Hotararea Consiliului Local 81/25.02.2014 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 202/23.11.2012 privind componenţa comisiei de evaluare a managementului pentru Filarmonica Banatul Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC 2014- 4350/ 20.02.2014 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi ale Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 202/23.11.2012 pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 70/23.02.2010 privind componenţa Comisiei de evaluare a managementului pentru Filarmonica Banatul. În conformitate cu Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură; În conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1301/ 2009 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, modelului-cadru al caietului de obiective, modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru instituţiile publice de cultură; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. 3 lit.(b) şi alin.9, din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.(1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă modificarea componenţei Comisiei de evaluare a managementului pentru Filarmonica Banatul. Art.2: Comisia de evaluare a managementului pentru Filarmonica Banatul va avea următoarea componenţă: - d-na Roşca Mihaela Silvia, dirijor, Opera Naţională Română; - d- nul Frandeş Dorin, Filarmonica Arad; - d- na Alina Pintilie, director Direcţia Comunicare; - d-nul Radu Ţoancă, preşedinte Comisia pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte; Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinteaza Compartimentul de Relaţionare cu Instituţii Culturale din cadrul Direcţiei Comunicare a Primariei Municipiului Timisoara. Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului Judetului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu ; - Directiei Urbanism ; - Direcţiei Tehnice ; - Direcţiei Comunicare ; - Direcţiei Dezvoltare ; - Serviciului Juridic; - Biroului Audit ; - Biroului Managementul Calităţii - Compartimentului Control ; - Compartimentului de Relaţionare cu Instituţii Culturale; - Filarmonicii Banatul; - Mass-media locale.
|