keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 423/30.07.2013 privind aprobarea finanţării din bugetul local pentru manifestările sportive cu ocazia "Zilei Timisoarei", ediţia 2013

30.07.2013

Hotararea Consiliului Local 423/30.07.2013
privind aprobarea finanţării din bugetul local pentru manifestările sportive cu ocazia "Zilei Timisoarei", ediţia 2013


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013-19914/11.07.2013, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere că prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 379/05.07.2013 - privind rectificarea bugetului local al Municipiului Timişoara pe anul 2013, s-a suplimentat finanţarea activităţii sportive din bugetul local din capitolul 67.02. "Cultură, recreere şi religie", (67.02.05."Servicii recreative şi sportive") cu suma de 4.700.000 lei, conform Anexei 1;
In conformitate cu prevederile art.3 alin (1) din Legea nr. 69/2000, a educaţiei fizice şi sportului, actualizată;
Având în vedere prevederile Legii 273/2006 privind finanţele publice locale, actualizată;
În conformitate cu prevederile art.36, alin. (2) lit.b) si e), alin (4) lit. a), alin(6) lit. a) pct.3,4,5 si 6 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.(2) din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă alocarea sumei de 70.000 lei din bugetul local cap.67.02 "Cultura, recreere şi religie", respectiv subcapitolul 67.02.05.01 "Servicii recreative şi sportive - Sport" pentru organizarea şi desfăşurarea acţiunilor sportive cu ocazia "Zilei Timişoarei"-ediţia 2013, cuprinse în Anexa 1 care face parte integrantă din prezenta hotarâre.

Art. 2: (1) Suma alocată va fi utilizată pentru cheltuieli de organizare a acţiunilor sportive cât şi pentru cheltuieli legate de protocolul de primire a delegaţiilor invitate din orasele înfrăţite cu Municipiul Timişoara;
(2) Justificarea şi decontarea cheltuielilor ocazionate de organizarea acestor manifestări se vor realiza numai pe baza de acte doveditoare, conform legii.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotarâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Instituţiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri si Dotari Diverse;
- Directiei Instituţii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Serviciului Administrare Fond Funciar;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ADRIAN ORZA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_1.pdf

3

Anexa 1

CHELTUIELI DE ORGANIZARE ŞI PROTOCOL CU OCAZIA ’’ZILEI TIMIŞOAREI ’’- 2013

I. Cupa ’’ Oraşelor Înfrăţite’’: 02.08.-05.08.2013 - vor participa echipe , categorii de vârstâ open, din care:2 echipe reprezentând Municipiul Timişoara; echipe invitate din străinătate, din oraşele înfrăţite: Graz (Austria), Mulhouse si Rueil-Malmaison (Franta), Faenza ,Treviso, Palermo si Genova (Italia), Karlsruhe si Gera(Germania), Szeged(Ungaria), Novi-Sad(Serbia), Nottingham(Marea Britanie), Cernauti( Ucraina), Lublin(Polonia). Cheltuieli : - cazare si masă delegatii;

- arbitraje; - asistenţă medicală; - premii: trofee, echipamente sportive, diplome; - cheltuieli de protocol delegatii

II. Festivitatea de premiere a celor mai bune rezultate sportive obţinute în anul 2013 de sportivii cluburilor din Timişoara: 03.08.2013 Cheltuieli: - premii în bani;

- trofee sportive, diplome; - cheltuieli de organizare.

Total buget program’’Zilele Timişoarei 2013’’: 70.000 lei

Viceprimar, Dan Diaconu Direcţia Economică, Smaranda Haracicu

Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale, Ioan Mihai Costa Biroul Baze Sportive, Ion Craşovan

Atasament: Referat.pdf

1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA INSTITUTII SCOLARE, MEDICALE, SPORTIVE ŞI CULTURALE SC2013-19914/11.07.2013

APROBAT, PRIMAR, NICOLAE ROBU

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -403.800 ; internet: www.primariatm.ro

REFERAT privind aprobarea finanţării din bugetul local pentru manifestările sportive

cu ocazia’’Zilei Timişoarei’’, ediţia 2013

În perioada 29 iulie - 4 august 2013 se vor organiza în municipiul Timişoara o serie de manifestări culturale şi sportive, cu ocazia sărbătoririi Zilei Timişoarei. Sărbătorirea în luna august a Zilei Timişoarei a prilejuit an de an ocazia desfăşurării unor activităţi sportive derulate în cartiere prin Consiliile Consultative, respectiv au fost promovate de către Municipiul Timişoara şi alte acţiuni care au dobândit deja o tradiţie: -Cupa Municipiului Timişoara, cu participanţi de toate categoriile de vârstă, peste 30 echipe din cartierele Timişoarei; -Cupa Municipiului Timişoara, pentru tineri cu vârstă cuprinsă între 16-18 ani, cu echipe din oraş şi echipe invitate din străinătate, din oraşele înfrăţite; -Cupa Oraşelor Înfrăţite, la care au participat anual minim 2 echipe din Timişoara şi echipe invitate din străinătate, reprezentând oraşele înfrăţite cu Municipiul Timişoara: Treviso, Karlsruhe, Szeged, Novi-Sad, Udine, Faenza, Cernauti.

