Număr | 360 |
---|---|
An | 2007 |
Data emiterii | 30.10.2007 |
Link oficial | Primăria Timisoara |
Proces verbal | PV din 30.10.2007 |
Hotararea Consiliului Local 360/30.10.2007 privind aprobarea documentatiei descriptive, a instructiunilor pentru ofertanti si a modelului contractului de vanzare - cumparare pentru vanzarea prin licitatie publica deschisa cu strigare a imobilului din Timisoara, str. General Grigorescu nr. 2 cunoscut sub denumirile de Cazarma U sau Cazarma Viena, inscris in C.F. nr. 56952, nr.top. 417 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. S.C.2007 - 17602/23.10.2007 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie , sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Avand in vedere Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 246/31.07.2007 privind imobilului din Timisoara, str. General Grigorescu nr. 2 cunoscut sub denumirile de Cazarma U sau Cazarma Viena; În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată. HOTARASTE Art.1: Se aprobă documentatia descriptiva, instructiunile pentru ofertanti si modelul contractului de vanzare - cumparare pentru vanzarea prin licitaţie publică deschisă cu strigare a imobilului din Timisoara, str. General Grigorescu nr. 2, inscris in C.F. nr. 56952, nr.top. 417, în conformitate cu Anexa nr.1, Anexa nr.2, respectiv Anexa nr.3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3. Prezenta hotărâre se comunică: -Prefecturii Judeţului Timiş; -Primarului Municipiului Timişoara; -Serviciului Juridic; -Direcţiei Economice; -Direcţiei Edilitare; -Direcţiei Urbanism; -Direcţiei Patrimoniu; -Direcţiei Drumuri şi Transporturi; -Direcţiei Mediu; -Direcţiei Dezvoltare; -Direcţiei Comunicare; -Serviciului Audit Public Intern; -Biroului Control Intern şi Manegementul Calităţii; -Mass-mediei locale.
|
ANEXA 2 PRIMĂRIA MUNICIPIULUI DE ACORD, TIMIŞOARA PRIMAR DIRECŢIA PATRIMONIU DR.ING.GHEORGHE CIUHANDU BIROUL LICITAŢII CONTRACTE NR..............…………………………
INSTRUCŢIUNI PENTRU OFERTANŢI
pentru vanzarea prin licitatie publica deschisa, cu strigare, a imobilului din Timisoara, str.General Grigorescu nr.2 – Cazarma „U” sau Cazarma „Viena”
Dispoziţii generale si legislatia aplicabila:
Reglementarea şi organizarea vanzarii prin licitatie publica cu strigare a imobilului din Timisoara, str.General Grigorescu nr.2 – Cazarma „U” sau Cazarma „Viena”, liber de sarcini, inscrisa in CF nr.56952, nr.top 417, Casa cu doua etaje si curte cu intinderea de 3537 mp., aflat in proprietatea Municipiului Timisoara – domeniul privat, se va face în conformitate cu prevederile Legii 215/2001 privind administratia publica locala, a Codului Civil, a Codului Comercial si a HCLMT nr. 246/ 31.07.2007.
1. Informaţii generale privind VANZATORUL: Denumirea VANZATORULUI: Municipiul Timişoara prin Consiliul Local Timişoara Cod fiscal: RO 14756536 Adresa: Bv. C.D. Loga nr.1, Timişoara; Telefon: 0256-408.300 Persoane de contact: Pentru informaţii privind procedura de licitaţie: Jr. Daniela Beatrice Chindriş - Sef Birou Licitaţii Contracte – [email protected] telefon/Fax: 0256-408.349 sau Fax 0256-408.367 Pentru informaţii privind documentaţia tehnică: Ing.Marius Voicu - Sef Birou Spatii Terenuri
Tel/fax: 0256/408397 e-mail: [email protected] 2. Instrucţiuni privind organizarea şi desfăşurarea procedurii de licitatie 2.1.Procedura aplicată:
Pentru încheierea contractului de vanzare - cumparare se aplică procedura de licitaţie publica deschisa cu strigare, la care orice persoană fizică sau juridică interesată are dreptul de a depune ofertă. Oferta cu pretul cel mai mare va fi declarata oferta castigatoare. Odata cu spatiul se vinde si terenul aferent, conform Extrasului de Carte Funciara. 2.2. Reguli de comunicare:
Orice comunicare, solicitare, informare, notificare şi altele asemenea trebuie să fie transmise în scris.
