Hotararea Consiliului Local 84/03.08.2012 privind creşterea veniturilor Primăriei Municipiului Timişoara şi a calităţii serviciilor către populaţie Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere propunerea domnilor Traian Constantin Stoia, Radu Daniel Ţoancă, Simion Moşiu, Petru Ehegartner, Octavian Mircea Purceld; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit. c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.(3) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Având în vedere necesitatea ca fondurile care ajung la Primăria Municipiului Timişoara să fie cât mai mari, se stabilesc următoarele: a. Chiriile percepute de şcoli pentru spaţiile aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara vor fi vărsate în conturile acesteia, urmând ca Primăria să le dirijeze în vederea rezolvării unor probleme ale sistemului de învăţământ. Licitarea spaţiilor se face de către serviciile de specialitate ale Primăriei Municipiului Timişoara. Chiriile încasate se constituie în venituri proprii ale Primăriei Municipiului Timişoara, utilizabile în domeniul educaţiei; b. Se va trece la implementarea în maxim trei luni a unui sistem automat de taxare (pe baza cardului folosit la RATT) la care se vor adăuga disponibilităţi privind parcările orăşeneşti, închirieri de biciclete, etc. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare - Direcţiei de Mediu; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - Mass - media locale.
|