Hotararea Consiliului Local 41/24.02.2009 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2009- 2679/ 12.02.2009- al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(3), lit. b) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Începând cu data de 01.03.2009 se modifică Organigrama şi Statul de Funcţii pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr.1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Serviciului Resurse Umane; - Mass - media locale.
|