Orice document scris trebuie înregistrat în momentul transmiterii, respectiv în momentul primirii.
Comunicarea, transmiterea şi stocarea informaţiilor se realizează astfel încât să se asigure integritatea şi confidenţialitatea datelor respective.
Documentele scrise pot fi transmise prin oricare din următoarele modalităţi: a) fax b) poştă
2
c) prin orice combinaţie a celor prevăzute la lit. a) şi b) Orice persoană interesată are dreptul de a transmite o solicitare de participare la
procedura de licitatie prin oricare din modalităţile prevăzute mai sus. Orice solicitare de participare la procedura de licitatie, care a fost transmisă prin fax,
trebuie să fie confirmata, prin scrisoare transmisă prin poştă în termen de 24 ore de la data transmiterii solicitării.
Documentaţia se pune la dispoziţia oricărei persoane interesate care a înaintat o solicitare în acest sens.
Costul documentaţie este de …………. lei la care se adaugă costul transmiterii acesteia. Costul documentaţiei si taxa de participare se poate achita prin virament în contul RO89TREZ62124510220XXXXX deschis de Municipiul Timişoara, RO 14756536, la Trezoreria Municipiului Timişoara sau în numerar la casierie în baza notei de plată emisă de Biroul Licitaţii Contracte, camera 229, zilnic între orele 11:30 şi 12:30, marţi şi joi şi între orele 15:00 şi 17:00.
Documentaţia se pune la dispoziţia oricărei persoane interesate, în maxim 4 zile lucrătoare de la primirea unei solicitări scrise din partea acesteia.
Orice persoană interesată are obligaţia de a întreprinde toate diligenţele necesare astfel încât respectarea de către vanzator a termenului de 4 zile lucrătoare pentru punerea la dispoziţie a documentaţiei de atribuire să nu conducă la situaţia în care aceasta să fie pusă la dispoziţia sa cu mai puţin de 4 zile lucrătoare înainte de data limită pentru depunerea ofertelor. 2.3.Date limită care trebuie respectate:
Data limită pentru depunerea ofertelor este ……………., ora ………….. Ofertele vor fi deschise la sediul Primăriei Timişoara, Bv.C.D.Loga nr.1, în data de ………….ora ………, Sala de Consiliu.
2.4.Documentele licitaţiei În cazul procedurii de licitaţiei, Vanzatorul are obligaţia să elaboreze documentele
licitaţiei. Documentele licitaţiei cuprind anunţul licitaţiei, copie hotărâre de consiliu, instructiunile pentru ofertanti, document descriptiv, extrasul de Carte Funciara, contract de vanzare - cumparare cadru, plan si vedere axonometrica. Orice modificare a conţinutului documentelor licitaţiei se va comunica tuturor solicitanţilor care au cumpărat aceste documente. În cazul în care ca urmare a modificărilor documentelor licitaţiei este necesar să se prelungească termenul de depunere a ofertelor, acest nou termen se va comunica de către organizator tuturor solicitanţilor odată cu notificarea modificării. 2.5. Desfăşurarea licitaţiei
Procedura de licitaţie se poate desfăşura numai dacă în urma publicării anunţului de licitaţie a fost depusa cel puţin 1 oferta.
Vanzatorul va putea organiza şi ţine licitaţii în vederea vanzarii imobilului cazarma U sau Cazarma Viena din Timisoara, str.General Grigorescu nr.2, în conformitate cu procedura descrisă in prezentele instrucţiuni.
