Hotararea Consiliului Local 76/01.03.2016 privind aprobarea Regulamentului de functionare si organizare a Comisiei de analiza a cererilor de atribuire teren asociatiilor, fundatiilor sau federatiilor constituite in baza O.G. nr.26/2000, a criteriilor de eligibilitate si selectie pentru stabilirea ordinii de prioritate Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2016 - 3081/09.02.2016 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Ordonanţa Guvernului nr. 26/30.04.2000 - cu privire la asociaţii şi fundaţii; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă Regulamentul de funcţionare si organizare a comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociatiilor ,fundatiilor sau federatiilor constituite in baza Ordonanţei Guvernului nr.26/2000, conform Anexei nr.1 la prezenta hotărâre. Art.2: Se aprobă criteriile de eligibilitate si selecţie pentru stabilirea ordinii de prioritate in soluţionarea cererilor de atribuire a unui teren catre asociaţii, fundaţii sau federaţii constituite in baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, conform Anexei nr. 2 la prezenta hotărâre. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse prin Serviciul Terenuri ,Banca de Date Urbane si Cadastru si Biroul Cladiri din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|