Hotararea Consiliului Local 399/13.12.2011 privind modificarea contractelor de concesiune/inchiriere, avand ca obiect concesionarea/inchirierea terenurilor situate in Timisoara, Calea Martirilor nr.51 (zona Braytim) Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.UR2011-17845/07.11.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Adresa Biroului Administrare Imobile inregistrata cu nr.UR2011-17845/18.10.2011; Avand in vedere Proiectul cu nr.1850/2011 intocmit de catre SC BLACK LIGHT SRL cu privire la documentatia tehnica de identificare topo cadastrala a parcelelor situate in Calea Martirilor nr.51 (Zona Braytim), completat prin adresa cu nr.UR2011-22644/17.11.2011; În baza art.36 alin. (2) lit. c din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În baza art.45 alin. 3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Modificarea prin acte aditionale a obiectelor contractelor de concesiune/inchiriere pentru terenurile situate in Timisoara, Calea Martirilor nr.51 (Zona Braytim), acolo unde suprafata din contract nu corespunde cu cea rezultata in urma masuratorilor, cuprinse in documentatia intocmita de catre SC BLACK LIGHT SRL, ce constituie Anexa 1 si face parte integranta din prezenta hotarare. Art.2: Se aproba modelul de act aditional de modificare a contractelor de concesiune/inchiriere avand ca obiect concesionarea/inchirierea unor suprafete de teren, situate in Timisoara Calea Martirilor nr.51 (Zona Braytim), ce constituie Anexa 2 si face parte integranta din prezenta hotarare. Art.3: In situatia in care din documentatia intocmita de catre SC BLACK LIGHT SRL, rezulta faptul ca titularii contractului au ocupat o alta suprafata decat cea prevazuta in contract, se va proceda la regularizarea platilor retroactiv pe o perioada de 5 ani, la tarifele prevazute in contracte. Ulterior intocmirii actelor aditionale de modificare a acestor contracte, Biroul Urmarire Venituri, va proceda la regularizarea acestor sume. Art.4: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Patrimoniu din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art.5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Economice; - Institutiei Arhitectului Sef; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Serviciului Juridic; - Compartimentului Control Intern; - Biroului Managementul Calităţii; - Mass - media locale.
|