În vederea desfăşurării licitaţiei, a analizării, întocmirea raportului de evaluare, a proceselor-verbale de şedinţă, desemnarea ofertei câştigătoare, Vanzatorul numeşte comisia de evaluare formată dintr-un număr impar de membri, care nu poate fi mai mic de 5. Fiecăruia dintre membrii comisiei de evaluare i se desemnează un supleant.
Comisia de evaluare este legal întrunită numai în prezenţa tuturor membrilor. Comisia de evaluare adoptă decizii în mod autonom şi numai pe baza documentaţiei şi
cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Deciziile comisiei de evaluare se adoptă cu votul majorităţii membrilor. Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul vanzatorului în data de……………ora……..,
Sala de Consiliu.
3
Fiecare participant poate depune doar o singură ofertă. Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Plicurile închise şi sigilate, se predau comisiei de evaluare la dată fixată pentru
deschiderea lor, prevăzută în anunţul de licitaţie. După deschiderea plicurilor în şedinţă publică, comisia de evaluare elimină ofertele
care nu conţin totalitatea documentelor care dovedesc calităţile şi capacităţile ofertantului prevăzute ca atare la punctul 3.
Pentru continuarea desfăşurării procedurii de licitaţie este necesar ca după deschiderea plicurilor cel puţin 1 oferta să întrunească toate condiţiile prevăzute la punctul 3 – calităţile şi capacităţile ofertantului. După analizarea conţinutului plicului, secretarul comisiei de evaluare comunica ofertele calificate.
În urma analizării ofertelor de către comisia de evaluare, se întocmeşte un proces verbal în care se menţionează ofertele calificate, ofertele care nu îndeplinesc criteriile de calificare şi motivele excluderii acestora din urmă, de la procedura de licitatie.
Procesul verbal se semnează de către toţi membrii comisiei de evaluare. Pretul de pornire a licitatiei este de 24.755.159 lei (din care valoarea terenului
reprezinta 48,57% si valoarea constructiilor reprezinta 51,43%). Acest procent se va pastra si pentru pretul licitat, precum si la incheierea contractului de vanzare-cumparare.
Ofertantii au obligatia de a achita taxa de participare in suma de……………… lei, taxa de participare se poate achita prin virament în contul RO89TREZ62124510220XXXXX deschis de Municipiul Timişoara, RO 14756536, la Trezoreria Municipiului Timişoara sau în numerar la casierie în baza notei de plată emisă de Biroul Licitaţii Contracte, camera 229, zilnic între orele 11:30 şi 12:30, marţi şi joi şi între orele 15:00 şi 17:00.
Pasul de licitatie este liber. Dupa adjudecare, ofertantul declarat castigator, va avea obligatia sa vireze integral
suma licitata, pana la data semnarii contractului. Nu se accepta plata in rate a sumei adjudecate.
Incheierea contractului de vanzare – cumparare se va face in maxim 15 zile de la adjudecare.
In cazul in care ofertantul nu se prezinta in termenul de 15 zile pentru incheierea contractului de vanzare – cumparare se considera refuzul acestuia de a incheia contractul de vanzare cumparare si atrage dupa sine pierderea garantiei de participare.
Incheierea Contractului de vanzare – cumparare pentru terenul aferent imobilului se va face la un notar public agreat de ambele parti. Costurile ocazionate pentru incheierea actelor la notar se vor achita de catre Cumparator.
Predarea – primirea bunului se va face dupa semnarea contractului de vanzare – cumparare.
In cazul neadjudecarii imobilului sau a neincheierii contractului de vanzare cumparare se organizeaza o noua procedura de licitatie .
Contractul de vanzare - cumparare se încheie în formă scrisă, sub sancţiunea nulităţii. Contractul de vanzare – cumparare se incheie in maxim 15 zile calendaristice de la
data adjudecarii. Refuzul ofertantului declarat câştigător de a încheia contractul de vanzare cumparare
atrage după sine pierderea garantiei de participare. 2.6.Confidenţialitatea şi conflictul de interese
Conţinutul ofertelor trebuie să rămână confidenţial până la data stabilită pentru deschiderea acestora, urmând a se lua cunoştinţa de conţinutul respectivelor oferte numai după aceasta data.
