keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 103/05.04.2016 privind validarea mandatului de consilier local al domnului STOINEL ILIE LUCIAN

05.04.2016

Hotararea Consiliului Local 103/05.04.2016
privind validarea mandatului de consilier local al domnului STOINEL ILIE LUCIAN


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere prevederile art.31 din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală republicată şi modificată;
Având în vedere Ordinul nr. 221/21.03.2016 al Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş - privind încetarea mandatului de consilier local al domnului Stoia Traian;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 1/22.06.2012 privind alegerea Comisiei de validare a Consiliului Local al Municipiului Timişoara modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 43/30.01.2013;
Luând în considerare Adresa nr. 72/01.04.2016 a Partidului Naţional Liberal înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. SC2016 - 008154/04.04.2016 ;
Având în vedere Procesul-Verbal al Comisiei de validare a Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 05.04.2016;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(9) şi art. 34 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 şi art. 31 alin.(5) din din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se validează mandatul de consilier local al domnului STOINEL ILIE LUCIAN.

Art.2: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului ;
- Serviciului Juridic;
- Partidului Naţional Liberal;
- domnului Stoinel Ilie Lucian;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI