,00

Tichete de masă – 642 27 2.600.000,00 1.176.055,25 2.776.100,00 c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele – 681 28 8.800.000,00 10.213.134,26 9.000.000,00

d) Cheltuieli cu sponsorizarea 29 200.000,00 240.182,48 200.000,00

e) Cheltuieli cu tichetele cadou 30 450.000,00 496.046,48 50.000,00

f) Cheltuieli prevăzute în Codul Muncii (actiuni social – culturale), din care: 31 500.000,00 361.789,10 500.000,00

- Transferuri sau subvenţii 32 0,00 0,00

g) Cheltuieli de protocol – 623 33 1.000,00 19.219,89 10.000,00

h) Cheltuieli reclamă şi publicitate – 623 34 20.000,00 28.944,58 63.000,00

i) Alte cheltuieli, din care: 35 5.730.000,00 4.411.355,45 4.289.000,00

cheltuieli cu asigurarile (613) 36 1.680.000,00 1.519.861,00 1.270.200,00

cheltuieli cu impozite si taxe (635) 37 450.000,00 380.401,24 382.800,00

alte cheltuieli cu serviciile prestate de terti (611,612,624,625,626,627,628) 38 3.600.000,00 2.511.093,21 2.636.000,00

j) Comisioane şi onorarii – 622 39 650.000,00 683.984,46 700.000,00

k) Alte cheltuieli de exploatare – 658, 654 40 1.300.000,00 2.103.920,29 3.200.000,00

2. Cheltuieli financiare – 665,666,668 41 3.400.000,00 7.387.179,13 4.199.647,00

III. REZULTATUL BRUT – profit (pierdere) 42 50.842,00 -4.590.918,95 2.292.628,00

IV. ALTE SUME DEDUCTIBILE STABILITE CONFORM LEGII, din care: 43 0,00 0,00 0,00

- Fond de rezervă 44 0,00 0,00 0,00

V. ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENŢI 45 17.603.726,00 -22.223.051,73 2.292.628,00

VI. IMPOZIT PE PROFIT 46 8.134,72 14.667,00 22.000,00

VII. PROFITUL DE REPARTIZAT (potrivit OG nr.64/2001), din care: 47 42.707,28 0,00 2.270.628,00

a) Rezerve legale 48 0,00 0,00 0,00

b) Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 49 42.707,28 0,00 2.270.628,00

c) Alte rezerve constituite ca surse proprii de finanţare, aferente profitului rezultat din vânzări active, respectiv aferente facilităţilor fiscale la impozitul pe profit

50 0,00 0,00 0,00

d) Alte repartizări prevăzute de lege 51 0,00 0,00 0,00

e) Până la 10% pentru participarea salariaţilor la profit 52 0,00 0,00 0,00

f) Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat

53 0,00 0,00 0,00

g) Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la lit. a- f 54 0,00 0,00 0,00

VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 55 19.784.000,00 7.246.323,65 17.612.895,00

1. Surse proprii, din care: 56 8.870.000,00 6.311.593,08 10.676.800,00

• Amortizare 57 8.870.000,00 6.311.593,08 8.400.000,00

• Fond de dezvoltare 58 0,00 0,00 0,00

• Fonduri proprii 59 0,00 0,00 2.276.800,00

2. Alocaţii de la bugetul de stat şi local 60 10.914.000,00 934.730,57 6.936.095,00

3. Credite bancare (credit furnizor) 61 0,00 0,00 0,00

- Interne 62 0,00 0,00 0,00

- Externe 63 0,00 0,00 0,00

4. Alte surse 64 0,00 0,00 0,00

IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 65 19.784.000,00 7.246.323,65 17.612.895,00

1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 66 13.529.000,00 3.124.887,82 7.386.095,00

2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 67 6.255.000,00 4.121.435,83 10.226.800,00

