Hotararea Consiliului Local 398/30.07.2013 privind atribuirea în concesiune a unei suprafeţe de 25 m.p. teren, situat în Timişoara, catre Agentia de Protectia Mediului Timis pentru amplasarea unei Statii de monitorizare a calitatii aerului Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2013-17873/25.06.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 4 din data de 30.01.2007 - privind atribuirea în folosinţă gratuită pe o perioadă de 49 de ani a patru suprafeţe de 25 m.p. si una de 2,25 m.p. teren, situat în Timişoara, catre Agentia de Protectia Mediului Timis pentru amplasarea a patru Statii de monitorizare a calitatii aerului si a unui panou informare cetateni; Având în vedere Informarea privitoare la proiectul "Reabilitarea spaţiilor publice din centrul istoric al municipiului Timişoara", întocmită de către Managerul de proiect Arh. Aurelia Junie; Având în vedere Adresa nr. 2784/RP/12.06.2013 a Ministrului Mediului şi Schimbărilor Climatice; În conformitate cu prevederile art. 6 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 195 din 22 decembrie 2005 privind protecţia mediului, actualizată; Având în vedere art. 36, alin. (2), lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin. (3) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă atribuirea în concesiune pe 49 de ani a unei suprafeţe de 25 m.p. din terenul, situat în Timişoara, Piaţa Huniade nr. 3 înscris în CF nr. 109933, nr. top. 195/2 catre Agentia de Protectia Mediului Timis pentru mutarea statiei de monitorizare a calitatii aerului TM-2. Art. 2: Procedurile privind relocarea, respectiv obţinerea tuturor avizelor şi autorizaţiilor, inclusiv cea de construire, avizul de racord electric şi realizarea platformei betonate şi a branşamentului la reţeaua electrică cad în sarcina direcţiilor de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Se modifică în mod corespunzător Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 4/30.01.2007, în sensul radierii dreptului de folosinţă gratuită a Agenţiei de Protectie a Mediului Timiş pentru 25 mp. din terenul înscris în CF nr. 2, nr. top. 282. Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Mediu şi Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Tehnice; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control; - Biroului Audit; - Agentiei de Protectia Mediului Timis - O.C.P.I. Timiş; - Mass-media locale.
|