keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 169/24.04.2012 privind aprobarea Caietului de sarcini pentru scoaterea la licitatie publica deschisa a amplasamentelor in vederea ocuparii domeniului public cu terase sezoniere in Piata Victoriei

24.04.2012

Hotararea Consiliului Local 169/24.04.2012
privind aprobarea Caietului de sarcini pentru scoaterea la licitatie publica deschisa a amplasamentelor in vederea ocuparii domeniului public cu terase sezoniere in Piata Victoriei


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2012-8116/29.03.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
In conformitate cu Legea 213/1998 privind bunurile proprietate publică, modificată;
Avand in vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 43/01.03.2011 privind aprobarea Regulamentului privind conditiile de desfasurare a activitatilor de comert stradal - terase sezoniere pe raza Municipiului Timisoara;
Având în vedere Legea 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicată şi modificată;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată


HOTARASTE

Art.1: Se aproba scoaterea la licitatie publica deschisa a amplasamentelor pentru terase sezoniere cuprinse in Anexa nr. 3 la Hotărârea Consiliului Local nr. 43/01.03.2011 si individualizate conform planurilor de situatie care fac parte integranta din prezenta hotarare si anume amplasamentele B15, C16, D17 si F14 in Piata Victoriei .
Art.2: Se aproba Caietul de Sarcini pentru scoatere la licitatie publica deschisa a amplasamentelor prevazute la art. 1 in vederea ocuparii domeniului public prin amplasarea de terase sezoniere in Piata Victoriei conform Anexei nr.1, care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art.3: Se aprobă scoaterea la licitaţie publică deschisă a amplasamentelor: 1A, 1B, 2A, 2B, 3A, 3B, 4A, 4B, 5, 6, 7, 8 şi 9 situate în Piaţa Unirii, în condiţiile Caietului de sarcini şi a documentaţiei aprobată cu menţiunile:
- durata contractului nu poate depăşi data de 30.09.2012;
- în situaţia începerii lucrărilor de reabilitare a zonei istorice din Piaţa Unirii şi în cazul în care este necesară intervenţia pe terenurile aparţinând domeniului public pe care sunt amplasate terase sezoniere, deţinătorii acestor terase vor dezafecta terenurile necondiţionat la somaţia Primarului Municipiului Timişoara, în termen de 15 zile de la data înştiinţării.

Art.4: Se completează Caietul de sarcini ce constituie Anexa nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 341/25.10.2011- privind aprobarea Caietului de sarcini, a Instrucţiunilor privind elaborarea şi prezentarea ofertei şi a Contractului de închiriere pentru scoaterea la licitaţie publică deschisă a amplasamentelor în vederea ocupării domeniului public cu rulote comerciale mobile, cu amplasamentul nr.11, strada Traian Grozăvescu înscris în C.F. nr. 420077, cu destinaţia de comercializare produse de panificaţie şi patiserie.

Art.5: Se aprobă completarea Anexei nr. 3 la Hotărârea Consiliului Local nr. 43/01.03.2011 cu amplasamentul pentru terasă sezonieră situat in strada Goethe - "Cofetaria Violeta".

Art.6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Patrimoniu si Institutia Arhitectului Sef din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.7: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Imstitutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Politiei Locale;
- Biroului Managementul Calităţii ;
- Compartimentului Control Intern ;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
MARIA SARACAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_3_HCL_43_din_2011.pdf

ou, Hotel Timisoara i vw Ce E cei gang i = ANEXA 3 | | Casai 3 a 7 tr E P-TA. VICTORIEI , A “ : „terasa Cp anfiteatra Dir i Ă a | x E Ă Ă Ca SĂ i IL : T. Banatul Ă i Ă Ă A i pi Nr CE notel

Atasament: Anexa_1.pdf

Anexa nr. 1 La HCL …………………….. PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA PRIMAR, DIRECTIA PATRIMONIU Dr.Ing.GHEORGHE CIUHANDU BIROUL AUTORIZARE PUBLICITATE SI COMERT Nr. CAIET DE SARCINI

