keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 180/08.05.2017 privind constituirea Comisiei de analiză, a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000

08.05.2017

Hotararea Consiliului Local 180/08.05.2017
privind constituirea Comisiei de analiză, a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2017-10261/26.04.2017 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizul Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Hotărârea Consiliului Local nr. 76/01.03.2016 privind aprobarea Regulamentului de funcţionare şi organizare a Comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, a criteriilor de eligibilitate şi selecţie pentru stabilirea ordinii de prioritate;
Având în vedere Dispozitia nr. 345/24.03.2017 privind modificarea, Comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, a criteriilor de eligibilitate şi selecţie pentru stabilirea ordinii de prioritate, conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local nr. 76/01.03.2016; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (9) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă constituirea Comisiei de analiză, a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, cu urmatoarea componenţă:
Preşedinte: IMRE FARKAS- Viceprimar
membru supleant: ROBERT KRISTOF - Administrator Public;
Membri: MIHAI BONCEA - Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
membru supleant : SIMONA BALAN - Birou Locuinţe;
EMILIAN SORIN CIURARIU - Directia Urbanism;
membru supleant: GABRIELA BORCSI - Directia Urbanism;
CĂLIN PÂRVA - Birou Clădiri;
membru supleant: MARINELA BANDI - Birou Spaţii cu Altă Destinaţie;
STEFAN BRIHAC - Serviciul Terenuri, Banca de Date Urbană şi Cadastru;
membru supleant: DIANA ROF - Serviciul Terenuri, Banca de Date Urbană şi Cadastru;
MIRCEA HARABOR - Serviciul Terenuri , Banca de Date Urbană şi Cadastru;
membru supleant: ILIE DUMBRAVĂ - Serviciul Terenuri, Banca de Date Urbană şi Cadastru;
ALIN STOICA - Serviciul Juridic;
membru supleant: GABRIELA IOVA - Serviciul Juridic;
CĂLDĂRARU LUCIAN - Consilier Local;
ŢUNDREA LUMINIŢA - Consilier Local;

Secretariatul comisiei se asigură de către Biroul Clădiri.
Art. 2: Atribuţiile comisiei sunt stabilite prin Hotărârea Consiliului Local nr. 76/01.03.2016 privind aprobarea Regulamentului de funcţionare şi organizare a Comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Sport - Cultură;
- Biroului Şcoli - Spitale;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Audit;
- O.C.P.I. Timiş;
- Membrilor comisiei;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
GABRIELA POPOVICI
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat.pdf

ROMANIA SE APROBĂ JUDETUL TIMIS PRIMAR MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECŢIA CLĂDIRI , TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE BIROUL CLADIRI NICOLAE ROBU

REFERAT privind constituirea Comisiei de analiză,a cererilor de atribuire teren asociaţiilor , fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr.26/2000 ,

a criteriilor de eligibilitate şi selecţie pentru stabilirea ordinii de prioritate , conform prevederilor HCL nr.76/01.03.2016

Urmare a solicitărilor adresate Direcţiei Clădiri , Terenuri , şi Dotări Diverse cu privire la punerea la dispoziţie , în funcţie de posibilităţi , a unor terenuri pentru asociaţii , fundaţii sau federaţii constituite în baza OG 26/2000 ,

Având în vedere prevederile HCL nr.76 /01.03.2016 privind aprobarea Regulamentului de funcţionare şi organizare a Comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociaţiilor , fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr.26/2000 , a criteriilor de eligibilitate şi selecţie pentru stabilirea ordinii de prioritate , Având în vedere Dispozitia nr. 345/24.03.2017 privind modificarea ,,Comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociaţiilor , fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr.26/2000 , a criteriilor de eligibilitate şi selecţie pentru stabilirea ordinii de prioritate , conform prevederilor HCL nr.76/01.03.2016

PROPUNEM :

Constituirea Comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociaţiilor , fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr.26/2000 , a criteriilor de eligibilitate şi selecţie pentru stabilirea ordinii de prioritate , cu următoarea componenţă :

Preşedinte:IMRE FARKAS- Viceprimar

membru supleant :ROBERT KRISTOF – Administrator Public ;

Membri:MIHAI BONCEA – Director Direcţia Clădiri ,Terenuri şi Dotări Diverse; membru supleant : SIMONA BALAN – Birou Locuinţe; EMILIAN SORIN CIURARIU-Directia Urbanism; GABRIELA BORCSI-Directia Urbanism; CĂLIN PÂRVA- Birou Clădiri ; membru supleant : MARINELA BANDI – Birou Spaţii cu Altă Destinaţie; MIRELA PASCU – Terenuri , Banca de Date Urbană şi Cadastru; membru supleant : DIANA ROF - Serviciul Terenuri , Banca de Date Urbană şi

Cadastru; ALIN STOICA – Serviciul Juridic;

membru supleant : GABRIELA IOVA – Serviciul Juridic; .................................................................Consilier Local; ................................................................. Consilier Local; ................................................................. Consilier Local;

Cod FO 52 – 02 , ver.1

Secretariatul comisiei se asigură de către Biroul Clădiri . Atribuţiile comisiei sunt stabilite prin HCL nr.76/01.03.2016 privind aprobarea Regulamentului

de funcţionare şi organizare a Comisiei de analiză a cererilor de atribuire teren asociaţiilor , fundaţiilor sau federaţiilor constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr.26/2000 , a criteriilor de eligibilitate şi selecţie pentru stabilirea ordinii de prioritate .

VICEPRIMAR D.C.T.D.D.                                                                                                               pt.DIRECTOR

Imre Farkas Mihai Boncea  

BIROUL CLADIRI Calin N. PIRVA

REFERENT DE SECIALITATE Gh.Buzarnescu Serviciul Juridic, Gabriela Iova

Red./Dact. G.B../Ex.1 Cod FO53 - 01 , ver.2