Vanzatorul are obligaţia de a asigura garantarea protejării acelor informaţii pe care ofertantul le precizează ca fiind confidenţiale, în măsura în care, în mod obiectiv, dezvăluirea acestor informaţii ar prejudicia interesele legitime ale ofertantului, în special în ceea ce priveşte secretul comercial şi proprietatea intelectuală.
Inainte de deschiderea ofertelor, membrii comisiei de evaluare, supleanţii şi dacă este cazul invitaţii sunt obligaţi să dea o declaraţie de compatibilitate, imparţialitate şi confidenţialitate pe propria răspundere, care se va păstra alături de dosarul licitatiei.
4
3. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a ofertelor
Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de licitatie.
Ofertantul are obligaţia de a depune oferta la adresa Bv.C.D.Loga nr.1, Timişoara, camera 12, ghişeul 9 sau 10, până la data limită pentru depunere stabilită în anunţul de participare şi anume data de ……………… ora………...
Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră, cad în sarcina ofertantului. Oferta depusă la o altă adresă, decât cea stabilită in anuntul de participare sau după
expirarea datei limită pentru depunere, se returnează nedeschisă. Conţinutul ofertelor trebuie sa rămână confidenţial până la data stabilită pentru
deschiderea acestora, Vanzatorul urmând a lua cunoştinţă de conţinutul respectivelor oferte numai după această dată.
Oferta şi documentele care o însoţesc trebuie să fie redactate în limba română. Fiecare participant poate depune doar o singură ofertă. Ofertanţii transmit ofertele lor intr-un plic sigilat, care se înregistrează, în ordinea
primirii lor precizându-se data şi ora. 3.1. CRITERII DE CALIFICARE
Orice agent economic are dreptul de a participa, individual la procedura de licitaţie. Vanzatorul are obligaţia de a exclude din procedura de licitaţie publică deschisă orice
ofertant despre care are cunoştinţă ca, în ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotărârea definitiva a unei instanţe judecătoreşti, pentru participare la activităţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, pentru frauda şi/sau pentru spălare de bani.
Vanzatorul va exclude din procedura de licitaţiei deschisă orice ofertant care se afla în oricare dintre următoarele situaţii: a) este în stare de faliment ori lichidare, afacerile îi sunt administrate de un judecător-sindic sau activităţile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este într-o situaţie similară cu cele anterioare, reglementată prin lege; b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa în una dintre situaţiile prevăzute la lit. a); c) nu şi-a îndeplinit obligaţiile de plata a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România sau în ţara în care este stabilit; d) a fost condamnat, în ultimii trei ani, prin hotărârea definitiva a unei instanţe judecătoreşti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greşeli în materie profesională; e) prezintă informaţii false sau nu prezintă informaţiile solicitate de către Vanzator, în legătură cu situaţia proprie aferentă cazurilor prevăzute la lit. a)- d). Se aplică următoarele Criterii de calificare:
Situaţia personală a ofertantului; capacitatea de exercitare a activităţii;
Plicul va trebui să conţină, documente care dovedesc calităţile şi capacităţile ofertantului, după cum urmează:
a) o fişă cu informaţii privind ofertantul semnată de ofertant, fără îngroşări, ştersături sau modificări Formular A
b) o declaraţie de participare, semnată de ofertant, fără îngroşări, ştersături sau modificări c) acte doveditoare privind:
o Situaţia personală a ofertantului;
Documente care dovedesc situaţia personală a ofertantului: Declaraţie pe propria răspundere completată în conformitate cu Formularul D1;
5
Declaraţie pe propria răspundere completată în conformitate cu Formularul D2;
Certificat constatator inregistrat, emis de Oficiul Registrului Comerţului privind
calitatea de agent economic autorizat, nu mai vechi de 1 luna, din care sa reiese ca nu are nici un element din certificat expirat precum şi obiectul de activitate specific pentru desfasurarea activitatii din caietul de sarcini – document original sau copie legalizată ;
Fişă de informaţii generale privind ofertantul completată conform formular 3;
Certificat privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către bugetul local al municipiului Timişoara ( document original eliberat de Primăria Timişoara, Direcţia Fiscala);
Certificatul de atestare fiscala emis de D.G.F.P. (Directia Generala a Finantelor Publice)
Certificatele constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor către bugetul local si a bugetului general consolidat, vor fi prezentate in termenele de valabilitate, la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate în original sau copie legalizată, de către ofertanti. În caz de neprezentare a documentelor sau prezentarea unui document expirat, ofertantul va fi descalificat.
În cazul în care în ţara de origine sau în ţara în care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevăzute mai sus sau respectivele documente nu vizează toate situaţiile prevăzute, ofertantul va prezenta declaraţia pe propria răspundere sau o declaraţie autentificată în faţa unui notar, a unei autorităţi administrative sau judiciare sau a unei asociaţii profesionale care are competenţe în acest sens.
Garantia de participare
Garantia de participare se constituie de către ofertant în scopul de a proteja Vanzatorul faţă de riscul unui eventual comportament necorespunzător al acestuia pe întreaga perioadă derulată până la incheierea Contractului de Vanzare - Cumparare.
Ofertantul trebuie să prezinte garanţia pentru participare în conformitate cu prevederile referitoare la cuantumul şi forma de prezentare a acesteia, astfel cum sunt precizate în prezentul document. Cuantumul garanţiei pentru participare este de 495.103,18 lei si reprezinta 2% din pretul de pornire. Perioada de valabilitate a garanţiei de participare: 45 de zile Modul şi forma de constituire a garanţiei de participare:
Ordin de plată sau virament in contul RO12TREZ6215006XXX000334 beneficiar Municipiul Timisoara, cu condiţia confirmării acestuia de către banca emitentă, până la data deschiderii ofertelor, original sau
Scrisoare de garantie bancara. În orice situaţie, garanţia de participare trebuie să fie prezentată cel mai târziu la deschiderea ofertelor. Orice ofertă care nu este însoţită de dovada constituirii garanţiei de participare va fi respinsă la deschidere. Vanzatorul are dreptul de a reţine garanţia pentru participare, ofertantul pierzând astfel suma constituită, atunci când acesta din urmă se află în oricare dintre următoarele situaţii:
a) îşi retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita câştigătoare, nu prezintă certificatul constatator precizat la
punctul 3.1., Criterii de calificare, lit. a);
6
c) oferta sa fiind stabilită câştigătoare, nu se prezintă în termen de 15 zile în vederea incheierii contractului de vanzare cumparare.
Garanţia pentru participare, constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, se restituie de către Vanzator in cel mult 3 zile lucrătoare de la data incheierii contractului de vanzare - cumparare. Garanţia de participare, constituită de ofertanţii necâştigători se returnează de către Vanzator, după incheierea de către ofertantul desemnat câştigător a contractului de vanzare cumparare, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la data solicitării ofertantului necâştigător. Garanţia se restituie integral în cazul ofertanţilor necâştigători, în baza unei cereri ce se va înregistra la Serviciul Centru de Consiliere pentru Cetăţeni, camera 12 ghişeul nr.9 sau 10.
Taxa de participare. Taxa de participare reprezinta cheltuielile efectuate de catre Vanzator pentru publicarea anuntului si pentru organizarea licitatiei. Taxa de participare nu se restituie.
Scrisoare de garantie bancara in favoarea Vanzatorului, pentru suma de
24.755.159 lei, adica suma evaluata, perioada de valabilitate fiind de 45 de zile de la data deschiderii.
Nu se accepta la procedura de licitatie ofertantii care nu fac dovada ca scrisorii de garantie bancara in favoarea Vanzatorului. o Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale
Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activităţii: - Ofertantul va prezenta documentul de înregistrare ca persoana fizică sau juridică şi, după caz, de atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din ţara în care ofertantul este stabilit. - acte doveditoare privind intrarea în posesia documentatiei - chitanţă sau Ordin de plată, în original.
