Hotararea Consiliului Local 42/23.02.2010 privind reglementarea procedurii de avizare a documentaţiilor cadastrale şi a Proceselor Verbale de Vecinătăţi ce se referă la rectificări de suprafeţe a unor imobile la care Primăria Municipiului Timişoara trebuie să ia parte Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC 2010-855/14.01.2010 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Ordinul nr. 134 din 26.03.2009 pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind conţinutul şi modul de întocmire a documentaţiilor cadastrale în vederea înscrierii în cartea funciară, aprobat prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate imobiliară nr. 634/2006, În conformitate cu prevederile Legii nr. 7/1996 a cadastrului şi publicităţii imobiliare, În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) şi alin. (5) lit c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă ca pentru vizarea documentaţiilor cadastrale şi semnarea Proceselor verbale de vecinătăţi ce se referă la rectificări de suprafeţe a unor imobile, documentaţiile să conţină următoarele acte : A- identificarea pe baza măsurătorii întregului cvartal şi a limitelor de proprietate ale tuturor imobilelor din acesta marcate în planuri cadastrale şi/sau parcelare din care să rezulte de unde provine diferenţa de suprafaţă; B- procesele verbale de vecinătate de la toţi vecinii şi extrasele de CF aferente imobilelor din acel cvartal; C- trama stradală, cotată, pentru vecinătăţi cu parcelele de teren având destinaţie de drumuri în zona parcelei imobilului în cauză cu marcarea corectă a limitei juridice a frontului la stradă atât a imobilului în cauză cît şi a celui de vizavi; Art. 2: Se aprobă ca în cazul în care diferenţa de suprafaţă reclamată, este identificată, în urma măsurătorilor limitelor juridice şi a suprafeţelor parcelelor din imobilele aflate în imediata vecinătate a parcelei (parcelelor) topografice din imobilul pentru care se solicită rectificarea, pentru vizarea documentaţiilor cadastrale şi semnarea Proceselor verbale de vecinătăţi documentaţia prezentată trebuie să cuprindă: - Plan (Planuri) parcelare, Plan (Planuri) de situaţie suprapus pe parcelar cu marcarea diferenţei de suprafaţă depistată în parcela (parcelele) din imediata vecinătate; - procesele verbale de vecinătate de la vecini din imediata vecinătate şi extrasele de CF aferente imobilelor cercetate; - trama stradală, cotată, pentru vecinătăţi cu parcelele de teren având destinaţia de drum în zona parcelei imobilului în cauză cu marcarea corectă a limitelor juridice a frontului la stradă atât a imobilului în cauză, cât şi a celui de vizavi. Art. 3: Avizarea documentaţiilor şi semnarea proceselor verbale de vecinătăţi se va face de către o Comisie constituită prin Dispoziţia Primarului Municipiului Timişoara, în care vor fi cooptaţi membri din toate compartimentele Direcţiilor interesate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Urbanism prin Serviciul Banca de Date Urbane, Direcţia Patrimoniu, Direcţia Drumuri şi Transporturi, Dircţia Edilitară şi Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu, - Direcţiei Drumuri şi Transporturi, - Serviciului Audit Public Intern; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară; - Mass - media locale.
|