keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 346/06.07.2018 privind modificarea si aprobarea Statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara

06.07.2018

Hotararea Consiliului Local 346/06.07.2018
privind modificarea si aprobarea Statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2018 - 14332/19.06.2018 - privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2018 - 14333/19.06.2018, al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 25.06.2018 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2018 - 14333/19.06.2018;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexei - parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism şi Dezvoltare Urbană;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare - Relaţionare;
- Biroului Sport - Cultură;
- Serviciului Şcoli - Spitale;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Audit;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ELENA SIPOS
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Stat_de_functii.pdf

Anexa la HCL nr.- [ PROBAT STAT DE FUNCŢII PRIMAR icolae Robu N Funcţia” ptblică/ Post contrăctual Numar Nr.ert Denumirea funcţiei Nivel studii |Cls. |Grad posturi l. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA 1|PRIMAR 1 2|VICEPRIMAR 2 Total functii demnitate publica 3 Il APARAT PROPRIU A. Functii publice de conducere 3 Secretar Ss 1 4 Director general Ss 0 5 Arhitect Şef Ss 1 6 Director executiv Ss 8 7 Sef serviciu RI 20 8 Şef birou Ss 31 Total functii publice de conducere 61 B. Functii publice de executie 9|Consilier Ss l superior 180 10|Consilier Ss l principal 123 11|Consilier Ss l asistent 86 12|Consilier Ss l debutant 15 13|Consilier juridic Ss l superior 9 14|Consilier juridic Ss I principal 6 15|Consilier juridic Ss I asistent 2 15|Auditor Ss Il superior 4 16|Auditor Ss Il principal 1 17|Auditor Ss l asistent 1 18|Referent de specialitate SSD Il superior 6 19|Referent M III _|superior 38 20|Referent M III [principal 1 20|Referent M III _Jasistent 1 Total functii publice de executie 473 Total functii publice 534 C.1. Functii personal contractual de conducere 21|Administrator Public Ss 1 22| Sef birou Ss 1 Total personal contractual de conducere 2 C.2. Functii personal contractual executie 23 |Inspector de specialitate Ss IA, 12 24 |Inspector de specialitate Ss l 12 25|Inspector de specialitate Ss Il 20 26 |Inspector de specialitate Ss D 2 27 |Expert sportiv RN II 2 28|Referent SSD IA 0 29|Referent M IA 9 30|Referent M l 1 31|Referent M II 2 32|Functionar I 1 33|Casier l 5 Total personal contractual de executie 66 C.3 Functii contractuale de deservire 34|Ingrijitor 8 35|Paznic 2 36 |Magaziner 1 37 |Administrator 0 38|Arhivar 1 39|Sofer 5 40|Muncitor calificat l 8 41 |Muncitor calificat II 0 42 |Muncitor calificat INI 5 42|Muncitor necalificat 0 Total personal contractual de deservire 30 Total personal contractual C.1+C.2+C.3 98 D.TOTAL APARAT PROPIU 632 TOTAL GENERAL 635 SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN i la

Atasament: Raport_de_specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMĂRIA SERVICIUL RESURSE UMANE NR. SC2018-14333/19.06.2018 RAPORT DE SPECIALITATE Proiect de hotărâre privind modificarea şi aprobarea statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Având în vedere Expunerea de motive nr.SC 2018- 14332/ 19.06.2018 a Primarului Municipiului Timișoara și Proiectul de hotărâre privind modificarea şi aprobarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art. art. 31 alin. (3),(4),(5),(6) din Legea-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice coroborate cu prevederile art.41-45 din HG nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice şi Dispozitiile Primarului nr.1242/2011 si 621/2018. Facem următoarele precizări: Dezideratele cuprinse in Expunerea de motive se realizează prin transformarea posturilor ca urmare a promovarii personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timişoara , astfel: - 9 posturi de inspector de specialitate grad II în inspector de specialitate grad I; - 1 post de inspector de specialitate grad I în inspector de specialitate grad IA; - 3 posturi de referent grad ] în referent grad IA - 2 posturi de muncitor calificat treapta Il în muncitor calificat treapta 1 ; Totodată, un post vacant de referent SSD gradul IA vacant este transformat in inspector de specialitate gradul II. În concluzie, propunem modificarea și aprobarea statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Timişoara , conform anexei — parte integrantă din prezentul raport. ȘEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA ELIAN fate Cod FO53-01,Ver.1

Atasament: Expunere_motive.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMAR SC2018- 332,1 (5. COE EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTARARE Sectiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre Proiect de hotărâre privind modificarea şi aprobarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Sectiunea a 2-a Motivul emiterii proiectului de hotărâre 1. Descrierea situatiei actuale În prezent statul de functii pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Timişoara este aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr.292/2018. 2. Schimbari preconizate și rezultate aşteptate Modificarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara survine in urma examenului de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, în conformitate cu prevederile art. 31 alin. (3),(4),(5),(6) din Legea-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice coroborate cu prevederile art.41-45 din HG nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice şi Dispozitiile Primarului nr.1242/2011 si 621/2018. Prin promovare se asigură evoluţia în carieră a personalului contractual, prin trecerea într-un grad superior sau treaptă profesională superioară. Promovarea personalului contractual din sectorul bugetar în grade sau trepte profesionale se face fie pe un post vacant, fie prin transformarea postului din statul de funcţii în care acesta este încadrat într-unul de nivel imediat superior, în situaţia în care nu există un asemenea post 3. Alte informatii ---- 4. Concluzii Propunem modificarea si aprobarea statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Timișoara , conform anexei . PRIMAR NICOLAE SEF SERVICIU RESURSE UMANE, RODICA "lt Cod FO53-03,Ver.1