Ofertele se vor transmite numai prin poştă sau se vor depune direct la sediul Vanzatorului, Bv. C.D Loga nr.1, camera 12 ghişeul 9 sau 10, Timişoara. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită şi înregistrată până la data şi ora limită pentru depunere stabilită în anunţul de participare. Ofertantul îşi asumă riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră.
Orice ştersătură, adăugare, interliniere sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de către persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze oferta. Oferta, se introduce într-un plic care se marchează cu numele sau denumirea ofertantului, precum şi domiciliul sau sediul social al acestuia, după caz.
Pe plic se va marca , dupa cum urmeaza
MUNICIPIUL TIMISOARA Bv.C.D.Loga nr.1
Ofertă pentru vanzarea prin licitatie publica deschisa, cu strigare, a imobilului din Timisoara, str.General Grigorescu nr.2 – Cazarma „U” sau Cazarma „Viena
4.Oferte întârziate Oferta care este depusă la o altă adresă decât cea stabilită în anunţul de participare ori care este primită de către Vanzator după expirarea datei şi orei limită de depunere a ofertelor, se returnează nedeschisă. 5. Instrucţiuni privind modul de utilizare a căilor de atac Soluţionarea litigiilor apărute în legătură cu procedura de licitatie precum si a incheierii contractului de vanzare cumparare, se va face de catre instanta competenta.
7
6. Informaţii referitoare la clauzele contractuale Vanzatorul pune la dispoziţia persoanelor interesate, contractul de vanzare - cumparare ca anexă a prezentelor Instrucţiuni. VICEPRIMAR DIRECTIA PATRIMONIU ADRIAN ORZA DIRECTOR Ec. NICUSOR C-TIN MIUT SEF BIROU LICITATII CONTRACTE
Jr. DANIELA BEATRICE CHINDRIS
PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT DIRECTIA PATRIMONIU PRIMAR BIROU SPATII - TERENURI NR. ________________________ Dr.ing. Gheorghe Ciuhandu
REFERAT Imobilul din Timisoara, str. General Grigorescu nr. 2 cunoscut sub denumirile de Cazarma U sau Cazarma Viena, inscris in C.F. nr. 56952, nr.top. 417, Casa cu doua etaje si curte cu intinderea de 3537 m.p., este in proprietatea Municipiului Timisoara – domeniul privat a fost aprobat pentru vanzare prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 246/2007 Imobilul este compus din subsol, parter si doua etaje avand suprafata construita de 2613 m.p. si a fost evaluat de catre S.C. ALFA CHIM CONSULTING S.R.L. in baza contractului de prestari servicii nr.182/20.09.2007. Pentru aducerea la indeplinire a Hotararii Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 246/2007, in vederea organizarii licitatiei publice deschise cu strigare pentru vanzarea imobilului din Timisoara, str. General Grigorescu nr. 2, este necesara aprobarea unei documentatii descriptive si a unor instructiuni pentru ofertanti, pentru o buna informare a participantilor la licitatie. In urma licitatiei publice cu strigare se va incheia un contract de vanzare – cumparare cu adjudecatarul licitatiei, modelul acestui contractul de vanzare – cumparare fiind prevazut in Anexa nr.3.
Avand in vedere cele prezentate;
PROPUNEM :
Emiterea unei Hotarari a Consiliului Local al municipiului Timisoara prin care sa se aprobe documentatia descriptiva, instructiunile pentru ofertanti si modelul contractului de vanzare - cumparare pentru vanzarea prin licitatie publica deschisa cu strigare a imobilului din Timisoara, str. General Grigorescu nr. 2, cunoscut sub denumirile de Cazarma U sau Cazarma Viena, inscris in C.F. nr. 56952, nr.top. 417, Casa cu doua etaje si curte cu intinderea de 3537, în conformitate cu Anexa nr.1, Anexa nr.2, respectiv Anexa nr.3 care vor face parte integrantă din hotărâre.
