Hotararea Consiliului Local 180/08.05.2017 privind constituirea Comisiei de analiză, a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2017-10261/26.04.2017 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizul Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Hotărârea Consiliului Local nr. 76/01.03.2016 privind aprobarea Regulamentului de funcţionare şi organizare a Comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, a criteriilor de eligibilitate şi selecţie pentru stabilirea ordinii de prioritate; Având în vedere Dispozitia nr. 345/24.03.2017 privind modificarea, Comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, a criteriilor de eligibilitate şi selecţie pentru stabilirea ordinii de prioritate, conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local nr. 76/01.03.2016; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (9) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă constituirea Comisiei de analiză, a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, cu urmatoarea componenţă: Preşedinte: IMRE FARKAS- Viceprimar membru supleant: ROBERT KRISTOF - Administrator Public; Membri: MIHAI BONCEA - Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; membru supleant : SIMONA BALAN - Birou Locuinţe; EMILIAN SORIN CIURARIU - Directia Urbanism; membru supleant: GABRIELA BORCSI - Directia Urbanism; CĂLIN PÂRVA - Birou Clădiri; membru supleant: MARINELA BANDI - Birou Spaţii cu Altă Destinaţie; STEFAN BRIHAC - Serviciul Terenuri, Banca de Date Urbană şi Cadastru; membru supleant: DIANA ROF - Serviciul Terenuri, Banca de Date Urbană şi Cadastru; MIRCEA HARABOR - Serviciul Terenuri , Banca de Date Urbană şi Cadastru; membru supleant: ILIE DUMBRAVĂ - Serviciul Terenuri, Banca de Date Urbană şi Cadastru; ALIN STOICA - Serviciul Juridic; membru supleant: GABRIELA IOVA - Serviciul Juridic; CĂLDĂRARU LUCIAN - Consilier Local; ŢUNDREA LUMINIŢA - Consilier Local; Secretariatul comisiei se asigură de către Biroul Clădiri. Art. 2: Atribuţiile comisiei sunt stabilite prin Hotărârea Consiliului Local nr. 76/01.03.2016 privind aprobarea Regulamentului de funcţionare şi organizare a Comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Sport - Cultură; - Biroului Şcoli - Spitale; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Audit; - O.C.P.I. Timiş; - Membrilor comisiei; - Mass - media locale.
|