keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 388/13.12.2011 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii ale Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara

13.12.2011

Hotararea Consiliului Local 388/13.12.2011
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii ale Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 642/02.11.2011- al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipilui Timişoara nr.466/20.12.2005 privind înfiinţarea Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei prin reorganizarea Centrului de Tranzit pentru Minori ,"Sf. Nicolae";
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.183/25.05.2010 privind reorganizarea Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei;
Având în vedere avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 903621/27.09.2011;
Având în vedere prevederile art. 111 din Legea nr. 188/1999 (r2) privind Statutul Funcţionarilor Publici;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii ale Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei din subordinea Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, conform Anexei nr. 1 şi Anexei nr. 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre, începând cu data de 01.01.2012.

Art. 2: La aceeaşi dată se modifică în mod corespunzător Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 183/25.05.2010.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara .

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Compartimentului Control Intern;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU ŞTEFAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2.pdf

ANEXA nr. 2 la Hotărârea nr.____________ APROBAT PRIMAR Dr.ing. GHEORGHE CIUHANDU

STAT DE FUNCŢII SERVICIUL PENTRU PROTECŢIA COPILULUI ŞI FAMILIEI TIMIŞOARA

Nr. crt.

Denumirea funcţiei Nivel studii

Funcţia public/Post contractual Nr.

posturi Cls. Grad

A. Funcţii publice de conducere Funcţii publice

1. Şef serviciu S 1 II Total funcţii publice de conducere 1

B. Funcţii publice de execuţie 2. Consilier S 2 I superior 3. Consilier S 1 I principal 4. Consilier S 4 I asistent 5. Consilier juridic S 1 I principal 6. Inspector S 2 I principal 7. Inspector S 1 I asistent 8. Referent M 1 III superior Total funcţii publice de execuţie 12 Total funcţii publice 13 C.1. Funcţii personal contractual de conducere

9. Şef birou S 1 I C.2. Funcţii personal contractual de execuţie

10. Psiholog S 1 11. Educator specializat PL 5 12. Administrator M 1 I 13. Inspector de specialitate S 1 14. Asistent social S 2 15. Ingrijitor G 2 I 16. Ingrijitor 1 17. Şofer 1 II

Total personal contractual 15 TOTAL GENERAL 28

Viceprimar Director executiv adjunct Adrian Orza Gabriela Cristina Curuţ

Şef serviciu

Mihaela Buzilă-Petrescu Inspector principal, Mihai Rodica

Atasament: Anexa_1.pdf

               ANEXA nr. 1    la Hotărârea nr.____________                  APROBAT PRIMAR Dr.ing. GHEORGHE CIUHANDU

 

Director executiv adjunct

VICEPRIMAR

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara

Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara

Compartimentul Asistenţă Socială

8

8

Biroul Servicii de zi

12

1 11

FP conducere 1

FP execuţie 12

TOTAL 28

PC execuţie 14

PC conducere 1

PRIMAR

Compartimentul de Resurse Umane şi Financiar – Administrativ

7

3

4

1 + 27

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

Atasament: Referat.pdf

Cod FP 53- 01, ver.1

Consiliul Local al Municipiului Timişoara

SPCF

Direcția de Asistență Socială Comunitară Timişoara Serviciul pentru Protecția Copilului şi Familiei Timişoara, Str.Platanilor nr.2, cod 300186, Tel./Fax: 0256‐214.572, 0356‐179.103  e‐mail: [email protected]

Nr.642 Data 02.11.2011 APROBAT, PRIMAR GHEORGHE CIUHANDU

R E F E R A T privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii ale Serviciului pentru Protecţia

Copilului şi Familiei Timişoara

Prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.183/25.05.2010 Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei s-a reorganizat ca serviciu cu personalitate juridică, păstrându-se sediul, codul fiscal 18271380, contul şi ştampila proprie şi personalul existent, şeful serviciului fiind ordonator terţiar de credite, aprobându-se totodată, Regulamentul de Organizare şi Funcţionare, Organigrama şi Statul de funcţii. Având în vedere rezultatele concursului/examenului de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, organizat în perioada 25.10.2011 – 27.10.2011, pentru funcţionarii publici din cadrul Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara; In conformitate cu prevederile art.64 alin. (2) din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici: „(2) Promovarea în funcţia publică de execuţie în gradul profesional imediat superior celui deţinut de funcţionarul public se face prin concurs sau examen, organizat semestrial de către autorităţile şi instituţiile publice, prin transformarea postului ocupat de funcţionarul public ca urmare a promovării concursului sau examenului. Fişa postului funcţionarului public care a promovat în funcţia publică se completează cu noi atribuţii şi responsabilităţi sau, după caz, prin creşterea gradului de complexitate a atribuţiilor exercitate.” În conformitate cu prevederile art.125 alin. (1) din H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici: “(1) Funcţionarii publici pot promova într-un grad profesional superior pe bază de examen sau concurs, în limita funcţiilor publice rezervate promovării din planul de ocupare a funcţiilor publice şi în limita fondurilor bugetare. Având în vedere considerentele expuse propunem următoarele modificări în structura funcţiilor publice, ca urmare a promovării în gradul profesional, după cum urmează:

- un post consilier juridic, clasa I, gradul profesional asistent în consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal;

- un post consilier clasa I, gradul profesional asistent în consilier clasa I, gradul profesional principal;

Având în vedere prevederile art. 111 din Legea nr.188/1999 (r2) privind Statutul funcţionarilor publici şi

în urma analizei făcute asupra posturilor de natură contractuală care presupun exercitarea unor atribuţii ce implică exercitarea prerogativelor de putere publică la nivelul Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei, ne-am adresat Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pentru acordarea avizului privind stabilirea funcţiilor publice la Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei din subordinea Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara. În data de 30.09.2011 s-a primit avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici cu nr.903621/27.09.2011 pentru stabilirea a 3 funcţii publice de execuţie, prin transformare din posturi de natură contractuală, precum şi transformarea unui funcţii publice de execuţie de nivel inferior în funcţie publică de execuţie de nivel superior.

Luănd în considerate cele menţionate mai sus, propunem următoarele modificări: - un post asistent social în regim contractual, într-o funcţie publică consilier, clasa I, gradul asistent; - un post contabil II în regim contractual, într-o funcţie publică referent, clasa III, gradul superior;

Cod FP 53- 01, ver.1

- un post asistent social în regim contractual vacant, într-o funcţie publică consilier, clasa I, gradul asistent;

- un post referent III funcţie publică, în consilier, clasa I, gradul asistent, funcţie publică .

În conformitate cu prevederile din Anexa I cap.II lit.L art.4 alin.(2) din Legea-cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice şi ca urmare a rezultatelor concursului/examenului organizat în periada 18.10.2011 – 20.10.2011, pentru promovarea personalului contractual în funcţia corespunzătoare studiilor absolvite, propunem transformarea a 2 posturi de referent II, în asistent social debutant. Totodată propunem transformarea unui post vacant de personal contractual, referent IA într-un post de inspector de specialitate II.

Având în vedere cele expuse, în baza art.36 alin.(2) lit.a) şi alin.(3) lit.b) din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală.

PROPUNEM:

1. Modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii ale Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara, conform anexei nr.1 şi nr.2.

Viceprimar, Director executiv adjunct, ADRIAN ORZA Gabriela Cristina Curuţ

Şef serviciu Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei

Mihaela Buzilă-Petrescu

Consilier juridic, Erceanu Ciprian