Hotararea Consiliului Local 356/18.07.2014 privind aprobarea cotei-părţi ce revine Municipiului Timişoara, în calitate de proprietar, din veniturile realizate prin închirierea stâlpilor pentru servicii de publicitate aflaţi în administrarea Regiei Autonome de Transport Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2014 - 16290/24.06.2014 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu,Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comerţ, regii autonome si societăţi comerciale si Comisiei pentru cultura, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport si culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; Având în vedere Adresa Regiei Autonome de Transport Timişoara cu nr. 9979/19.06.2014; Având în vedere Hotărârea nr. 80/12.06.2014 a Consiliului de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Timişoara; Având în vedere art. 868 alin. (2) din Codul Civil; Având în vedere prevederile Legii nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia; În conformitate cu prevederile art. 36 alin (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: (1) Se aprobă încheierea unui contract de închiriere între Regia Autonomă de Transport Timişoara şi un operator economic având ca obiect gestionarea serviciului de publicitate pe stâlpii aflaţi în administrarea acesteia. (2) Modelul contractului de închiriere şi operatorul economic cu care se va încheia acesta vor fi aprobate de Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Timişoara. Art. 2: (1) Se stabileşte cota-parte, fără TVA, ce revine Municipiului Timişoara din gestionarea serviciului de publicitate pe stâlpii aflaţi în administrarea regiei, în cuantum de 60 %. (2) Cota -parte ce revine Regiei Autonome de Transport Timişoara de 40 %, va fi utilizată pentru întreţinerea, reparaţia şi înlocuirea stâlpilor care nu mai au o stare tehnică corespunzătoare. (3) Plata către Municipiul Timişoara va fi efectuată de Regia Autonomă de Transport Timişoara după încasarea acesteia de la operatorul economic. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Regia Autonomă de Transport Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare,Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Poliţia Locală; - Direcţiei Urbanism; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Regiei Autonome de Transport Timişoara; - Mass - media locale.
|