keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 301/29.07.2010 privind aprobarea proiectului "REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE "DR. DUMITRU POPESCU" TIMIŞOARA" în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 3 - Îmbunătăţirea infrastructurii sociale, Domeniul major de intervenţie 3.1 -Reabilitarea/modernizare/echiparea infrastructurii serviciilor de sănătate

29.07.2010

Hotararea Consiliului Local 301/29.07.2010
privind aprobarea proiectului "REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE "DR. DUMITRU POPESCU" TIMIŞOARA" în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 3 - Îmbunătăţirea infrastructurii sociale, Domeniul major de intervenţie 3.1 -Reabilitarea/modernizare/echiparea infrastructurii serviciilor de sănătate


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2010 - 17238/19.07.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Adresa Spitalului Clinic de Obstetrică şi Ginecologie "Dr. Dumitru Popescu"" din Timişoara, înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu numărul SC2010 - 017187/16.07.2010;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(1), alin. (2) lit. b) şi alin.(4) lit. a) şi e) alin. (9) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE



Art. 1: Se aprobă proiectul "REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE "DR. DUMITRU POPESCU" TIMIŞOARA" în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1. - "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere", Domeniul major de intervenţie 1.1. - "Planuri integrate de dezvoltare urbană", Sub-domeniul: "Poli de creştere".

Art.2: Se aprobă documentaţia tehnico-economică şi Analiza cost-beneficiu în vederea realizării proiectului "REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE "DR. DUMITRU POPESCU" TIMIŞOARA, elaborate de către I.S.E. PERFORMER CONSULT S.R.L.din TIMIŞOARA, cu principalii indicatori tehnico-economici prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Se aprobă valoarea totală a proiectului în sumă de 11.305.110,26lei (inclusiv T.V.A), alocarea în bugetul local a sumelor reprezentând contribuţia proprie a Municipiului Timişoara la valoarea eligibilă a proiectului în sumă de 182.272,15lei, a cheltuielilor neeligibile şi conexe aferente proiectului în sumă de 7.410,00lei şi T.V.A în valoare de 2.184.092,95lei, precum şi asigurarea valorii necesare implementării optime a proiectului, ca avans, în condiţiile rambursării/decontărilor ulterioare.
Taxa pe valoarea adăugată plătită, aferentă cheltuielilor eligibile efectuate în cadrul proiectului, va fi rambursată de Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013, conform prevederilor legislaţiei în vigoare, în condiţiile rambursării/decontărilor ulterioare

Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Dezvoltare, Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 5: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Spitalului Clinic de Obstetrică şi Ginecologie "Dr.Dumitru Popescu"" Timişoara;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

Anexa la HCL nr. …………………..

INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI AI INVESTIŢIEI “ REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA

AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE „DR. DUMITRU POPESCU” TIMIŞOARA”

AMPLASAMENT:

intravilan TIMIŞOARA , B-vdul. 16 DECEMBRIE 1989, Nr .27 , Judeţul TIMIŞ, ROMÂNIA

VALOAREA TOTALĂ a investiţiei (TVA inclus) = 11.305.110,26 lei

C+M (TVA inclus) = 1.967.755,62 lei DURATA DE IMPLEMENTARE a proiectului: 9 luni din care DURATA DE EXECUŢIE a lucrărilor: 6 luni OBIECTIVE SPECIFICE ALE PROIECTULUI : - Reabilitarea imobilului în regim de înălţime D+P+1E în care funcţionează ambulatoriul

Spitalului Clinic de Obstetrică şi Ginecologie „Dr. Dumitru Popescu” Timişoara; - Reabilitarea instalaţiilor electrice, sanitare şi termice aferente; - Echiparea şi dotarea spaţiilor ambulatoriului de la demisol şi parter.