Aceste manifestări au atras un număr mare de participanţi din Timişoara şi străinatate, pe diferite categorii de vârstă a populaţiei, persoane tineri şi adulţi într-un spirit competitiv şi un ambient plăcut, pentru practicarea sportului recreativ. S-a reusit astfel să fie atins scopul şi obiectivele principale care au stat la baza promovării acestor acţiuni sportive: deschiderea către populaţie prin atragerea unui număr cât mai mare de participanţi de diferite vârste în practicarea exerciţiului fizic şi sportului de timp liber; atingerea unui grad ridicat de socializare a categoriilor de populaţie implicate în competiţii, atât cele din municipiu cât şi cu participanţii din străinătate; dezvoltarea turismului sportiv, promovarea valorilor culturale ale oraşului şi zonei, inclusiv a imaginii municipiului Timişoara în ţările europene.

În acest an ne-am propus să organizăm în plan sportiv, în cadrul programului ’’Ziua Timişoarei’’ două acşiuni sportive: un turneu de fotbal şi festivitatea de premiere pentru cele mai bune rezultate sportive obţinute de cluburile timişorene în anul 2013.

Turneul de fotbal este o nouă ediţie a tradiţionalei compeţiii ’’Cupa Oraşelor Înfrăţite’’, la care au fost invitate alături de 2 echipe care reprezintă Municipiul Timişoara şi echipe din străinătate, reprezentând oraşele înfrăţite şi partenere cu Municipiul Timişoara: Graz (Austria), Mulhouse si Rueil-Malmaison(Franta),Faenza,Treviso, Genova si Palermo (Italia), Karlsruhe si Gera (Germania), Szeged (Ungaria), Novi-Sad (Serbia), Nottingham (Marea Britanie), Cernauti (Ucraina), Lublin (Polonia). Pe lângă echipe reprezentative ale acestor oraşe au fost invitate şi delegaţii oficiale ale municipalităţilor, pentru a participa la toate manifestările cuprinse în programul ’’Ziua Timişoarei’’-ediţia 2013. Turneul se desfăşoară între 02-05.08.2013. Scopul acestor acţiuni sportive este promovarea valorilor culturale ale oraşului şi zonei, inclusiv a imaginii municipiului Timişoara în ţările europene. Prin H.C.L.M.T. nr.195/04.04.2013 a fost aprobat bugetul local al Municipiului Timisoara pe anul 2013, care prevede la cap. 67.02.05.01-Sport suma de 9.905.000 lei, care a fost suplimentata cu suma de 4.700.000 lei, prin H.C.L.M.T. nr.379/05.07.2013 privind rectificarea bugetului local. FO-53.01, ver.1

i SĂ

2

Din aceasta suma au fost alocate contributii financiare cu titlu de cotizatii si prin asocieri cu structuri sportive in suma totala de 14.372.000 lei. Având în vedere criteriile enumerate şi ţinând cont de prevederile Legii nr.215/2001, a administraţiei publice locale, din art.36 referitor la atribuţiile consiliului local, alin. (2) lit.b,e, alin (4)lit a, alin(6)lit. a-pct.3,4,5,6 si de art. 3 alin (1) din Legea 69 din 2000 a educaţiei fizice şi sportului, actualizată: „autorităţile administraţiei publice, unităţile şi instituţiile de învăţământ, instituţiile sportive, precum şi organismele neguvernamentale de profil au obligaţia să sprijine sportul pentru toţi şi sportul de performanţă şi să asigure condiţiile organizatorice şi materiale de practicare a educaţiei fizice şi sportului în comunităţile locale”, propunem alocarea sumei de 70.000 lei de la bugetul local cap.67.02 – „Cultură, recreere şi religie” respectiv subcapitolul 67.02.05.01 – „Servicii recreative şi sportive - Sport”. Suma alocată va fi utilizată atât pentru cheltuielile de organizare a acţiunilor sportive ocazionate de sărbătorirea Zilei Timişoarei cât şi pentru cheltuielile legate de protocolul de primire a delegaţiilor invitate din oraşele înfrăţite cu Municipiul Timişoara. Justificarea şi decontarea cheltuielilor ocazionate de organizarea acestei manifestări şi de protocol se va realiza pe bază de acte doveditoare. În Anexa 1 sunt cuprinse acţiunile sportive propuse pentru a fi cuprinse în program şi categorii de cheltuieli care vor fi efectuate pentru organizarea şi desfăşurarea manifestărilor.

Viceprimar, Dan Diaconu Direcţia Economică, Smaranda Haracicu Avizat juridic,

Directia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale, Ioan Mihai Costa Biroul Baze sportive, Ion Craşovan FO-53.01, ver.1