keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 50/21.02.2017 pentru modificarea şi completarea HCLMT nr. 12/28.01.2014 privind delegarea gestiunii, prin atribuire directă, a serviciului de blocare şi/sau ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor oprite/stationate neregulamentar si a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al municipiului Timişoara, a Caietului de sarcini si a Contractului de delegare

21.02.2017

Hotararea Consiliului Local 50/21.02.2017
pentru modificarea şi completarea HCLMT nr. 12/28.01.2014 privind delegarea gestiunii, prin atribuire directă, a serviciului de blocare şi/sau ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor oprite/stationate neregulamentar si a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al municipiului Timişoara, a Caietului de sarcini si a Contractului de delegare


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2017- 2796/06.02.2017 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Hotărârea nr. 965/2016 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice;
În conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, modificată şi completată, precum şi prevederile Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice aprobat prin H.G. nr. 1391/2006;
Având în vedere Legea nr. 421/2006 privind regimul juridic al vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al statului ori al unitatilor administrativ-teritoriale şi Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 421/2002 privind regimul juridic al vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al statului ori al unitatilor administrativ-teritoriale aprobate prin HG nr. 156/2003;
Având în vedere prevederile O.G. nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local şi prevederile Reglementarilor-cadru de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local, aprobate prin H.G. nr. 955/2004;
În conformitate cu prevederile H.G. nr. 147/1992 privind blocarea, ridicarea, transportul, depozitarea si eliberarea autovehiculelor sau remorcilor stationate neregulamentar pe drumurile publice;
Având în vedere prevederile HCLMT nr. 149/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind blocarea, ridicarea, transportul, depozitarea şi eliberarea autovehiculelor sau remorcilor staţionate neregulamentar pe domeniul public din municipiul Timişoara şi HCLMT nr. 371/2007 privind constatatrea si sanctionarea contraventiilor pe teritoriul Municipiului Timisoara, cu modificarile si completarile ulterioare;
Având în vedere prevederile HCLMT nr. 12/2014 privind delegarea gestiunii, prin atribuire directă, a serviciului de blocare şi/sau ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor oprite/stationate neregulamentar si a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al municipiului Timişoara, a Caietului de sarcini si a Contractului de delegare;
Conform prevederilor art. 3 alin.(2) din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilitati publice;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin (1) şi (2) lit. d) şi alin. (6), lit. a), pct. 13 şi 14 din Legea nr. 215/2001, privind administratia publică locală, modificată şi completată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă modificarea şi completarea Contractului de delegare de gestiune, prin atribuire directă, a serviciului de blocare şi/sau ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor oprite/stationate neregulamentar si a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al Municipiului Timişoara, aprobat prin art. 3 din HCLMT nr. 12/2014, astfel:
a) Completarea art. 1 alin. (1) Cap. I OBIECTUL CONTRACTULUI, după cum urmează: ,,(1) Obiectul prezentului contract îl constituie delegarea de gestiune prin atribuire directa a serviciilor de blocare, ridicare, transport, depozitare si eliberare a autovehiculelor si remorcilor staţionate neregulamentar respectiv fără stăpân sau abandonate pe domeniul public sau privat al Municipiului Timişoara, precum şi relocarea vehiculelor oprite/staţionate în zonele în care se execută lucrări şi care blochează frontul de lucru în cadrul execuţiei lucrărilor de reabilitare, modernizare sau intervenţie la infrastructura tehnico-edilitară şi/sau carosabil, trotuare etc..
b) Modificarea art. 7 pct. 1 Cap. V. Obligaţiile Părţilor, va avea următorul conţinut: ,,1. Concesionarul are obligaţia asigurării activităţii privind ridicarea vehiculelor care constituie serviciu public şi se realizează, pe durata a 24 de ore. Programul de restituire a vehiculelor depozitate în spaţiile special amenajate se asigură prin serviciu continuu, pe durata a 24 de ore".

