Hotararea Consiliului Local 202/23.11.2012 pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 70/23.02.2010 privind componenţa Comisiei de evaluare a managementului pentru Filarmonica Banatul Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC 2012-25736/ 29.10.2012 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură; În conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1301/ 2009 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, modelului-cadru al caietului de obiective, modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru instituţiile publice de cultură; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (3) lit. b) şi alin.(9), din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.1 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă modificarea componenţei Comisiei de evaluare a managementului pentru Filarmonica Banatul. Art. 2: Comisia de evaluare a managementului pentru pentru Filarmonica Banatul va avea următoarea componenţă: - d- na Roşca Mihaela Silvia, dirijor, Opera Naţională Română Timişoara; - d- nul Frandes Dorin, director artistic, Filarmonica Arad; - d- nul Radu Ţoancă, preşedinte Comisia de Cultură, Ştiinţă, Învăţământ, Sănătate, Protecţie Socială, Turism, Ecologie, Sport şi Culte. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinteaza Biroul Relatii Publice, Învăţământ, Cultură din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judetul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Economice; - Directiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei de Mediu; - Serviciului Juridic; - Serviciului Audit Public Intern ; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - Biroului Relaţii Publice Învăţământ, Cultură; - Filarmonicii Banatul; - Mass-media locale.
|