Hotararea Consiliului Local 382/17.07.2018 privind rectificarea suprafeţei parcelei de teren înscrisă în CF nr. 409038 Timişoara, nr. top.27521/1/1 situat în Piaţa Prahova nr.12, de la 7641 mp la 6359 mp. Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. CT 2018-002735/09.07.2018 - a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere Raportul de Specialitate nr. CT 2018-002735/09.07.2018 - al Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic nr. CT2018 - 2735/10.07.2018 - Anexă la Raportul de specialitate nr. CT 2018 - 2735/09.07.2018; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere art.78 din Ordinul 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare,recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, modificat prin Ordinul nr.1304/2015; Luând în considerare prevederile Legii nr.7/1996 a cadastrului şi publicităţii imobiliare, actualizată; Luând în considerare prevederile Legii nr.213/1998 privind bunurile proprietate publică; În conformitate cu prevederile art.36 alin (2) lit.c din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă operaţiunea de rectificare a suprafeţei imobilului din Timişoara Piaţa Prahova nr.12 cu nr. top. 27521/1/1 (CF nr.409038 Timişoara) de la suprafaţa de 7641 mp la suprafaţa de 6359 mp. conform documentaţiei topo cadastrale -Proiect nr. 2648/2017 avizată la O.C.P.I. Timiş conform Procesului Verbal de Recepţie nr.1495/2018, care fac parte din prezenta hotărâre şi constituie Anexa 1 şi Anexa 2. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I EST; - Direcţiei Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse II VEST; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|