Art. 2: Se aprobă modificarea şi completarea Caietului de sarcini al serviciului de blocare şi/sau ridicare, transport, depozitare şi eliberare a autovehiculelor sau remorcilor oprite/staţionate neregulamentar pe domeniul public din Municipiul Timişoara si a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al Municipiului Timişoara, aprobat prin art. 2 din HCLMT nr. 12/2014, astfel:
a.) Completarea Cap. II Date Tehnice ale Serviciului, litera B, prin introducerea unor noi puncte, după cum urmează:
ˇ 6. Transportul la locul de depozitare se realizează în condiţii care exclud deplasarea pe propriile roţi a vehiculului ridicat.
ˇ 7. Ridicarea vehiculului nu se dispune sau, dacă a fost dispusă, nu se pune în executare sau încetează, în cazul în care în vehicul este vizibilă prezenţa unor persoane.
ˇ 8. Nu se dispune ridicarea vehiculului aparţinând unei instituţii dintre cele prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, care desfăşoară o acţiune de intervenţie sau misiune cu caracter de urgenţă.
ˇ 9. Transportul la locul de depozitare nu se mai execută dacă, până la iniţierea acestuia, proprietarul sau utilizatorul vehiculului ridicat se prezintă la locul ridicării şi este de acord cu suportarea cheltuielilor efectuate. În acest caz se suportă doar contravaloarea operaţiunii de ridicare.
ˇ 10. Relocarea vehiculelor oprite/staţionate în zonele în care se execută lucrări şi care blochează frontul de lucru în cadrul execuţiei lucrărilor de reabilitare, modernizare sau intervenţie la infrastructura tehnico-edilitară şi/sau carosabil, trotuare etc..
ˇ 11. Relocarea vehiculelor resprezintă o măsură excepţională care se aplică pentru a preîntâmpina consecinţe grave respectiv: imposibilitatea de a interveni în cazul unor avarii la reţeaua stradală, la reţeaua transportului prin curse regulate pe raza Municipiului Timişoara, la reţelele tehnico-edilitare; imposibilitatea de a începe/finaliza lucrările de execuţie de utilitate publică; imposibilitatea respectării graficelor de execuţie a lucrărilor de utilitate publică; etc.
ˇ 12. Procedura privind ridicarea/transportul vehiculelor staţionate neregulamentar se aplică şi în cazul relocării vehiculelor (materiale foto, video, etc.) în condiţiile pct. 11.
b.) Modificarea Cap. III Condiţii Organizatorice, punctul 3, cu următorul conţinut: ,,3. Programul de desfăşurare a activităţilor de ridicare, transport, depozitare, relocare şi eliberare a vehiculelor constituie serviciu public şi se realizează, pe durata a 24 de ore. Programul de restituire a vehiculelor depozitate în spaţiile special amenajate se asigură prin serviciu continuu, pe durata a 24 de ore".
c.) Completarea Cap. VII Precizări Finale, cu un nou punct, punctul 4, astfel: ,,4. Plata serviciului de relocarea a vehiculelor oprite/staţionate în zonele în care se execută lucrări şi care blochează frontul de lucru în cadrul execuţiei lucrărilor de reabilitare, modernizare sau intervenţie la infrastructura tehnico-edilitară şi/sau carosabil, trotuare etc., va fi suportată de operatorul economic care solicită relocare în baza unui acord încheiat cu operatorul serviciului.

Art. 3. Se aprobă completarea tarifelor prevăzute în Anexa la Caietul de sarcini cu două noi litere, litera e) şi f) după cum urmează: ,,e) pentru ridicarea vehiculului conform art. 203^3 alin. (3) din H.G. nr. 1391/2006 - 150 lei, inclusiv TVA; f) pentru relocarea vehiculului - 300 lei, inclusiv TVA".
Art. 4: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, HCLMT nr. 133/25.03.2014 se abrogă.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică, şi Direcţia Tehnică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi SC Drumuri Municipale Timişoara SA.

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direciei Dezvoltare;
- Direcţiei Poliţia Locală;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- SC Drumuri Municipale Timişoara SA;
- SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA;
- SC Aquatim SA;
- Mass- media locală.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat.pdf

Cod FO53-01, ver. 1

REFERAT pentru modificarea şi completarea HCLMT nr. 12/28.01.2014 privind delegarea gestiunii, prin atribuire

directă, a serviciului de blocare şi/sau ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor oprite/stationate neregulamentar si a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al municipiului Timişoara, a Caietului de sarcini si a Contractului de

delegare

Prin Hotărârea nr. 12/28.01.2014, Consiliul Local al Municipiului Timişoara a aprobat

delegarea gestiunii, prin atribuire directă, a serviciului de blocare şi/sau ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor oprite/stationate neregulamentar si a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al Municipiului Timişoara către SC Drumuri Municipale Timişoara SA - prin Serviciul Administrare Parcări.