CAPACITĂŢI: 14 cabinete, din care:

7 cabinete reabilitate, modernizate, echipate şi dotate, 7 cabinete noi amenajate, echipate şi dotate;

4 grupuri sanitare pentru pacienţi, din care: 1 grup sanitar pentru persoane cu dizabilităţi fizice 1 grup sanitar pentru copii

1 grup sanitar pentru personal Alte spaţii anexe aferente: săli de aşteptare, camere pentru personal, vestiare . Suprafaţa construită desfăşurată de 787 mp, din care : 395 mp se află la demisolul şi 392 mp la parterul clădirii Suprafaţa utilă este de 612 mp, din care: 299 mp se află la demisolul şi 313 mp la parterul clădirii. SURSE DE FINANŢARE ALE INVESTIŢIEI TOTALE : - F.E.D.R., Buget de Stat, Buget local

DIRECTOR EXECUTIV DIRECŢIA DEZVOLTARE

Arh. Aurelia JUNIE

Red./Dact.:B.O.

2 ex.

Atasament: Referat.pdf

FP 53-01, Ver. 1 1

ROMÂNIA SE APROBĂ JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR DIRECŢIA DEZVOLTARE Serviciul Proiecte cu Finanţare Internaţională Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu SC2010 –

REFERAT privind aprobarea proiectului ”REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE „DR. DUMITRU POPESCU” TIMIŞOARA” în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 3 - Îmbunătăţirea infrastructurii sociale, Domeniul major de intervenţie 3.1 -Reabilitarea/modernizare/echiparea infrastructurii serviciilor de sănătate Spitalul Clinic de Obstetrică şi Ginecologie ”Dr. Dumitru Popescu” din Timişoara prestează servicii medicale ce se adresează pacientelor cu patologie complexă din judeţul Timiş şi judeţele limitrofe. Unitatea sanitară a fost înfiinţată în anul 1947 şi reprezintă în prezent cea mai mare unitate de specialitate obstetrică-ginecologie din vestul ţării. În prezent, activitatea din ambulatoriu se desfăşoară în cabinete aflate la parterul imobilului cu regim de D+P+1E situat în Timişoara, str. 16 DECEMBRIE 1989 nr.27, aflat în proprietatea Municipiului Timişoara şi identificat prin CF nr. 419144, nr. topo 12276. Spaţiile ambulatoriului sunt echipate cu echipamente necorespunzătoare din punctul de vedere al normelor în vigoare, fiind uzate fizic şi moral. Cabinetele de ambulatoriu sunt insuficiente, nu au dotările minimale şi circuitele funcţionale nu sunt corespunzătoare. Instalaţiile sanitare şi termice sunt vechi şi uzate, necesitând reparaţii frecvente şi cauzând pierderi. Astfel, din cauza spaţiilor neadecvate şi lipsei echipamentelor medicale performante, există dificultăţi în stabilirea unui diagnostic rapid şi corect. Sunt necesare fonduri pentru amenajarea unor spaţii corespunzătoare, în care actul medical să se desfăşoare în condiţii de calitate. În acest context, având în vedere situaţia economică actuală, insuficienţa fondurilor necesare de la bugetul de stat şi local pentru modernizarea sistemului medical, s-a identificat oportunitatea oferită de Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 3 - Îmbunătăţirea infrastructurii sociale, Domeniul major de intervenţie 3.1 -Reabilitarea/modernizare/echiparea infrastructurii serviciilor de sănătate, în vederea reabilitării, modernizării, dezvoltării şi echipării ambulatoriului Spitalului Clinic de Obstetrică şi Ginecologie ”Dr. Dumitru Popescu” din Timişoara. Consiliul de Administraţie al Spitalului Clinic de Obstetrică şi Ginecologie ”Dr. Dumitru Popescu” a suportat costurilor necesare elaborării documentaţiei tehnico- economice pentru proiectul ”REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE „DR. DUMITRU POPESCU” TIMIŞOARA”, din venituri proprii. Întrucât, conform condiţiilor de accesare a fondurilor structurale aferente Axei prioritare 3 din cadrul POR 2007-2010, Spitalul Clinic de Obstetrică şi Ginecologie ”Dr. Dumitru Popescu” din Timişoara nu poate fi un solicitant eligibil, Consiliul de Administraţie al Spitalului Clinic de Obstetrică şi Ginecologie ”Dr. Dumitru Popescu” din Timişoara a aprobat intenţia de a ceda municipiului Timişoara, cu titlu gratuit, documentaţia tehnico-economică, formată din Expertiză Tehnică, Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie, Analiza cost-Beneficiu şi Cererea de finanţare, precum şi a drepturilor patrimoniale de autor asupra acesteia, în vederea depunerii proiectului ”REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE „DR. DUMITRU POPESCU” TIMIŞOARA pentru accesarea de fonduri structurale ale POR, Axa 3, Domeniul major de intervenţie 3.1, de către Municipiul Timişoara. Astfel, prin adresa înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. SC2010-017187/16.07.2010, Spitalul Clinic de Obstetrică şi Ginecologie ”Dr. Dumitru Popescu” din Timişoara a depus documentaţia tehnico- economică mai sus menţionată.

