keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 59/30.01.2013 privind aprobarea criteriilor, procedurilor si atributiilor specifice ocuparii postului - administrator public la Municipiul Timisoara

30.01.2013

Hotararea Consiliului Local 59/30.01.2013
privind aprobarea criteriilor, procedurilor si atributiilor specifice ocuparii postului - administrator public la Municipiul Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013- 1833/23.01.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aproba criteriile, procedurile si atributiile specifice ocuparii postului - administrator public la Municipiul Timisoara, prevazute in Anexa, parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciul Resurse Umane;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse;
- Direcţiei Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- Compartimentului Control;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: ref_administrator_public.pdf

ROMÂNIA JUDEȚUL TIMIȘ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR Serviciul resurse umane SC2013- (73 _/23.01.2013 Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: internet: www.primariatm.ro REFERAT privind criteriile , procedurile si atributiile specifice numirii si eliberarii din functie a administratorului public la Municipiul Timisoara Potrivit HCL. nr.194 din 2 aprilie 2008 privind modificarea si aprobarea organigramei si a statului de functii al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara a fost infiintat postul de administrator public. Avand in vedere prevederile art. 112 din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală , respectiv: „(1) La nivelul comunelor şi oraşelor, primarul poate propune consiliului local înființarea funcției de administrator public, în limita numărului maxim de posturi aprobate. (2) Numirea şi eliberarea din funcţie a administratorului public se fac de primar, pe baza unor criterii, proceduri și atribuţii specifice, aprobate de consiliul local. Numirea în funcţie se face pe bază de concurs. (3) Administratorul public poate îndeplini, în baza unui contract de management, încheiat în acest sens cu primarul, atribuții de coordonare a aparatului de specialitate sau a serviciilor publice de interes local. (4) Primarul poate delega către administratorul public, în condițiile legii, calitatea de ordonator principal de credite.” propunem aprobarea criteriilor, procedurilor si atributiile specifice privind numirea si eliberarea din functie a administratorului public, conform anexei. Sef serviciu resurse umane Rodica Aurelian ful i Avizat juridic, | Sorin Chira Ă A “4 în | | N

Anexa la Referatul nr. 635 | Criterii, proceduri si atributii specifice postului de administrator public I. Criterii specifice postului : 1. Studii de specialitate: studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma; 2. Perfecţionări (specializări): doctorat ; 3. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): -Microsoft Office — nivel mediu; 4. Limbi străine (necesitate şi nivel): 2 limbi de circulatie internationala, din care obligatoriu limba engleză —nivel avansat; 5. Vechimea în specialitate studiilor: - min. 10 ani; 6. Vechimea în functii de conducere : - min. 5 ani; II. A. Procedura de ocupare a postului conform : Legea nr. 53/2003 — privind Codul Muncii; H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice B. Procedura de eliberare din functie conformLegii nr. 53/2003 — privind Codul Muncii; III. Atribuțiile postului: -elaborează şi propune Primarului spre aprobare politici, planuri şi programe de dezvoltare a Municipiului Timişoara; - indeplineşte atribuţii de coordonare delegate de către primar în baza contractului de management, privind aparatul de specialitate al primarului.

Atasament: anexa_administrator_public.pdf

a Anexa la HCL nr. 59 di 30,01. 2043 Criterii, proceduri si atributii specifice postului de administrator public I. Criterii specifice postului : 1. Studii de specialitate: studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma; 2. Perfecţionări (specializări): doctorat ; 3. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): -Microsoft Office — nivel mediu; 4. Limbi străine (necesitate şi nivel): 2 limbi de circulatie internationala, din care obligatoriu limba engleză —nivel avansat; 5. Vechimea în specialitate studiilor: - min. 10 ani; 6. Vechimea în functii de conducere : - min. 5 ani; II. A. Procedura de ocupare a postului conform : Legea nr. 53/2003 — privind Codul Muncii; H.G. nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice B. Procedura de eliberare din functie conformLegii nr. 53/2003 — privind Codul Muncii; III. Atribuțiile postului: -elaborează şi propune Primarului spre aprobare politici, planuri şi programe de dezvoltare a Municipiului Timişoara; - indeplineşte atribuții de coordonare delegate de către primar în baza contractului de management, privind aparatul de specialitate al primarului.