keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 39/21.02.2017 privind aprobarea planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2017

21.02.2017

Hotararea Consiliului Local 39/21.02.2017
privind aprobarea planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2017


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2017-2473/01.02.2017 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Ordinului Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit. a) si alin. (9) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă planul de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2017, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează compartimentele de gestiune a resurselor umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, Direcţia Poliţiei Locale a Municipiului Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Timişoara, Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.
Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Serviciului Resurse Umane;
- Direcţiei Poliţiei Locale;
- Directiei de Asistenta Sociala Comunitara Timisoara;
- Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei;
- Directiei de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Timisoara;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat.pdf

FO 53-01,ver 1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2017 – /01.02.2017

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU

REFERAT privind aprobarea planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2017

Având în vedere prevederile Capitolului III - Elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia publică locală din Ordinul ANFP nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice potrivit căruia planul de ocupare a funcţiilor publice pentru ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală se aprobă anual centralizat de către Consiliul Local , coroborate cu prevederile art.6 lit.a),7 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 , art.23 din Legea nr.188/1999, art.6 alin.(4), art.26 din Legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice nr.284/2010 ;

Luând în considerare referatele privind aprobarea planurilor de ocupare a funcţiilor publice întocmite pe fiecare instituţie în parte, respectiv pentru aparatul de specialitate al Primarului –înregistrat sub numărul SC2016- 33837 / 19.12.2016 , pentru Direcţia Poliţia Locală a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul SC2016- 30876/19.12.2016, pentru Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara înregistrat sub numărul SC2017- 2388/01.02.2017, pentru Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei înregistrat sub numărul SC2017-2389/01.02.2017, pentru Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul SC2017-237132/01.02.2017, pentru Direcţia Fiscală a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul SC2016-25186/14.10.2016.

Propunem aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice pe anul 2017 centralizat, conform anexei parte integrantă a prezentului referat.

Avizat juridic, Şef Serviciu Resurse Umane Gabriela Iova Rodica Aurelian

Atasament: Anexa.pdf

Anexa la HCL nr. __________/___________ PLAN DE OCUPARE FUNCTII PUBLICE -2017

Funcţia publică-Centralizare

Nr. maxim de funcţii publice

Nr. de funcţii publice ocupate

Nr. de funcţii publice vacante

Nr. maxim de funcţii

publice care vor fi infiinţate

Nr. maxim de funcţii publice supuse

reorganizării

Nr. maxim de funcţii publice

rezervate promovării

Nr. maxim de funcţii publice

rezervate promovării

rapide

Nr. maxim de funcţii

publice care vor fi ocupate prin recrutare

secretar al consiliului local 1 0 1 0 0 0 0 1 director executiv în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale 8 5 3 0 0 0 0 3 director executiv din cadrul instituţiilor publice subordonate 4 2 2 0 0 0 0 2 director executiv adjunct în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale 0 0 0 0 0 0 0 0 director executiv adjunct din cadrul instituţiilor publice subordon 4 3 1 0 0 0 0 1 şef serviciu 38 34 4 0 0 1 0 3 şef birou 41 28 13 0 0 0 0 13 Total categoria funcţionari publici de conducere 96 72 24 0 0 1 0 23 auditor clasa I grad profesional asistent 1 1 0 0 0 0 0 0 auditor clasa I grad profesional principal 3 1 2 0 0 0 0 2 auditor clasa I grad profesional superior 9 8 1 0 0 0 0 1 consilier juridic clasa I grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 consilier juridic clasa I grad profesional asistent 3 3 0 0 0 0 0 0 consilier juridic clasa I grad profesional principal 12 11 1 0 6 0 0 1 consilier juridic clasa I grad profesional superior 16 14 2 6 0 6 0 1 consilier clasa I grad profesional debutant 7 5 2 11 0 0 0 13 consilier clasa I grad profesional asistent 109 91 18 3 41 1 0 16 consilier clasa I grad profesional principal 162 141 21 43 95 41 0 16 consilier clasa I grad profesional superior 276 246 30 90 5 90 1 21 inspector clasa I grad profesional asistent 5 3 2 0 0 0 0 2 inspector clasa I grad profesional principal 5 3 2 0 1 0 0 2 inspector clasa I grad profesional superior 16 14 2 1 1 1 0 2 politist local clasa I grad profesional debutant 8 4 4 1 0 1 0 4 politist local clasa I grad profesional asistent 63 61 2 20 23 20 0 2 politist local clasa I grad profesional principal 21 21 0 23 11 23 0 0 politist local clasa I grad profesional superior 14 14 0 11 0 11 0 0 Total funcţii publice clasa I 730 641 89 209 183 194 1 83 referent de specialitate clasa II grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional asistent 0 0 0 0 0 0 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional principal 1 1 0 0 0 0 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional superior 21 20 1 0 1 0 0 0 politist local clasa II grad superior 2 1 1 0 1 0 0 0 Total funcţii publice clasa II 24 22 1 0 1 0 0 0 referent clasa III grad profesional debutant 1 0 1 0 0 0 0 1 referent clasa III grad profesional asistent 1 0 1 0 0 0 0 1 referent clasa III grad profesional principal 2 1 1 0 1 0 0 1 referent clasa III grad profesional superior 55 47 8 1 1 1 0 8 politist local clasa III grad profesional debutant 22 15 7 0 0 0 0 7 politist local clasa III grad profesional asistent 35 30 5 0 20 0 0 5 politist local clasa III grad profesional principal 27 25 2 15 20 15 0 2 politist local clasa III grad profesional superior 70 67 3 15 10 15 1 3 Total funcţii publice clasa III 213 185 28 31 52 31 1 28 Total funcţii publice execuţie 967 848 118 240 236 225 2 111 Total funcţii publice 1063 920 142 240 236 226 2 134

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE DIN ADMINISTRATIA PUBLICA LOCALA - CENTRALIZAT -