keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 336/28.09.2010 privind reorganizarea centrelor bugetare existente la nivelul Municipiului Timişoara

28.09.2010

Hotararea Consiliului Local 336/28.09.2010
privind reorganizarea centrelor bugetare existente la nivelul Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2010 - 22468/21.09.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 32/2001 - pentru reglementarea unor probleme financiare;
Având în vedere Hotărârea Guvernului României nr. 538/2001 - privind aprobarea Normelor metodologice pentru finanţarea învăţământului preuniversitar de stat, modificată;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(a) şi alin.(3) lit.b din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se preia activitatea financiară a centrelor bugetare existente la nivelul Municipiului Timişoara, respectiv Centrul bugetar Moisil, Centrul bugetar Energetic şi Centrul bugetar Grădiniţe.
Centrele bugetare menţionate se organizează într- un serviciu de specialitate al Direcţiei Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art.2: Regulamentul de organizare şi funcţionare al Primăriei Municipiului Timişoara completat va fi aprobat ulterior de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara.

Art.3: Personalul angajat exclusiv în cadrul centrelor bugetare va fi preluat prin transfer odată cu activitatea financiară prin protocol de predare-preluare încheiat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş.

Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică şi Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.5: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice ;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
VALENTIN MOLDOVAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SC2010 – 22468/21.09.2010

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635

e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR Dr.ing.Gheorghe Ciuhandu

REFERAT privind reorganizarea centrelor bugetare existente la nivelul Municipiului Timişoara

Prin Dispoziţia Primarului Municipiului Timişoara nr.1734 din 19.07.2001 au fost înfiinţate la

nivelul Municipiului Timişoara trei centre bugetare care gestionează activitatea financiară din învăţământul preuniversitar, organizate pe grădiniţe, licee şi colegii.

Prin Decizia nr.42 din 20.11.2009 a Curţii de Conturi s-au reţinut nereguli în ce priveşte modul de atribuire a calităţii ordonatorului de credite, respectiv în cazul ordonatorilor terţiari de credite Liceul teoretic Gr.Moisil – liceu de informatică şi liceul Grup Şcolar Energetic s-a reţinut calitatea dublă de ordonator de credite, secundar şi terţiar şi s-a impus ca măsură reglementarea acestei nereguli.

Pentru eliminarea dublei calităţi, impuse de Curtea de Conturi în documentul mai sus menţionat, şi pentru eficientizarea activităţii financiare la nivelul învăţământului preuniversitar finanţat din bugetul local, având în vedere că Primarul Municipiului Timişoara este ordonatorul principal de credite propunem reorganizarea centrelor bugetare existente într-un serviciu de specialitate în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, respectiv în cadrul Direcţiei Economice şi preluarea prin transfer a activităţii financiare precum şi a personalului existent care asigură această activitate în cadrul centrelor bugetare. Regulamentul de organizare şi funcţionare al Primăriei Municipiului Timişoara se va completa corespunzător şi va fi propus spre aprobare Consiliului Local ulterior.

Director Executiv Direcţia Economică, Smaranda Haracicu

Şef Serviciu Resurse Umane, Avizat juridic, Rodica Aurelian Mirela Lasuschevici

FP 53 – 01, ver.1