FP 53-01, Ver. 1 2

Menţionăm faptul că Municipiul Timişoara, în calitate de solicitant eligibil, poate depune acest proiect numai în cazul în care dovedeşte că documentaţia tehnico-economică se află în proprietatea sa, inclusiv că deţine drepturile patrimoniale de autor asupra acesteia. Drept urmare, propunem încheierea unei convenţii, prin care Spitalul Clinic de Obstetrică şi Ginecologie ”Dr. Dumitru Popescu” din Timişoara să transfere Municipiului Timişoara proprietatea asupra acestora. Documentaţia a fost analizată în Comisia Tehnico - Economică a Municipiului Timişoara, care i-a acordat acesteia avizul favorabil. Având în vedere cele menţionate mai sus, precum şi necesitatea reabilitării şi modernizării, dezvoltării şi echipării ambulatoriului Spitalului Clinic de Obstetrică şi Ginecologie ”Dr. Dumitru Popescu” din Timişoara, Propunem următoarele: 1. aprobarea proiectului ”REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE „DR. DUMITRU POPESCU” TIMIŞOARA” în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1. - „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.1. – „Planuri integrate de dezvoltare urbană”, Sub-domeniul: „Poli de creştere”. 2. aprobarea documentaţiei tehnico-economice şi Analizei cost-beneficiu în vederea realizării proiectului ”REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE „DR. DUMITRU POPESCU” TIMIŞOARA, elaborate de către I.S.E. PERFORMER CONSULT S.R.L. din TIMIŞOARA, cu principalii indicatori tehnico- economici prevăzuţi în Anexa 2 la prezentul referat. 3. aprobarea valorii totale a proiectului în sumă de 11.305.110,26lei (inclusiv T.V.A), alocarea în bugetul local a sumelor reprezentând contribuţia proprie a Municipiului Timişoara la valoarea eligibilă a proiectului în sumă de 182.272,15lei, a cheltuielilor neeligibile şi conexe aferente proiectului în sumă de 7.410,00lei şi T.V.A în valoare de 2.184.092,95lei, precum şi asigurarea valorii necesare implementării optime a proiectului, ca avans, în condiţiile rambursării/decontărilor ulterioare. Taxa pe valoarea adăugată plătită, aferentă cheltuielilor eligibile efectuate în cadrul proiectului, va fi rambursată de Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013, conform prevederilor legislaţiei în vigoare, în condiţiile rambursării/decontărilor ulterioare. Director executiv Direcţia Dezvoltare Director executiv Direcţia Economică Arh. Aurelia Junie Ec. Smaranda Haracicu Director executiv Direcţia Patrimoniu Ec. Nicuşor C-ntin Miuţ Serviciul Proiecte cu Finanţare Internaţională Ec. Adriana Deaconu

Avizat juridic Cons. Juridic Mirela Lasuschevici Red. Cons. Andreea Bălan