keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 84/03.08.2012 privind creşterea veniturilor Primăriei Municipiului Timişoara şi a calităţii serviciilor către populaţie

03.08.2012

Hotararea Consiliului Local 84/03.08.2012
privind creşterea veniturilor Primăriei Municipiului Timişoara şi a calităţii serviciilor către populaţie


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere propunerea domnilor Traian Constantin Stoia, Radu Daniel Ţoancă, Simion Moşiu, Petru Ehegartner, Octavian Mircea Purceld;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit. c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.(3) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Având în vedere necesitatea ca fondurile care ajung la Primăria Municipiului Timişoara să fie cât mai mari, se stabilesc următoarele:
a. Chiriile percepute de şcoli pentru spaţiile aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara vor fi vărsate în conturile acesteia, urmând ca Primăria să le dirijeze în vederea rezolvării unor probleme ale sistemului de învăţământ. Licitarea spaţiilor se face de către serviciile de specialitate ale Primăriei Municipiului Timişoara. Chiriile încasate se constituie în venituri proprii ale Primăriei Municipiului Timişoara, utilizabile în domeniul educaţiei;
b. Se va trece la implementarea în maxim trei luni a unui sistem automat de taxare (pe baza cardului folosit la RATT) la care se vor adăuga disponibilităţi privind parcările orăşeneşti, închirieri de biciclete, etc.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI VEZI NOTA

Atasament: Expunere_motive_crestere_venituri.pdf

EQunoa dn Croh Se Vreau, la n pom pl ve Mo OMAN a d, Dre e s O PM Vs tu ÎI dv Sue fn QaCe se AD UN Q renod V- lu Coe În în îmcabett?ă al DNS RN N esh NEGRO, DUM A a e d RI mK - Le astermenea , CME d Tex an kJ PER nt o N C VA cr L& ȘT) Ce N e a ÎN a cope aţi ide RT & În a d Nea cole - moșii e KC SM, 34 vhie de |

Atasament: NOTA_HCL_84.pdf

ROMÂNIA JUDEȚUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMĂRIA CABINET SECRETAR NOTĂ La Hotărârea Consiliului Local nr. 84/03.08.2012 — privind creşterea veniturilor Primăriei Municpiului Timişoara și a calității serviciilor către populaţie Referitor la lit a) a art. 1 din hotărârea menţionată, există o reglementare a Consiliului Local şi anume Hotărârea nr. 207/24.04.2012 privind aprobarea Metodologiei de închiriere a spaţiilor temporar disponibile situate în incinta instituţiilor de învățământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara. În baza acestui act administrativ adoptat, chiriile percepute de şcoli pentru spațiile închiriate şi modalitatea de virare a banilor sunt stabilite conform pct. 5 şi 6 din meţodologie. Asrfel, „ banii proveniți din închirierea spațiilor temporar disponibile aflate în incinta unităților de învăţământ, vor intra în contul ordonatorului principal de credite (Venituri din concesiuni şi închireri — cod 21300205 cont Iban...) şi se vor aloca procesului de învățământ, respectiv unităţilor şcolare care au obţinut aceste venituri din închirieri prin grija Direcţiei Economice” Metodologia stabileşte şi modalitatea de închiriere, conform pct. 3, şi anume licitaţia publică. În ceea ce priveşte lit b) a art. L consider că aprobarea unui sistem de taxare se poate realiza doar în baza unui protocol încheiat între Municipiul Timişoara şi Regia Autonomă de Transport Timişoara. Având în vedere motivele expuse mai sus, Hotărârea Consiliului Local nr. 84/03.08.2012 — privind creşterea veniturilor Primăriei Municpiului Timişoara şi a calității serviciilor către populație nu poate fi avizată de legalitate. SIMONA DRĂ