Hotararea Consiliului Local 68/18.02.2020 Privind aprobarea Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul "Reabilitare linii de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timişoara, traseul 4 - B-dul Cetăţii" Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotarare nr. SC2020 3624/14.02.2020 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2020-3624/14.02.2020, întocmit de către Direcţia Generală Drumuri Poduri, Parcaje si Reţele de Utilităti din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 14.02.2020 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2020-3624/14.02.2020; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu,Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comerţ, regii autonome si societăţi comerciale, Comisiei pentru cultura, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport si culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; Având in vedere Hotărârea Consiliului Local nr.107/19.03.2019 privind acceptarea donaţiei de către Municipiul Timişoara a Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul "Reabilitare linii de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timişoara, traseul 4 - B-dul Cetăţii"; Având în vedere avizul Comisiei Tehnico-Economice nr.5/22.03.2019 - Fişa Tehnică de verificare şi avizare a documentaţiilor tehnico - economice pentru lucrările de investiţii; Având în vedere prevederile art. 129 alin. (2) lit. b) şi alin. 4 lit.d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 - privind Codul administrativ;; În temeiul art. 139 alin.(1) şi art.196 alin.(1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului 57/2019 privind Codul Administrativ; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă Studiul de Fezabilitate "Reabilitare linii de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timişoara, traseul 4 - B-dul Cetăţii", potrivit proiectului nr. 7/2019 întocmit de SC HENTZA BUSINESS SRL, având indicatorii tehnico-economici prevăzuţi în Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Se aproba Anexa 2 privind descrierea sumara a investitiei "Reabilitare linii de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timişoara, traseul 4 - B-dul Cetăţii" propusă a fi realizată prin proiect. Art. 3: Finanţarea investiţiilor prevăzute la art. 1 se va face din fonduri de la bugetul local. Art. 4: Începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Consiliului Local nr. 476/15.12.2009 - privind aprobarea Studiului de Fezabilitate pentru "Reabilitare linii de tramvai şi modernizare trame stradale pe Bv.Cetăţii - Timişoara". Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Drumuri Poduri, Parcaje si Reţele de Utilităti din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 6: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse - I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse - II Vest; - Direcţiei Generale Drumuri Poduri, Parcaje si Reţele de Utilităti; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Direcţiei Generale de Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Poliţia Locală; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Mass - media locale.
|