De asemenea, prin aceeaşi hotărâre, s-a aprobat Caietul de sarcini al serviciului de blocare şi/sau ridicare, transport, depozitare şi eliberare a autovehiculelor sau remorcilor oprite/staţionate neregulamentar pe domeniul public din Municipiul Timişoara si a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al Municipiului Timişoara, Contractul de delegare de gestiune, prin atribuire directă, a serviciului de blocare şi/sau ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor oprite/stationate neregulamentar si a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al Municipiului Timişoara, şi s-a stabilit cuantumul redevenţei.

Prin amendament s-a propus şi s-a aprobat ca programul de desfăşurare a activităţilor de blocare - ridicare să fie între 08.00 – 17.00, de luni-vineri

Având în vedere faptul că majoritatea conducătorilor auto, pentru care s-a dispus măsura ridicării, solicită eliberarea vehiculelor după ora 17,00, s-a impus modificarea programului de desfăşurare a activităţilor de blocare – ridicare până la ora 20,00. Mai mult, poliţia rutieră putând dispune ridicarea vehiculelor care blochează caile de acces, liniile mijloacelor de transport în comun, staţiile mijloacelor de transport în comun, etc, în cazuri de maximă urgenţă, astfel s-a impus completarea programului de desfăşurare a activităţilor de ridicare de la ora 0-24 numai pentru situaţiile de intervenţie rapidă. Astfel, HCLMT nr. 12/28.01.2014 s-a modificat şi completat prin HCLMT nr. 133/25.03.2014, după cum urmează: - Modificarea şi completarea Caietului de sarcini aprobat prin art. 2 din HCLMT nr. 12/2014, Cap. III

Condiţii Organizatorice, punctul 3, cu următorul conţinut: ,,3. Programul de desfăşurare a activităţilor de blocare şi/sau ridicare, transport, depozitare şi eliberare a vehiculelor oprite/staţionate neregulamentar şi a vehiculelor abandonate şi fără stăpân este în intervalul orar 08.00 – 20.00, de luni-vineri. În caz de intervenţie rapidă (situaţii de urgenţă) programul activităţilor de ridicare este în intervalul orar 0,00-24,00 de luni-duminică”.

- Modificarea şi completarea Contractului de delegare de gestiune aprobat prin art. 3 din HCLMT nr. 12/2014, Cap. IV Obligaţiile Părţilor, art. 7, punctul 1, cu următorul conţinut ,,Concesionarul are obligaţia asigurării activităţii în intervalul orar 8,00 – 20,00, de luni pana vineri, in mod continuu si permanent pe toata durata contractului. În caz de intervenţie rapidă (situaţii de urgenţă) programul activităţilor de ridicare este în intervalul orar 0,00-24,00 de luni-duminică”.

ROMANIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA TEHNICĂ SERVICIUL TRANSPORT ŞI SIGURANŢA CIRCULAŢIEI BIROUL TRANSPORT NR.

APROBAT PRIMAR

Nicolae Robu

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

Cod FO53-01, ver. 1

Serviciul pentru administrarea domeniului public şi privat este reglementat prin Ordonanţa Guvernului nr.71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, si Hotărârea Guvernului nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor-cadru de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local.

Potrivit art. 64 alin. (1) din OUG nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, modificată şi completată, politia rutiera poate dispune ridicarea vehiculelor stationate neregulamentar pe partea carosabila. Ridicarea si depozitarea vehiculelor in locuri special amenajate se realizeaza de catre administratiile publice locale sau de catre administratorul drumului public, dupa caz.

Prin Decizia nr. 9/25.05.2015, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 526/15.07.2015, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţiei a admis recursul în interesul legii formulat de Avocatul Poporului şi a stabilit că ridicarea vehiculelor staţionate/oprite neregulamentar pe partea carosabilă, prevăzută de art. 64 şi art. 97 alin. (1) lit. d) şi alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002, nu poate fi reglementată prin hotărâri ale consiliilor locale.