VICEPRIMAR DIRECTOR
Adrian Orza ec. Miut Nicusor Constantin
BIROU SPATII - TERNURI ing. Voicu Marius
REFERENT SPEC. sing. Kovacs Ileana
AVIZAT SERVICIUL JURIDIC
jur. Mirela Lasuschevici
Municipiul Timişoara ANEXA 3
CONTRACT DE VÂNZARE-CUMPĂRARE Nr ______/__________________
Între:
1. MUNICIPIUL TIMIŞOARA ca reprezentant al proprietarului Statul Român prin d-nul Primar Gheorghe Ciuhandu, cu sediul in Timisoaa, Bv.C.D.Loga nr.1, în calitate de VÂNZĂTOR; 2. SC ……………….. cu sediul în Timişoara, str. …………… Nr. …. înregistrată la Registrul Comertului sub nr. ………………. avind codul unic de inregistrare …………………….. şi reprezentata de d-na/-nul ……………………… având cartea de identitate seria TM nr. ……………în calitate de CUMPĂRĂTOR,
OBIECTUL CONTRACTULUI Art. 1. Obiectul prezentului contract îl constituie transmiterea dreptului de proprietate asupra
imobilului casa cu doua etaje si curte Cazarma U sau Cazarma Viena, situat în Timişoara, str. GENERAL GRIGORESCU NR. 2, înscris în CF nr. 56952 Timişoara cu nr. top 417 si se compune din: suprafaţă construită de 2.613 mp, construita desfasurata de 8.101 mp, utila 5.255 mp si teren de 3.537 mp . Vânzarea imobilului care face obiectul prezentului contract şi preţul vânzării au fost obtinute in urma desfasurarii licitatie publice cu strigare din data de ____________in baza procesului verbal inregistrat sub nr._______/________. PREŢUL Art. 2. Preţul total al vânzării este de ……………… lei + 19% TVA, din care valoarea terenului este de ……… lei, reprezentand un procent de 48,57 % din suma licitata si valoarea constructiilor este de……………………care reprezinta 51,43% din suma licitata. Art. 3. Preţul total al vânzării a rezultat în urma licitatiei publice deschise din …………….. si este menţionat în procesul verbal cu nr. ………………………….. .
Art. 4. Cumpărătorul se obligă să achite preţul licitat integral pana la data semnarii contractului. Suma de …………………….. + 19% TVA
OBLIGATIILE CUMPARATORULUI Art.5. Cumparatorul este obligat de a respecta cerintele din Documentatia descriptiva care este anexa la prezentul contract
ALTE CLAUZE Art.6. Pentru imobilele situate în zona de protecţie a unor monumente istorice la care proprietarii doresc să aducă modificări ale imaginii şi volumetriei exterioare, este obligatorie obţinerea avizului Comisiei Naţionale a Monumentelor Istorice prevăzut la art. 35 alin. (1) lit. i din Legea nr. 422/2001. Art.6’.Conform art.38 alin3 lit b. din Legea 422/2001 spatiul ce face obiectul prezentului contract este inscris in „Lista Monumentelor Istorice” si orice interventie asupra lui se face conform Legii 422/2001.
Art.6”.In conformitate cu prevederile art.38 alin.3 lit.c din L422/2001 in termen de 15 zile de la data cumpararii imobilului, cumparatorul va instiinta in scris Directia pentru Cultura, Culte si Patrimoniu Cultural National Timis ca este noul proprietar al spatiului si va transmite in xerocopie contractul de vinzare-cumparare incheiat cu municipiul Timisoara, cadastru imobiliar, extras de Carte Funciara, planuri ale imobilului cu marcarea spatiilor ce fac obiectul vinzarii,in vederea eliberarii „Obligatiei privind folosinta monumentului istoric sau Avizului provizoriu de folosinta” Art.7. Forţa majoră legal invocată şi dovedită, apără de răspundere părţile, cu obligaţia înştiinţării în termen de 3 zile de la producerea evenimentului.
