Hotararea Consiliului Local 59/30.01.2013 privind aprobarea criteriilor, procedurilor si atributiilor specifice ocuparii postului - administrator public la Municipiul Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2013- 1833/23.01.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aproba criteriile, procedurile si atributiile specifice ocuparii postului - administrator public la Municipiul Timisoara, prevazute in Anexa, parte integranta din prezenta hotarare. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciul Resurse Umane; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse; - Direcţiei Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Compartimentului Control; - Mass - media locale.
|