- Interne 68 6.255.000,00 4.121.435,83 10.226.800,00

- Externe 69 0,00 0,00 0,00

X. REZERVE, din care: 70 0,00 1.557.580,27 271.155,00

I. Rezerve legale 71 0,00 271.155,00 271.155,00

II. Rezerve statutare 72 0,00 0,00 0,00

III. Alte rezerve 73 0,00 1.286.425,27 0,00

IX DATE DE FUNDAMENTARE 74

1. Venituri totale 75 88.456.622,00 85.502.065,00 92.295.500,00

2. Costuri aferente volumului de activitate 76 88.405.780,00 90.092.983,95 90.002.872,00 3. Număr prognozat de personal la finele anului, din care: 77 1.400,00 1.530,00 1.532,00

Activitate de bază 78 1.400,00 1.400,00 1.532,00

Alte activităţi 79 - - -

4. Număr mediu personal total, din care: 80 1.450,00 1.515,00 1.520,00

Activitatea de bază 81 1.450,00 1.515,00 1.520,00

Alte activităţi 82 - - -

5. Fond salarii brut, din care: 83 34.800.000,00 35.534.420,00 34.350.000,00

a) Fond de salarii aferent posturilor blocate 84 0,00 0,00 0,00

b) Fond de salarii aferent conducătorului agentului economic potrivit OUG nr. 79/2008, din care: 85 65.688,00 53.409,00 61.200,00

Sporuri, adaosuri, premii şi alte drepturi de natură salarială, potrivit OUG 79/2008 86 0,00 0,00 0,00

Premiul anual, potrivit OUG 79/2008 87 0,00 0,00 0,00

c) Fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract de muncă 88 34.800.000,00 35.534.420,00 34.350.000,00

6. Câştigul mediu brut pe salariat 89 24.000,00 23.455,06 22.555,60

7. Productivitatea muncii pe total personal (lei/persoană) (rd.75/rd.80) – în preţuri curente 90 61.004,57 54.376,00 60.720,72

8. Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană)(rd75/rd.80) – în preţuri comparabile 91 64.054,80 57.094,80 63.756,76

9. Productivitatea muncii pe total personal mediu (unităţi fizice/număr personal) 92 58.876.884,00 69.672.691,09 54.741.855,27

10. Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale cheltuieli totale/venituri totale x 1000 93 999,43 1.053,69 975,16

11. Plăţi restante – total 94 7.000.000,00 22.827.482,00 11.500.000,00

Preţuri curente 95 7.000.000,00 22.827.482,00 11.500.000,00

Preţuri comparabile (rd 86 x indicele de creştere a preţurilor prognozat) 96 7.500.000,00 23.968.856,10 12.075.000,00

12. Creante restante – total 97 3.000.000,00 14.340.973,00 8.000.000,00

Preţuri curente 98 3.000.000,00 14.340.973,00 8.000.000,00

Preţuri comparabile (rd 86 x indicele de creştere a preţurilor prognozat) 99 3.100.000,00 15.058.021,65 8.400.000,00

 

NOTĂ:

1) În cheltuielile cu salariile pe anul 2010 s-a cuprins suma de 4.284 lei, reprezentând indemnizaţia membrilor de Consiliu de Administraţie.

2) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiei membrilor Consiliului de Administraţie şi a conducătorului unităţii.

3) Estimarea veniturilor din subvenţii de la Bugetul Local, s-a făcut pe baza Hotărârilor Consiliului Local nr. 452/15.12.2009 şi 232/24.05.2005, în vigoare, pentru cele două categorii de subvenţii, şi luându-se în considerare modificarea politicii tarifare, prin introducerea abonamentului social pentru pensionarii cu domiciliul în Timişoara, începând cu luna mai 2010.

4) În ceea ce priveşte previzionarea pentru categoria Alte venituri din exploatare, nu au fost luate în calcul veniturile din subvenţiile pentru investiţii (cota parte a amortizării mijloacelor fixe care se reia pe venituri).

5) Cheltuielile cu Tichetele de masa sunt estimate conform prevederilor Contractul Colectiv de Muncă negociat şi anume prin estimarea cheltuielilor cu aceste pentru 7 luni restante pe anul 2009 şi 3 luni în 2010.