Art. 8. Predarea spaţiului se face pe bază de proces verbal de predare-primire in termen de 10 zile de la perfectarea tuturor formalitatilor legale necesare pentru vanzarea in totalitate a imobilului.
Încheiat azi __________________ în localitatea Timişoara, în 5 exemplare din care 3 exemplare pentru vânzător şi 2 exemplare pentru cumpărător.
VÂNZĂTOR MUNICIPIUL TIMIŞOARA Prin reprezentantul său legal
PRIMAR DR. ING.GHEORGHE CIUHANDU
VICEPRIMAR ADRIAN ORZA
SERVICIU JURIDIC Jr. COSMIN SILAGHI
DIRECTIA PATRIMONIU DIRECTOR
NICUŞOR C. MIUŢ
SEF BIROU LICITATII CONTRACTE Jr. DANIELA BEATRICE CHINDRIS
CUMPĂRĂTOR
PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA ANEXA nr.1 LA HOTARAREA NR._______________ DIN____________________________
DOCUMENTATIE DESCRIPTIVA 1. OBIECTUL VANZARII
Denumire : Casa cu doua etaje si curte. Adresa : str. General Grigorescu nr. 2 Date de identificare : C.F. nr. 56952 Timisoara, nr.top. 417;
2. CONSIDERATII TEHNICE
Suprafata construita : 2613 m.p. Suprafata construita desfasurata : 8101 m.p. Suprafata utila : 5255 m.p. Suprafata teren construit si neconstruit : 3537 m.p.
Conform PUZ aprobat prin HCL nr.52/1999 imobilul „ CAZARMA VIENA „ apartine cvartalului nr.2 din cadrul „ CETATII TIMISOARA „, fiind o cladire cu valoare arhitecturala si ambientala. Conform Art. 25,26,27 din regulamentul aferent Puz existent :
Cladirile care ocupa un cvartal au statut aparte Interventiile asupra unui cvartal se fac numai cu Plan Urbanistic Zonal, respectand
principiile impuse de regulament. Imobilul fiind considerat o entitate arhitectonica, nu se accepta urmatoarele operatii: de
fragmentare in tratarea fatadei, subdivizare a curtilor interioare, interventii ireversibile asupra constructiei, operatii ireversibile privind regimul proprietatii.
Imobilul poate fi o cladire multifunctionala ( o functiune dominanta insotita de mai multe functiuni anexe ). Directia Urbanism din cadrul Primariei Municipiului Timisoara, face urmatoarele recomandari :
Pastrarea cornisei si a coamei la nivelul actual al cladirii; Posibilitatea realizarii mansardei in acoperisul existent, prin folosirea ferestrelor de tip
VELUX, fara a modifica forma sau volumetria acestuia; Pe latura de N a cladirii, inspre P-ta Marasti se poate construi un corp de legatura in aceeasi
parametrii ca si celelalte 3 laturi ale cladirii; Se pot executa parcari subterane in curtea interioara, POT ( procentul de ocupare a terenului ) si CUT ( coeficientul de utilizare a terenului ) vor
ramane in parametrii constructiilor existente in zona Cetatii. Orice alte precizari se vor face printr-un Plan Urbanistic Zonal care va putea studia si o posibila remodelare a intersectiei avand in vedere pozitia de lement punctual principal, cu efect de POARTA URBANA a Cetatii, dinspre directia Arad si relatia neclara in raport cu Inelul I si Inelul II de circulatie.
3. ELEMENTE DE PRET
Pretul de pornire a licitatiei este de 24.755.159 LEI Valoarea include valoarea terenului de 12.024.031,5 LEI Valoarea nu include T.V.A. Pentru stabilirea valorii in lei s-a folosit un curs BNR : 1 EURO = 3,3995 LEI valabil la
data de 23.10.2007, data intocmirii documentatiei.
DIRECTOR BIROU SPATII - TERENURI
ec. Nicusor Constantin Miut ing. Voicu Marius