Hotararea Consiliului Local 460/30.10.2015 privind ajustarea anuală a tarifelor la contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011 pentru sectorul 1, nr.6/24.01.2011 pentru sectorul 2, nr.7/24.01.2011 pentru sectorul 3 şi nr.108/29.06.2011 pentru sectorul 6 din Municipiul Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2015-28299/27.10.2015 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere adresa nr. 21527/14.10.2015 a S.C. Retim Ecologic Service S.A. înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. RM2015-002285/14.10.2015 privind ajustarea tarifelor pentru activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ (deszăpezire), utilizând parametrul de ajustare-indicele preţurilor de consum comunicat de Institutul Naţional de Statistică la capitolul Servicii; Având în vedere prevederile Cap.VI art. 8 alin. 2 şi art.21 din contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011 pentru sectorul 1, nr.6/24.01.2011 pentru sectorul 2, nr.7/24.01.2011 pentru sectorul 3 şi nr.108/29.06.2011 pentru sectorul 6; Având în vedere prevederile art.6 alin.1 lit.l) din Legea nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată; art.8 alin.2 lit.i) din Legea nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, actualizată; art.8 şi 13 din Ordinul nr.109/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.d) şi alin.(6) lit.a) pct. 14 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE ART.1: Se aprobă, începând cu luna noiembrie 2015, ajustarea cu indicele preţurilor de consum prevăzut în buletinul Statistic de Preţuri la capitolul SERVICII- tarifele pentru prestarea activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ (deszăpezire), conform Anexelor nr.1, 2, 3 şi 4 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. ART.2: Pentru tarifele ajustate prevăzute la art.1 se vor încheia acte adiţionale la contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr. 5/24.01.2011 pentru sectorul 1, nr. 6/24.01.2011 pentru sectorul 2, nr. 7/24.01.2011 pentru sectorul 3 şi nr. 108/29.06.2011 pentru sectorul 6, conform Anexei nr. 5 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART.3: Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Salubrizare din cadrul Direcţiei de Mediu a Primăriei Municipiului Timişoara şi S.C. Retim Ecologic Service S.A. ART. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - S.C. Retim Ecologic Service S.A.; - Mass-media locale.
|