keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 533/22.10.2013 privind actualizarea devizului general aferent obiectivului "Amenajare strada Gladiolelor"

22.10.2013

Hotararea Consiliului Local 533/22.10.2013
privind actualizarea devizului general aferent obiectivului "Amenajare strada Gladiolelor"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013 -29823/21.10.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.lit.(b) şi (c) şi alin.4. lit.(d) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă actualizarea devizului general pentru obiectivul de investiţii "Amenajare strada Gladiolelor", întocmit de S.C. ROUTECONSULT S.R.L., conform Contractului de proiectare nr. 1/05.01.2010 cu caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici, prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art.1 se va face din bugetul local.

Art.3: La data emiterii prezentei hotărâri se modifică Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.42/15.02.2011 - privind aprobarea Studiului de fezabilitate "Amenajare strada Gladiolelor".

Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.5: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii,Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Tehnice;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control ;
- Biroului Audit;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
LUCIAN TAROPA
Contrasemneaza
P.SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa.pdf

Anexa HCL nr............. din.............

PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI AI INVESTIŢIEI

,,Amenajare strada Gladiolelor”

Studiul de fezabilitate întocmit de S.C. ROUTECONSULT S.R.L., aferent obiectivului de investiţii ,,Amenajare strada Gladiolelor”, conform contractului de proiectare nr. 1 din data de 05.01.2010 are principalii indicatori tehnico - economici ai investiţiei: Durata de realizare a investiţiei: 6 luni Valoare de investitie (INV) 430,292 mii lei (inclusiv TVA)

96,469 mii euro (inclusiv TVA) Din care constructii montaj C+M 365,169 mii lei (inclusiv TVA)

81,868 mii euro (inclusiv TVA)

Capacităţi (rămân nemodificate şi anume): • Lungime traseu - parte carosabilă – 3,50m 125,14 m • Suprafaţă acces garaje 698,50 mp • Trotuare şi accese 195,00 mp • Semnalizare rutieră străzi 125,14 m • Suprafaţă zonă verde 253 mp • Lucrări edilitare(guri de scurgere) 8 buc

DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ, ŞEF SERVICIU DPUH, CHIŞ CULIŢĂ IOAN GANCIOV

ŞEF BIROU DRUMURI ŞI PODURI, CONSILIER VASILE OLAR LILIANA PÎRVU

Atasament: Referat.pdf

România SE APROBĂ Judeţul Timiş PRIMAR, Municipiul Timişoara Nicolae Robu Direcţia Tehnică Serviciul Drumuri, Poduri şi Utilităţi Hidrotehnice Nr. SC 2013 –

REFERAT privind actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţie

,,Amenajare strada Gladiolelor”

Direcţia Tehnică prin Biroul Drumuri şi Poduri are cuprins în programul de investiţii pe anul 2013

obiectivul de investiţii ,, Amenajare strada Gladiolelor”. Strada Gladiolelor este amplasată în zona de sud a municipiului Timişoara, având o lungime de

125,14m, intrarea realizându-se din B-dul 1 Decembrie, celălalt capăt al străzi fiind blocat. Structura rutieră actuală este alcătuită dintr-o îmbrăcăminte din beton de ciment veche şi deteriorată,

realizată pe straturi din materiale granulare diverse, care la rândul lor sunt puse în operă pe o umplutură din diverse deşeuri de construcţii. Accesele la locuinţele şi garajele laterale trebuie păstrate la cotele actuale din considerente de asigurare a colectării şi evacuării apelor de suprafaţă. Având în vedere cele menţionate anterior, precum şi lungimea redusă a sectorului de stradă, starea necorespunzătoare a bordurilor, necesitatea efectuării unor lucrări de amenajare adecvată în profil transversal şi importanţa realizării unei soluţii uniforme pe întregul sector proiectat, se recomandă decaparea întregii structuri de rezistenţă actuale şi refacerea într-o soluţie tehnică unitară pe întreaga suprafaţă a părţii carosabile.

Strada Gladiolelor beneficiază de utilităţile urbane având realizată reţeaua de canalizare pe partea dreaptă a străzii, reţeaua de alimentare cu apă potabilă, gaze naturale şi reţeaua de alimentare cu energie electrică. Se vor lua toate măsurile care se impun, astfel încât stabilitatea stâlpilor de iluminat să nu fie afectată de realizarea drumului.

Având în vedere cele menţionate, este necesară şi oportună, realizarea tronsonului de drum propus, acest fapt conducând la îmbunătăţirea accesului rutier şi pietonal în zonă.

Sursa de finanţare: Bugetul local. Primăria Municipiului Timişoara a achiziţionat în cursul anului 2010 Studiul de Fezabilitate pentru

,,Amenajare strada Gladiolelor”, realizat de S.C. ROUTECONSULT S.R.L. conform contractului de proiectare nr. 1 / 05.01.2010. Prin HCL nr.42/15.02.2011 a fost aprobat acest Studiu de Fezabilitate.

Valoarea totală (inclusiv TVA) a investiţiei ,,Amenajare strada Gladiolelor” a fost estimată, conform devizului general al investiţiei, la 287,739 mii lei , respectiv 66,956 mii Euro (1 Euro = 4,2974 lei la data de 15.11.2010). În data de 15.04.2013 prin adresa cu nr. SC2013 – 9908/08.04.2013 a fost înaintată la Serviciul Achiziţii Publice documentaţia necesară pentru demararea procedurii de achiziţie publică a contractului de execuţie lucrări aferent acestui obiectiv. Aceasta a fost iniţiată în SEAP în data de 07.05.2013 cu data de deschidere a ofertelor în 07.06.2013. Până la această dată nu a fost depusă nici o ofertă, motiv pentru care procedura a fost anulată. Procedura a fost reiniţiată în SEAP, documentaţia fiind trsansmisă în data de 13.06.2013 spre validare la ANRMAP, iar în data de 01.07.2013 aceasta a fost respinsă în urma modificărilor legislative (Legea nr.193/2013 de aprobare a OUG nr.77/2012) deoarece valoarea estimată a contractului este sub pragul de achiziţie directă de 100.000euro Având în vedere modificările legislative precum şi necesitatea atribuirii contractului de execuţie lucrări pentru proiectul „Amenajare strada Gladiolelor”, s-a solicitat introducerea acestuia în programul de cumpărări directe aferent anului 2013. A fost transmisă catre SC Drumuri Municipale SA invitaţia nr. SC2013-20349/17.07.2013, pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de execuţie lucrări, în urma căreia ni s-a comunicat faptul că preţul real pentru executarea lucrărilor este mai mare decât cel prevăzut în devizul general.

Apoi au fost transmise invitaţii de participare (SC2013 – 24683/02.09.2013) la următorii operatori economici: SC Rsg SRL, SC Porr Construct SRL, SC Superconstruct SRL, SC Nimb SRL, SC Bau Center Vest SRL. S-au primit două oferte, ambele fiind declarate inacceptabile întrucât valoarea ofertată a fost mai

mare decât valoarea estimată comunicată prin invitaţia de participare. Având în vedere cele de mai sus a fost necesară actualizarea devizului general aferent obiectivului

,,Amenajare strada Gladiolelor”.

Datorită actualizării valoarea investiţiei a crescut la 430.292lei (inclusiv TVA) reprezentând 96.469 euro (1 Euro = 4,4604 lei la data de 30.09.2013).

În vederea lansării procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică pentru execuţia de lucrări, în conformitate cu HG 28/2008, anexa.4, art.5 este necesară adoptarea unei noi hotărâri de consiliu pentru aprobarea actualizării Studiului de Fezabilitate.

La data emiterii prezentei hotărâri se revocă Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.42 din 15.02.2011.

VICEPRIMAR, SECRETAR, DAN DIACONU IOAN COJOCARI

DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ, ŞEF SERVICIU DPUH, CHIŞ CULIŢĂ IOAN GANCIOV

ŞEF BIROU DP CONSILIER VASILE OLAR LILIANA PÎRVU AVIZAT JURIDIC Red. LP Cod FO 53-01,ver.2