Hotararea Consiliului Local 633/23.12.2019 privind aprobarea normativului de cheltuieli pentru dotarea Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara cu autovehicule şi alte vehicule necesare desfăşurării activităţilor specifice Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul de aprobare nr. 32725 din data de 16.12.2019 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr.10109 din data de 11.12.2019 al Direcţiei Poliţiei Locale; Având în vedere Nota de Fundamentare nr. 12623 din data de 03.10.2019 a Serviciului Ordine Publică din cadrul Direcţiei Poliţiei Locale; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 13.12.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. 10109/11.12.2019; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Legii poliţiei locale nr.155/22.07.2010; Ţinând cont de prevederile art. 31 şi art. 73 din Hotărârea de Guvern nr.1332/23.12.2010 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale; În conformitate cu art.II din Legea nr.33/21.03.2011 pentru aprobarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.55/2010 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice; În conformitate cu prevederile art.129, alin.(7), lit.g) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ; În temeiul art.139 alin.(1) şi (3) şi art.196 alin.(1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ; HOTARASTE Art.1: Se aprobă normativul de cheltuieli privind dotarea Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara cu un număr de 31 de autovehicule, 2 remorci şi 1 şalupă, necesare desfăşurării activităţilor specifice, dotate şi inscripţionate, conform HG 1332/2010 pentru aprobarea Regulamentului - cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale. Art.2: La data intrării în vigoare a prezentei, Hotărârea Consiliului Local nr.155/24.04.2017 pentru aprobarea normativului de cheltuieli privind dotarea Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara cu autovehicule şi alte vehicule îşi încetează efectele. Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Poliţiei Locale, Compartimentul Auto şi Armament. Art.4: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Generale Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generală Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Direcţiei Poliţiei Locale; - Mass-media locale.
|