keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 156/23.10.2012 privind aprobarea modificării Statului de Funcţii - Anexa 1 la Hotărîrea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.5/2012 - la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara din subordinea Consiliului Local al Municipiului Timişoara

23.10.2012

Hotararea Consiliului Local 156/23.10.2012
privind aprobarea modificării Statului de Funcţii - Anexa 1 la Hotărîrea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.5/2012 - la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara din subordinea Consiliului Local al Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 192906/10.10.2012 al Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere dispoziţiile art.14 din Regulamentul aprobat prin Ordinul nr.1932/2009 al Preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, coroborat cu dispoziţiile art.68 din Legea nr. 188/1999 - privind Statutul funcţionarilor publici, republicată şi modificată;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.5/31.01.2012 privind aprobarea Statului de Funcţii, Organigramei şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (3) lit. b) din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă modificarea Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotarâre.

Art. 2: La data emiterii prezentei hotarâri se modifică în mod corespunzator Anexa 1 la Hotarârea nr. 5/31.01.2012 a Consiliului Local al Municipiului Timişoara.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinţează Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotarâre se comunică :
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_1.pdf

ROMÂNIA CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR

Anexa nr. 1 la HCL nr. _______din_______________

STAT DE FUNCŢII

Nr. posturi Clasă Grad

1 Director executiv S 1 II 2 Şef serviciu S 3 I 3 Şef birou S 2 I

4 consilier S 8 I superior 5 consilier S 9 I principal 6 consilier juridic S 1 I principal 7 consilier S 9 I asistent 8 referent M 17 III superior 9 referent M 2 III principal

10 referent M 1 III asistent

11 referent M 1 II 12 casier M 1

13 administrator M 1 I 14 arhivar M 1 15 şofer M 1 I 16 muncitor calificat M 1 I 17 îngrijitor G 1

Număr total posturi 60 din care: 1. Funcţii publice 53 - de conducere 6 - de executie 47 2. Personal contractual 7 - de conducere 0 - de executie 7

DIRECTOR EXECUTIV ŞEF BIROU VASILE TĂRCIATU MEDINA CODRUŢA MARINESCU

Total funcţii contractuale de executie 7 TOTAL GENERAL 60

C. FUNCŢII CONTRACTUALE DE EXECUŢIE

A. FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE

Total funcţii publice de conducere 6 B. FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE

Total funcţii publice de execuţie 47

Funcţia publică/contractuală Nr. Crt.

Denumire funcţie de conducere Nivel

studii

    Atasament: Referat.pdf

    ROM Â NIA Aprobat CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA PRIMAR DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR NICOLAE ROBU BIROUL JURIDIC RESURSE UMANE INFORMATICĂ Nr._______________________  

    R E F E R A T

    Privind propunerea de modificare a Anexei 1 „Stat de funcţii”( structura funcţiilor publice) la H.C.L.M.T. nr. 5/2012 privind aprobarea Statului de Funcţii , Organigramei şi a R. O. F. la

    Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.  

    Legislaţia în materia funcţiei publice conferă dreptul funcţionarilor publici de execuţie care au absolvit studii superioare în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea ori dacă autoritatea/instituţia publică apreciază, că studiile absolvite sunt utile pentru desfăşurarea activităţii – să participe la examenul de promovare în clasă . În acest sens, sunt dispoziţiile instituite de art.68 din Lg.188/99 – rep.2 privind Statutul funcţionarilor publici – cu modificările şi completările ulterioare . Prin Ordinul nr.1932 /2009 al Preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici a fost aprobat Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici .În cadrul direcţiei noastre un număr de 4 funcţionari publici de execuţie (– 3 referenţi cls.III gr.superior şi respectiv 1 referent cls.III gradul principal ) – din cadrul Serviciului Evidenţa Persoanelor şi respectiv Serviciului Stare Civilă- au absolvit studii superioare juridice . Întrucât studiile absolvite – studii juridice - sunt în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea fiind utile desfăşurării activităţii , cererea a fost aprobată şi a fost demarată procedura de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în clasă în conformitate cu prevederile Regulamentului aprobat de Preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici prin Ordinul nr.1932 /2009. După susţinerea examenului, funcţionarii publici au fost declaraţi admişi iar în consecinţă, potrivit art.14 din Regulament, promovarea în clasă se face prin transformarea postului pe care este încadrat într-o funcţie publică de execuţie cu grad profesional de asistent sau după caz principal , din clasa corespunzătoare studiilor absolvite. Totodată dispoziţiile Lg.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, reiterează la art. 5 din Anexa I lit.B –„ Reglementări specifice funcţiei publice „ modalitatea de numire într-o funcţie publică de execuţie cu gradul profesional de asistent din clasa corespunzătoare studiilor absolvite(...)” .

    În aplicarea dispoziţiilor legale mai sus menţionate, propunem promovarea funcţionarilor publici din referenţi cls.III gr.superior şi respectiv gr.principal în funcţia publică de consilier, cls.I , gr.asistent - cu menţinerea salariului de bază avut anterior promovării în clasă - cf. alin.(2) al art.5 din din Anexa I lit.B din Lg.284/2010). Ataşăm prezentului Referat :

    1. Anexa – Statul de Funcţii ( cu modificarea structurii funcţiilor publice – 3 posturi referenţi cls.III, gr. superior şi 1 post referent cls.III gr.principal se transformă în consilieri, cls.I , gr.asistent;

    2. Anexa 1 – Stat de Funcţii – la H.C.L.M.T. nr.5/31.01.2012 .

                   MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECTOR EXECUTIV SERVICIUL JURIDIC VASILE TĂRCIATU AVIZAT JURIDIC, ALINA JENARIU ŞEF BIROU MEDINA C. MARINESCU REFERENT ADRIANA DRĂGOESCU Cod FP 53-01, ver.1