keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 212/23.04.2013 privind prelungirea funcţionarii teraselor sezoniere amplasate in Piaţa Unirii

23.04.2013

Hotararea Consiliului Local 212/23.04.2013
privind prelungirea funcţionarii teraselor sezoniere amplasate in Piaţa Unirii


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013 - 8845/29.03.213 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizul Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În baza Hotărârii de Consiliu Local nr. 43/01.03.2011 privind aprobarea Regulamentului privind condiţiile de desfăşurare a activităţilor de comerţ stradal - terase sezoniere pe raza Municipiului Timişoara;
În urma licitaţiei publice din 24.05.2012 au fost încheiate 13 contracte de închiriere a domeniului public în vederea amplasării de terase sezoniere, in baza Hotărârii Consiliului Local nr. 169/2012 - privind aprobarea Caietului de sarcini pentru scoaterea la licitaţie publică deschisă a amplasamentelor în vederea ocupării domeniului public cu terase sezoniere în Piaţa Victoriei;
Având in vedere Adresa nr.SC2013-1912/22.02.2013, a Direcţiei Dezvoltare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Având in vedere Adresa nr. SC2013-7394/15.03.2013 a Asociaţiei teraselor Piaţa Unirii;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit. (c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modifică;


HOTARASTE

Art.1: Aprobarea funcţionarii teraselor sezoniere pentru anul 2013 amplasate pe domeniul public din Piaţa Unirii în urma câştigării licitaţiei din 24.05.2012 societăţilor care si-au îndeplinit toate obligaţiile financiare fata de bugetul local, si care au achitat taxele aferente ocupării domeniului public aferente anului 2012 şi care pot să prezinte certificat fiscal , la zi, că nu au datorii către bugetul local.

Art.2: Emiterea Acordului de funcţionare ambulant se va face cu respectarea Hotărârii Consiliului Local nr. 43/2011, pe maxim 30 de zile si cu achitarea anticipata a taxelor de ocupare a domeniului public în conformitate cu Anexa 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 237/29.05.2013 iar în condiţiile în care Municipiul Timişoara va demara lucrări de reabilitare în Piaţa Unirii, la solicitarea reprezentanţilor Primăriei, deţinătorii teraselor se obligă să elibereze spaţiul în maxim 15 zile. În caz contrar acestea vor fi desfiinţate pe cale administrativa.

Art.3: În cazul în care există societăţi comerciale care au deţinut terase în Piaţa Unirii în anul anterior şi nu mai îndeplinesc condiţiile prevăzute pentru aprobarea funcţionării şi pe parcursul acestui an, amplasamentele rămase libere vor fi atribuite societăţilor comerciale care solicită.
Dosarele complete vor fi depuse la sediul Municipiului Timişoara în termen de 5 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. În cazul în care vor fi mai multe solicitări pe acelaşi amplasament se va constitui o comisie prin dispoziţie a primarului, care va face selecţia dosarelor.

Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.5: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice,
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Clădiri Terenuri si Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Biroului Audit;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA DIRECTIA CLADIRI TERENURI APROBAT SI DOTARI DIVERSE PRIMAR BIROUL AUTORIZARE NICOLAE ROBU PUBLICITATE SI COMERT SC2013-8845/29.03.2013

REFERAT privind prelungirea funcţionarii

teraselor sezoniere amplasate in Piaţa Unirii Prin adresa nr.SC2013-1912/22.02.2013, Direcţia Dezvoltare ne comunica următoarele: Proiectul „Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al municipiului Timişoara” a fost aprobat spre finanţare prin contractul nr. 2748/29.12.2011.

Piaţa Unirii este unul dintre obiectivele incluse în proiectul de Reabilitare a spaţiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timişoara pentru care s-a organizat licitaţie pentru contractarea executantului, lucrările efective urmând sa se deruleze in perioada următoare. Momentul demarării lucrărilor in Piaţa Unirii nu poate fi stabilit cu precizie fiind posibila demararea lucrărilor de execuţie chiar pe parcursul acestei veri.

Pe de altă parte închirierea terenului pentru amplasarea de terase sezoniere aduce un venit substanţial la bugetul local al Municipiului Timişoara.

În urma licitaţiei publice din 24.05.2012 au fost încheiate 13 contracte de închiriere a domeniului public în vederea amplasării de terase sezoniere, in baza HCL 169/2012.

Prin adresa nr. SC2013-7170/14.03.2013, Biroul Urmărire Venituri ne comunica situaţia obligaţiilor bugetare restante la data de 31.12.2012, respectiv societăţile comerciale care au datorii neachitate în ceea ce priveşte taxa de ocupare a domeniului public.

Prin adresa nr. SC2013-7394/15.03.2013 Asociaţia teraselor din Piaţa Unirii solicită prelungirea funcţionarii acestora pe domeniul public

PROPUNEM Aprobarea funcţionarii teraselor sezoniere pentru anul 2013 pe domeniul public din Piaţa Unirii

amplasate in urma câştigării licitaţiei din 24.05.2012 societăţilor care si-au îndeplinit toate obligaţiile financiare fata de bugetul local, achitând taxa aferenta ocupării domeniului public pana la 31.12.2012.

Emiterea Acordului de funcţionare ambulant se va face în baza HCL 43/2011, pe o perioada de 30 de zile cu posibilitate de prelungire la cerere şi cu achitarea anticipată a taxelor de ocupare a domeniului public in conformitate cu HCL 237/29.05.2012.

În cazul în care vor începe lucrări de reabilitare în zona mai sus menţionata, în termen de 15 zile de la înştiinţarea comercianţilor, terasele respective vor fi desfiinţate de către aceştia , în caz contrar vor fi desfiinţate pe cale administrativă pe cheltuiala acestora .

VICEPRIMAR, TRAIAN STOIA

DIRECTOR , MARTIN STAIA RESPONSABIL BIROU RAMONA MITROFAN AVIZAT JURIDIC,