keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 333/15.09.2017 privind modificarea Anexei nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 270/28.07.2017 - privind stabilirea salariilor pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara şi din serviciile publice din subordinea Consiliului Local al MunicipiuluiTimişoara

15.09.2017

Hotararea Consiliului Local 333/15.09.2017
privind modificarea Anexei nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 270/28.07.2017 - privind stabilirea salariilor pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara şi din serviciile publice din subordinea Consiliului Local al MunicipiuluiTimişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2017 - 22149 din data de 05.09.2017, al Serviciului Resurse Umane;
Având în vedere Avizul din data de 13.09.2017, al Seviciului Juridic;
Având în vedere avizul Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism , ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Legii nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2), lit. a) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. 2) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică Anexa 1 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 270/28.07.2017 în ceea ce priveste salarizarea personalului de conducere din cadrul aparatului de specialitate a Primarului , conform Anexei parte integranta din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei MunicipiuluiTimişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
LUMINIŢA ŢUNDREA
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa.pdf

Denumirea funcţiei Nivel studii

Nivel de performanță

Salarii de baza

I 11.300 II a 11.000 II b 10.500

I 11.300 II a 11.000 II b 10.500

I 11.000 II a 10.700 II b 10.000

I 10.700 II a 10.400 II b 9.700

I 10.700 II a 10.400 II b 9.700

I 9.000 II a 8.750 II b 8.400

I 8.250 II a 8.000 II b 7.700

Anexa 1- Nivel salarii de baza pentru personalul de conducere din cadrul aparatului de specialitate a Primarului

Secretar S

Administrator Public S

Sef serviciu S

Şef birou S

Director General S

Director executiv S

Arhitect Şef S

Atasament: Expunere_motive.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMAR

EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

Sectiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre Proiect de hotărâre privind

Privind modificarea anexei nr.1 la HCL nr.270/28.07.2017

Sectiunea a 2 - a Motivul emiterii proiectului de hotărâre

1. Descrierea situatiei actuale

În contextul actual , potrivit Legii cadru privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice nr.153/2017 pentru personalulu din cadrul Aparatului de specialitate al primarului , salariile de bază se stabilesc prin hotărâre a consiliului local. În prezent ele sunt aprobate prin HLC nr.270/28.07.2017.

2. Schimbari preconizate și rezultate așteptate Prin modificarea anexei nr. 1 la HCL nr.270/2017, salariile personalului de conducere se vor diferentia pe trei nivele de performanță, stabilite pe ordonatorul principal de credite, cu încadrarea în sumele aprobate cu această destinație în bugetul propriu , fapt ce va atrage recunoasterea si recompensarea performantelor profesionale ale personalului de conducere în raport cu rezultatele activitatii structurilor conduse .

3. Alte informatii ----

4. Concluzii Propunem modificarea anexei nr.1 la Hotararea Consiliului Local nr.270/2017

PRIMAR NICOLAE ROBU SEF SERVICIU RESURSE UMANE,

RODICA AURELIAN Cod FO53-03,Ver.1

Atasament: Raport_specialitate.pdf

Cod FO53-01,Ver.1

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMĂRIA SERVICIUL RESURSE UMANE NR. ………/…………

RAPORT DE SPECIALITATE Privind modificarea anexei nr.1 la HCL nr.270/28.07.2017

Având în vedere Expunerea de motive nr.SC 2017- _______/12.09.2017. a Primarului

Municipiului Timișoara și Proiectul de hotărâre privind modificarea anexei nr.1 la HCL nr.270/28.07.2017, prin care se propune modificarea salariilor de bază pentru personalul care ocupă funcții de conducere în cadrul aparatului de specialitate al Primaului Municipiului Timișoara ;

