Hotararea Consiliului Local 541/22.10.2013 privind modificarea Organigramei si a Statului de Functii ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara nr.IF2013-016395/21.10.2013 - aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere Referatul de susţinere nr. SC2013 -29951/22.10.2013 ; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 125/2007 privind înfiinţarea Serviciului public cu personalitate juridică - Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara aflat în subordinea Primarului Municipiului Timişoara; Având în vedere necesitatea preluării activităţii de urmărire venituri nefiscale din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere necesitatea eficientizării activităţii Biroului Contencios; Luînd în considerare prevederile art.107 alin.(1) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, modificată; În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(a) şi alin.3 lit.(b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se modifica si se aproba Organigrama Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara,conform Anexei I, care face parte integranta din prezenta hotarare. Art.2: Se modifica si se aproba Statul de Functii al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, conform Anexei II, care face parte integranta din prezenta hotarare. Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Fiscala a Municipiului Timisoara. Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Fiscale a Municipiului Timisoara; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Compartimentului Control; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Mass - media locale.
|