Hotararea Consiliului Local 578/16.11.2018 privind aprobarea scoaterii din evidenţa contabilă a investiţiilor în curs nerealizate, conform reglementărilor în vigoare, promovate de către Serviciul Drumuri, Poduri şi Parcaje, Canalizare, Alimentare cu apă Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2018 - 025391/30.10.2018 al Directiei Edilitare din cadrul primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 02.11.2018 - Anexă la Raportul de Specialitate nr. SC2018 - 025391 /30.10.2018; Având în vedere Avizul Direcţiei Economice - Anexă la Raportul de Specialitate nr. SC2018 - 25391/30.10.2018; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; In baza prevederilor Legii 273/2006 privind finantele publice locale cu modificarile si completarile ulterioare; Având în vedere Procesul Verbal al şedinţei în plen a Consiliului Local al Municipiului Timişoara, din data de: 16.11.2018; Având în vedere amendamendul propus de dl. consilier Dan Idolu în cadrul şedinţei în plen a Consiliului Local; Avand in vedere prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) şi lit. d), precum şi alin. 9 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă scoaterea din evidenţa contabilă a Primăriei Municipiului Timişoara a investiţiilor în curs nerealizate, conform reglementărilor în vigoare, promovate de către Serviciul Drumuri, Poduri şi Parcaje, Canalizare, Alimentare cu apă, conform Anexei ce face parte integrantă din hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Edilitară şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|