Hotararea Consiliului Local 492/31.10.2006 privind prelungirea contractului de închiriere pentru spaţiul cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă din Timişoara, str. Vasile Alecsandri nr.6 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere referatul nr.D72006-005277/18.10.2006 al Primarului Municipiului Timisoara, domnul dr.ing. GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; Având în vedere cererea nr.D72006-005277/2006, prin care chiriaşa Fundaţia INTEGRATIO solicită prelungirea Contractului de închiriere nr.1296/2001 pentru suprafeţe locative cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă, situate în imobilul din Timişoara, str. Vasile Alecsandri nr.6; Având în vedere procesul verbal al şedinţei Comisiei de Analiză a Spaţiilor cu Altă Destinaţie decât aceea de Locuinţă situate în imobile proprietatea Primăriei precum şi în proprietatea Statului Român în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara înfiinţată prin Hotărârea Consiliului Local nr.228/2005, din data de 10.10.2006; In conformitate cu prevederile art.38 alin.2 lit.(c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată şi completată de Legea nr. 286/2006; In temeiul art.46 alin.(2 1 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată şi completată de Legea nr. 286/2006; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă prelungirea contractului de închiriere nr. 1296/2001, încheiat cu Fundaţia INTEGRATIO, pentru spaţiul cu altă destinaţie situat la parterul imobilului din Timişoara, str. Vasile Alecsandri nr.6, înscris în C.F.nr.121 Timişoara, nr.top.317, SAD 5, format din 3 încăperi în suprafaţă utilă de 44,02 mp., pe o perioadă de 5 ani, cu destinaţia de sediu. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Insituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Poliţia Comunitară; - Serviciului Juridic; - Biroului Relaţii Publice; - Biroului Control Intern; - Centrului de Consiliere Pentru Cetăţeni; - Fundaţiei INTEGRATIO; - Mass - media locale.
|