Hotararea Consiliului Local 212/23.04.2013 privind prelungirea funcţionarii teraselor sezoniere amplasate in Piaţa Unirii Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2013 - 8845/29.03.213 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizul Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În baza Hotărârii de Consiliu Local nr. 43/01.03.2011 privind aprobarea Regulamentului privind condiţiile de desfăşurare a activităţilor de comerţ stradal - terase sezoniere pe raza Municipiului Timişoara; În urma licitaţiei publice din 24.05.2012 au fost încheiate 13 contracte de închiriere a domeniului public în vederea amplasării de terase sezoniere, in baza Hotărârii Consiliului Local nr. 169/2012 - privind aprobarea Caietului de sarcini pentru scoaterea la licitaţie publică deschisă a amplasamentelor în vederea ocupării domeniului public cu terase sezoniere în Piaţa Victoriei; Având in vedere Adresa nr.SC2013-1912/22.02.2013, a Direcţiei Dezvoltare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Având in vedere Adresa nr. SC2013-7394/15.03.2013 a Asociaţiei teraselor Piaţa Unirii; În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit. (c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modifică; HOTARASTE Art.1: Aprobarea funcţionarii teraselor sezoniere pentru anul 2013 amplasate pe domeniul public din Piaţa Unirii în urma câştigării licitaţiei din 24.05.2012 societăţilor care si-au îndeplinit toate obligaţiile financiare fata de bugetul local, si care au achitat taxele aferente ocupării domeniului public aferente anului 2012 şi care pot să prezinte certificat fiscal , la zi, că nu au datorii către bugetul local. Art.2: Emiterea Acordului de funcţionare ambulant se va face cu respectarea Hotărârii Consiliului Local nr. 43/2011, pe maxim 30 de zile si cu achitarea anticipata a taxelor de ocupare a domeniului public în conformitate cu Anexa 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 237/29.05.2013 iar în condiţiile în care Municipiul Timişoara va demara lucrări de reabilitare în Piaţa Unirii, la solicitarea reprezentanţilor Primăriei, deţinătorii teraselor se obligă să elibereze spaţiul în maxim 15 zile. În caz contrar acestea vor fi desfiinţate pe cale administrativa. Art.3: În cazul în care există societăţi comerciale care au deţinut terase în Piaţa Unirii în anul anterior şi nu mai îndeplinesc condiţiile prevăzute pentru aprobarea funcţionării şi pe parcursul acestui an, amplasamentele rămase libere vor fi atribuite societăţilor comerciale care solicită. Dosarele complete vor fi depuse la sediul Municipiului Timişoara în termen de 5 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. În cazul în care vor fi mai multe solicitări pe acelaşi amplasament se va constitui o comisie prin dispoziţie a primarului, care va face selecţia dosarelor. Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice, - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Clădiri Terenuri si Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare - Direcţiei de Mediu; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control; - Biroului Audit; - Mass - media locale.
|