6) În categoria Cheltuieli financiare au fost estimate cheltuielile cu diferenţele de curs prin previzionarea unui curs de 4,50 lei pentru 1 euro, la sfârşitul exerciţiului, pentru valoarea rămasă a creditului; nu au fost estimate veniturile şi cheltuielile cu diferenţele de curs valutar înregistrate lunar, în cursul anului 2010.

7) Prezentul Buget de venituri şi cheltuieli se poate rectifica în cursul anului 2010 de câte ori situaţia o impune.

DIRECTOR,

ING. CULIŢĂ CHIŞ

ŞEF SERVICIU,

ING. ADRIAN COLOJOARĂ

Atasament: Anexa_3.pdf

ANEXA 3

Formule de calcul ale obiectivelor de performanţă pentru anul 2010

1. Gradul de îndeplinire a criteriilor de performanţă [ % ] 2. Productivitatea muncii [ lei/pers ] =

Cifra de afaceri .

Nr. salariaţi 3. Menţinerea şi îmbunătăţirea sistemului de management integrat calitate-mediu-sănătate şi securitate în muncă conform standardelor în vigoare [ % ] = x 100

Nr.zile calend. cumulate de la începutul anului cu certificare SMI.

Nr.zile calend. cumulate de la începutul anului 4. Ponderea cheltuielilor cu salariile în cheltuieli totale [ % ] = x 100

Cheltuieli cu salariile .

Cheltuieli totale 5. Solvabilitatea patrimonială [ % ] = x 100

Capital propriu (Capital social + Rezerve ) .

Capital propriu + Total credite

6. Grad de îndatorare [ % ] = x 100

Datorii totale .

Total active 7. Perioada de recuperare a creanţelor [ zile] = x nr.zile calend.cumulate de la începutul anului

Total creanţe . Cifra de afaceri

8. Cheltuieli la 1000 lei venituri [ lei ] = x 1000

Cheltuieli totale .

Venituri totale 9. Achitarea obligaţiilor în termenele legale:[ % ] = x 100

Total obligaţii la bugete şi fonduri speciale – penalităţi şi majorări .

Total obligaţii la bugete şi fonduri speciale 10. Indice de creştere venituri raportat la cheltuieli = x

V 1 .

V0 V1 – veniturile perioadei realizate

Ch 0 .

Ch1

V0 – veniturile perioadei anterioare celei analizate Ch1 – cheltuielile perioadei realizate Ch0 – cheltuielile perioadei anterioare celei analizate

Formule de calcul ale criteriilor de performanţă pentru anul 2010

1. Randamentul [ căl/km ] =

Nr. de călători transportaţi

Km. realizaţi 2. Pondere ture realizate [ % ] = x 100

Nr. ture realizate zilnic . Nr. ture planificate zilnic

3. Pondere km de transport urban realizaţi [ % ] = x 100

Nr. km. realizaţi transport urban zilnic . Nr. km. transport urban programaţi zilnic

4. Modul de rezolvare a petiţiilor, inclusiv cele referitoare la comportarea faţă de publicul călător [ % ] = x 100

Nr. petiţii care au fost rezolvate în termen legal .

Nr. total petiţii 5. Gradul de curăţenie şi dezinfecţie zilnică al mijloacelor de transport în comun [ % ] = x 100

Nr. autovehicule curate controlate la ieşire din depou .

Nr. autovehicule controlate 6, 7, 8. Viteza medie comercială la tramvaie, troleibuze şi autobuze [ km/h ] =

Km. lunar realizaţi traseu .

Ore circulaţie realizate lunar în traseu, exclusiv staţionările la capete de linie 9. Coeficientul de utilizare a parcului [ % ] = x 100

Nr. vehiculelor active zilnic .

Nr. vehicule inventar 10. Respectarea graficului de circulaţie [ minute ]

= total minute întârziere din vina regiei , în medie / 1 vehicul / 1 lună

11. Numărul incidentelor de circulaţie din vina proprie a angajaţilor regiei [ număr/an ]

12. Numărul de reclamaţii cu privire la atitudinea personalului RATT / 1 lună [ număr/lună]

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU, CULIŢĂ CHIŞ ADRIAN COLOJOARĂ