1. Obiectul inchirierii: Ocuparea domeniului public in vederea amplasarii teraselor sezoniere in conformitate cu locatiile stabilite in Anexa 3 la HCL 43/01.03.2011 si individualizate conform planurilor de situatie care fac parte integranta din hotararea de consiliul de aprobare a Caietului de sarcini si anume amplasamentele B15, C16, D17,si F14. 2. Durata inchirierii : Domeniul public se va ocupa prin licitatie publica deschisa incepand cu data adjudecarii pentru anul 2012, pentru o perioada de 3 ani, cu obligatia obtinerii acordului de functionare in conformitate cu Regulamentul privind conditiile de desfasurare a activitatilor de comert stradal – terase sezoniere pe raza Municipiului Timisoara aprobat prin H.C.L. nr. 43/01.03.2011 . Contractul de inchiriere pentru amplasamentele mai sus mentionate se va incheia pe o perioada de 3 ani, cu obligatia ca adjudecatarul licitatiei sa functioneze minim 3 luni pe an . In situatia in care terenurile din domeniul public al municipiului pe care sunt amplasate terasele sezoniere urmeaza sa fie afectate de constructii, modernizari, reparatii, amenajari sau utilizari publice detinatorii teraselor vor dezafecta terenurile neconditionat la somatia facuta de primar, in termen de 15 zile de la comunicare . 3. Consideratii tehnice : Domeniul public va fi ocupat prin amplasare de terase sezoniere cu activitate de alimentatie publica , in conditiile respectarii cap. III Reguli de amplasare a teraselor sezoniere din H.C.L. nr. 43/01.03.2011 . Costul lucrarilor de amenajare a teraselor sezoniere , de intretinere si racordare la utilitati cad in sarcina castigatorului licitatiei . La eliberarea amplasamentului licitat se va aduce domeniul public la starea initiala, de catre adjudecatorul licitatiei. Proiectele arhitecturale ce se vor depune la sediul Primariei Timisoara de catre ofertantii interesati trebuie sa respecte cerintele impuse prin Regulamentul privind conditiile de desfasurare a activitatilor de comert stradal – terase sezoniere pe raza municipiului Timisoara, aprobat prin HCL nr. 43/01.03.2011 si sa fie intocmite de un proiectant autorizat . Se va prezenta un plan intocmit de un proiectant autorizat din care sa rezulte faptul ca societatea care participa la licitatie are punct de lucru de alimentatie publicain functiune, cu grup sanitar propriu la mai putin de 250 m fata de amplasamentul licitat si se va prezenta in copie acordul pentru desfasurarea exercitiilor comerciale eliberat de catre Primaria Timisoara in conformitate cu Legea 650/2002 pentru punctul de lucru respectiv, vizat la zi .

In cazul in care in proiectul terasei inregistrat in vederea participarii la licitatie pavajul este acoperit cu platforma provizorie sau postamente (ce nu poate depasi 15 cm inaltime ), terasele sezoniere pot fi amplasate de catre detinatorul acestora doar dupa obtinerea autorizatiei de construire . In cazul in care terasa (mese +scaune) este amplasata direct pe pavaj nu este necesara obtinerea autorizatiei de construire .

Vor fi tratate dar fara a fi limitativ in proiectul terasei urmatoarele aspecte : - ansamblul terasei - mobilier

- integrarea anexelor (frigidere,vitrine, etc) - sistem de acoperire - calitatea materialelor - sistem iluminat - jardinière - program artistic - personalizare servicii (vesela, grafica meniu, aspect si tinuta personalului de deservire, etc) In perioada de sarbatori religioase programul teraselor va fi adaptat solemnitatilor si activitatilor desfasurate de cultele religioase in perimetrul in care sunt amplasate terasele sezoniere. Se interzice in perioadele respective comercializarea bauturilor alcoolice iar programul artistic va fi adaptat solemnitatilor religioase . Prin proiectul prezentat ofertantul va trebui sa ocupe integral suprafata unui amplasament fara a o depasi . 4. Garantia si taxa de participare Pentru participarea la licitatie, solicitantii sunt obligati sa depuna la organizator o garantie de participare si o taxa de participare conf. Instructiunilor ce vor fi aprobate de Consiliul Local. 5. Dispozitii finale Prevederile prezentului caiet de sarcini se completeaza de drept cu prevederile actelor normative in vigoare si cu prevederile Regulamentului privind conditiile de desfasurare a activitatilor de comert stradal – terase sezoniere pe raza municipiului Timisoara cuprins in HCL nr. 43/01.03.2011 . Data licitatiei va fi comunicata conf. Instructiunilor ce vor fi aprobate de Consiliul Local . VICEPRIMAR, Ing. ADRIAN ORZA DIRECTOR, ARHITECT SEF, Ec. MARTIN STAIA Arh. CIPRIAN SILVIU CADARIU SEF BIROU, SEF SERVICIU, Jr. RAMONA MITROFAN Ing. TEREZ KOLOZSI