Hotararea Consiliului Local 100/20.09.2016 privind modificarea anexei Hotărârii Consiliului Local nr. 59/2013 privind aprobarea criteriilor, procedurilor şi atribuţiilor specifice ocupării postului de administrator public la Municipiul Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2016 - 22374/14.09.2016 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 59/2013 - privind aprobarea criteriilor, procedurilor si atributiilor specifice ocuparii postului - administrator public la Municipiul Timisoara; În conformitate cu prevederile art.112 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se modifică punctul I - Criterii specifice postului din Anexa la Hotărârea Consiliului Local nr. 59/2013, astfel: 1- Studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; 2- Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) - Microsoft Office - nivel mediu; 3- Limbi străine (necesitate si nivel) - 2 limbi de circulaţie internaţională, din care obligatoriu limba engleză- nivel avansat. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Serviciului Resurse Umane; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Şcoli - Spitale; - Biroului Sport - Cultură; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|