Potrivit art. 517 alin. (4) din Codul de procedură civilă deciziile Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie sunt obligatorii.

Prin Decizia mai sus menţionată Înalta Curte precizează că, competenţa de reglementare a unei proceduri de ridicare a vehiculelor staţionate neregulamentar pe partea carosabilă a fost concepută de legiuitorul delegat (Guvern) ca un atribut de competenţa exclusivă a autorităţii administraţiei centrale, iar autoritatea administraţiei publice locale nu a fost abilitată de legiuitor de a reglementa o procedură efectivă pentru punerea în aplicare a măsurii tehnico-administrative privind ridicarea şi depozitarea în locuri special amenajate a vehiculelor staţionate/oprite neregulamentar pe partea carosabilă.

Astfel, Decizia Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie nr. 9/25.05.2015 fiind obligatorie am solicitat operatorului să respecte prevederile acesteia până la reglementarea situaţiei de către administraţia centrală.

În data de 22 decembrie 2016, în Monitorul Oficial nr. 1035, s-a publicat Hotărârea nr. 965/2016 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice. Prin această hotărâre s-a reglementat de către administraţia centrală ridicarea vehiculelor staţionate neregulamentar. Astfel, administraţia publică locală are obligaţii în ceea ce priveşte această măsură, ca atare este necesară modificarea şi completarea Contractului de delegare a gestiunii şi a Caietului de sarcini. Potrivit art. 203^1 alin. (2) din HG nr. 1391/2006 ridicarea vehiculelor constituie serviciu public şi se realizează, potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pe durata a 24 de ore, de către administratorul drumului public sau, după caz, de către administraţia publică locală.

Alin. (3) al articolului mai sus amintit specifică faptul că ridicarea vehiculului nu se dispune sau, dacă a fost dispusă, nu se pune în executare sau încetează, în cazul în care în vehicul este vizibilă prezenţa unor persoane.

În conformitate cu prevederile art. 203^3 alin. (3) din HG nr. 1391/2006 transportul la locul de depozitare nu se mai execută dacă, până la iniţierea acestuia, proprietarul sau utilizatorul vehiculului ridicat se prezintă la locul ridicării şi este de acord cu suportarea cheltuielilor efectuate. În acest caz se suportă doar contravaloarea operaţiunii de ridicare. Astfel este necesar aprobarea unui tarif pentru ridicarea vehiculului staţionat neregulamentar.

Compania Locala de Termoficare Colterm SA, prin adresa cu nr. 1766/26.01.2017, înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. CDT2017-116/26.01.2017 a solicitat introducerea unei clauze în contractul de delegare şi caietul de sarcini care sa prevadă posibilitatea de a reloca vehiculele care sunt staţionate deasupra reţelelor de utilitate publică care necesită intervenţia pentru eliminarea avariilor.

Având în vedere prevederile legale în vigoare privind serviciile comunitare de utilităţi publice, precum şi principiul potrivit caruia în organizarea, funcţionarea şi dezvoltarea serviciilor publice

Cod FO53-01, ver. 1

interesul general al comunităţilor locale este prioritar, propunem modificarea şi completarea HCLMT nr. 12/28.01.2014, după cum urmează:

- Completarea art. 1 alin. (1) din Contractul de delegare de gestiune aprobat prin art. 3 din HCLMT nr. 12/2014, Cap. I OBIECTUL CONTRACTULUI, după cum urmează: ,,(1) Obiectul prezentului contract îl constituie delegarea de gestiune prin atribuire directa a serviciilor de blocare, ridicare, transport, depozitare si eliberare a autovehiculelor si remorcilor staţionate neregulamentar respectiv fără stăpân sau abandonate pe domeniul public sau privat al Municipiului Timişoara, precum şi relocarea vehiculelor oprite/staţionate în zonele în care se execută lucrări şi care blochează frontul de lucru în cadrul execuţiei lucrărilor de reabilitare, modernizare sau intervenţie la infrastructura tehnico-edilitară şi/sau carosabil, trotuare etc..