Facem următoarele precizări: În conformitate cu prevederile art.11 din Legea-cadru privind salarizarea personalului

plătit din fonduri publice nr.153/2017 potrivit cărora : „(1) Pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul familiei ocupaționale "Administrație" din aparatul propriu al consiliilor județene, primării și consilii locale și din serviciile publice din subordinea acestora, salariile de bază se stabilesc prin hotărâre a consiliului local, a consiliului județean sau a Consiliului General al Municipiului București, după caz, în urma consultării organizației sindicale reprezentative la nivel de unitate sau, după caz, a reprezentanților salariaților. (2) Nomenclatorul funcțiilor necesare desfășurării activităților specifice fiecărei instituții sau autorități a administrației publice locale, precum și ierarhia funcțiilor sunt prevăzute în anexa nr. VIII cap. I lit. A pct. III și cap. II lit. A pct. IV. (3) Stabilirea salariilor lunare potrivit alin. (1) se realizează de către ordonatorul de credite, cu respectarea prevederilor art. 25. (4) Nivelul veniturilor salariale se stabilește, în condițiile prevăzute la alin. (1) și (3), fără a depăși nivelul indemnizației lunare a funcției de viceprimar sau, după caz, a indemnizației lunare a vicepreședintelui consiliului județean, sau, după caz, a viceprimarului municipiului București, corespunzător nivelului de organizare: comună, oraș, municipiu, sectoarele municipiului București, primăria generală a municipiului București, exclusiv majorările prevăzute la art. 16 alin. (2), cu încadrarea în cheltuielile de personal aprobate în bugetele de venituri și cheltuieli. (5) Angajarea, promovarea, avansarea în gradație a personalului prevăzut la alin. (1) se fac cu respectarea prevederilor prezentei legi, precum și a celorlalte reglementări specifice funcționarilor publici și personalului contractual.” , coroborate cu prevederile

- art.7 lit.a prin care se defineste salariul de bază ca fiind suma de bani la care are dreptul lunar personalul plătit din fonduri publice, corespunzător funcției, gradului/treptei profesionale, gradației, vechimii în specialitate, astfel cum este stabilită în anexele nr. I- IX; (pentru autoritățile administratiei publice locale- anexa VIII);

- art.3 alin. (1) potrivit cărora gestionarea sistemului de salarizare a personalului din instituţiile şi autorităţile publice se asigură de fiecare ordonator de credite.

- art.6 care prevede principiile care stau la baza sistemului de salaizare, dintre care menționăm :

Cod FO53-01,Ver.1

o principiul importanţei sociale a muncii, în sensul că salarizarea personalului din sectorul bugetar se realizează în raport cu responsabilitatea, complexitatea, riscurile activităţii şi nivelul studiilor;

o principiul stimulării personalului din sectorul bugetar, în contextul recunoaşterii şi recompensării performanţelor profesionale obţinute, pe baza criteriilor stabilite potrivit legii şi regulamentelor proprii;

o principiul ierarhizării, pe verticală, cât şi pe orizontală, în cadrul aceluiaşi domeniu, în funcţie de complexitatea şi importanţa activităţii desfăşurate;

- Hotărârii de Guvern nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici ;

Propunem ca începând cu data de __________ să se modifice anexa nr.1 la HCL nr.270/28.07.2017 privind stabilirea salariilor pentru functionarii publici si personalul contractual din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara și din serviciile publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Timișoara, în sensul modificării salariilor de bază pentru personalul care ocupă funcții de conducere în cadrul aparatului de specialitate al Primaului Municipiului Timișoara în raport cu responsabilitatea, complexitatea și riscurile activității desfășurate de aceștia, în vedererea recunoasterii si recompensarii performantelor profesionale ale acestora și eficientizării activității structurilor conduse ; În concluzie, salariile personalului de conducere se vor diferentia pe trei nivele de performanță, stabilite pe ordonatorul principal de credite, cu încadrarea în sumele aprobate cu această destinație în bugetul propriu. Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciez că proiectul de hotărâre privind Privind modificarea anexei nr.1 la HCL nr.270/28.07.2017, îndeplinește condițiile pentru a fi supus dezbaterii și aprobării plenului consiliului local.

ȘEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN