Hotararea Consiliului Local 52/24.07.2012 privind respingerea prelungirii contractelor de inchiriere pentru terenurile apartinand domeniului public, pe care se afla amplasate constructii cu caracter provizoriu-chioscuri comerciale in Timisoara P-ta 700 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. DP2012-3158/16.07.2012, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor, Comisiei pentru cultura, stiinta, învatamânt, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; Având în vedere Procesul -Verbalal Şedinţei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 24.07.2012; Tinand cont de solicitarile locatarilor inregistrate cu numerele: -SC AGIL SRL - DP2012-3153/23.05.2012 -SC YUNELA SRL - DP2012-3158/23.05.2012 -SC CIRJA SRL - DP2012-3154/23.05.2012 -SC COCKTAIL & VISE CO SRL - DP2012-3156/23.05.2012 -SC TROPIS SRL - DP2012-3157/23.05.2012 În baza art.36 alin. (2) lit. c si alin.(5) lit. a din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; Având în vedere faptul că Proiectul de hotărâre privind prelungirea contractelor de inchiriere pentru terenurile apartinand domeniului public, pe care se afla amplasate constructii cu caracter provizoriu-chioscuri comerciale in Timisoara P-ta 700, nu a întrunit prevederile impuse de art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se respinge prelungirea prin acte aditionale a contractelor de inchiriere a terenurilor apartinand domeniului public pe care se afla amplasate constructii cu caracter provizoriu-chioscuri comerciale in Municipiul Timisoara P-ta 700, pe o perioada de 6 luni, respectiv incepand cu 01.07.2012 pana la data de 31.12.2012, conform Anexei, care face parte integranta din prezenta hotarare. Art.2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Patrimoniu din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Economice; - Institutiei Arhitectului Sef; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Tehnice; - Compartimentului Control Intern; - Biroului Managementul Calităţii; - Mass - media locale.
|