Hotararea Consiliului Local 165/28.04.2009 privind aprobarea proiectului "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului Clinicii de Chirurgie Cranio - Maxilo - Facială din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara" şi a cheltuielilor aferente acestuia, a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii şi Analizei cost-beneficiu în vederea realizării acestui obiectiv de investiţii Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2009 - 7727/14.04.2009 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu Ghidul Solicitantului aferent Axei prioritare 3 - "Îmbunătăţirea infrastructurii sociale", Domeniul major de intervenţie 3.1. - "Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sănătate" din cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2007-2013; În baza Hotărârii de Guvern nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţie; În temeiul Ordinului Ministerului Economiei şi Finanţelor nr. 911/10.08. 2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 29/2007 privind modul de alocare a instrumentelor structurale, a prefinanţării şi a cofinanţării alocate de la bugetul de stat, inclusiv din Fondul naţional de dezvoltare, în bugetul instituţiilor implicate în gestionarea instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 249/2007; În conformitate cu dispoziţiile art. 36 alin. (2) lit. (b), alin. 4 lit. (d) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1. Se aprobă proiectul "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului Clinicii de Chirurgie Cranio - Maxilo - Facială din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara" şi a cheltuielilor aferente acestuia, în vederea accesării de fonduri nerambursabile prin Programul Operaţional Regional (POR) 2007-2013, Axa prioritară 3 - "Îmbunătăţirea infrastructurii sociale", Domeniul major de intervenţie 3.1. - "Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sănătate". Art. 2. Se aprobă Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii şi Analiza cost-beneficiu în vederea realizării obiectivului de investiţii "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului Clinicii de Chirurgie Cranio - Maxilo - Facială din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara" elaborată de către S.C. I.S.E. PERFORMER CONSULT S.R.L., cu principalii indicatori tehnico-economici prevăzuţi în Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 3. Se aprobă alocarea în bugetul local a sumei de 3.145.852 Lei, reprezentând valoarea totală a proiectului. Valoarea totală a proiectului se avansează integral, urmând ca pe parcursul implementării proiectului, maxim 98% din valoarea totală a cheltuielilor eligibile ale proiectului să se recupereze din asistenţa financiară nerambursabilă. Valoarea TVA-lui aferent cheltuielilor eligibile ale proiectului se va recupera de la bugetul de stat, prin cereri de rambursare. Art. 4. Se aprobă cofinanţarea proiectului de către Municipiul Timişoara cu o cotă de 2% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente acestuia, la care se adaugă valoarea cheltuielilor neeligibile conform bugetului proiectului cuprins în Anexa 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, cât şi a celor conexe proiectului. Art. 5. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Dezvoltare, Direcţia Economică şi Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 6. Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Direcţiei Poliţia Comunitară; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Mass-media locale.
|