- Modificarea art. 7 pct. 1 din Contractul de delegare de gestiune aprobat prin art. 3 din HCLMT nr. 12/2014, Cap. IV Obligaţiile Părţilor, după cum urmează: ,,Concesionarul are obligaţia asigurării activităţii privind ridicarea vehiculelor care constituie serviciu public şi se realizează, pe durata a 24 de ore. Programul de restituire a vehiculelor depozitate în spaţiile special amenajate se asigură prin serviciu continuu, pe durata a 24 de ore”.

- Completarea Caietului de sarcini aprobat prin art. 2 din HCLMT nr. 12/2014, Cap. II Date Tehnice ale Serviciului, litera B, prin introducerea unor noi puncte, după cum urmează:  6. Transportul la locul de depozitare se realizează în condiţii care exclud deplasarea pe

propriile roţi a vehiculului ridicat.  7. Ridicarea vehiculului nu se dispune sau, dacă a fost dispusă, nu se pune în executare

sau încetează, în cazul în care în vehicul este vizibilă prezenţa unor persoane.  8. Nu se dispune ridicarea vehiculului aparţinând unei instituţii dintre cele prevăzute la

art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, care desfăşoară o acţiune de intervenţie sau misiune cu caracter de urgenţă.

 9. Transportul la locul de depozitare nu se mai execută dacă, până la iniţierea acestuia, proprietarul sau utilizatorul vehiculului ridicat se prezintă la locul ridicării şi este de acord cu suportarea cheltuielilor efectuate. În acest caz se suportă doar contravaloarea operaţiunii de ridicare.

 10. Relocarea vehiculelor oprite/staţionate în zonele în care se execută lucrări şi care blochează frontul de lucru în cadrul execuţiei lucrărilor de reabilitare, modernizare sau intervenţie la infrastructura tehnico-edilitară şi/sau carosabil, trotuare etc..

 11. Relocarea vehiculelor resprezintă o măsură excepţională care se aplică pentru a preîntâmpina consecinţe grave respectiv: imposibilitatea de a interveni în cazul unor avarii la reţeaua stradală, la reţeaua transportului prin curse regulate pe raza Municipiului Timişoara, la reţelele tehnico-edilitare; imposibilitatea de a începe/finaliza lucrările de execuţie de utilitate publică; imposibilitatea respectării graficelor de execuţie a lucrărilor de utilitate publică; etc.

 12. Procedura privind ridicarea/transportul vehiculelor staţionate neregulamentar se aplică şi în cazul relocării vehiculelor (materiale foto, video, etc.), în condiţiile pct. 11.

- Modificarea şi completarea Caietului de sarcini aprobat prin art. 2 din HCLMT nr. 12/2014, Cap. III Condiţii Organizatorice, punctul 3, cu următorul conţinut: ,,3. Programul de desfăşurare a activităţilor de ridicare, transport, depozitare, relocare şi eliberare a vehiculelor constituie serviciu public şi se realizează, pe durata a 24 de ore. Programul de restituire a vehiculelor depozitate în spaţiile special amenajate se asigură prin serviciu continuu, pe durata a 24 de ore”.

- Completarea Caietului de sarcini aprobat prin art. 2 din HCLMT nr. 12/2014, Cap. VII Precizări Finale, cu un nou punct, punctul 4, astfel: ,,4. Plata serviciului de relocarea a vehiculelor oprite/staţionate în zonele în care se execută lucrări şi care blochează frontul de lucru în cadrul execuţiei lucrărilor de reabilitare, modernizare sau intervenţie la

Cod FO53-01, ver. 1

infrastructura tehnico-edilitară şi/sau carosabil, trotuare etc.., va fi suportată de operatorul economic care solicită relocarea în baza unui acord încheiat cu operatorul serviciului.

- Completarea tarifelor prevăzute în Anexa la Caietul de sarcini cu două noi litere, litera e) şi f) după cum urmează: ,,e) pentru ridicarea vehiculului conform art. 203^3 alin. (3) din H.G. nr. 1391/2006 – 150 lei, inclusiv TVA; f) pentru relocarea vehiculului - 300 lei, inclusiv TVA”.

- La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, HCLMT nr. 133/25.03.2014 se abrogă.

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU,

CULIŢĂ CHIŞ ADRIAN COLOJOARĂ

ŞEF BIROU, CONSILIER, CRISTINA GAVRA NASTASIA POP

AVIZAT JURIDIC, CRISTINA BOZAN