keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 29/25.01.2011 privind alocarea de la bugetul local al Municipiului Timişoara a sumelor necesare pentru organizarea "ZILEI ENERGIEI 2011"

25.01.2011

Hotararea Consiliului Local 29/25.01.2011
privind alocarea de la bugetul local al Municipiului Timişoara a sumelor necesare pentru organizarea "ZILEI ENERGIEI 2011"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2011-650/12.01.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi problemele minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art.2 din Hotărârea Consiliului Local nr. 228/29.06.2010 privind aprobarea Strategiei Locale privind schimbările climatice şi a "Planului strategic de acţiuni privind combaterea, atenuarea şi adaptarea la efectele schimbărilor climatice în municipiul Timişoara";
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2), lit. b), alin. (4) litera a) şi alin. (6) litera a) pct.9 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă organizarea de către Municipiul Timişoara a evenimentului "ZIUA ENERGIEI 2011", în perioada 11-15 aprilie 2011.

Art. 2: Se aprobă alocarea sumei de 26.000 lei de la bugetul local al Municipiului Timişoara, Capitolul 74.02 "Protecţia mediului" în vederea acoperirii cheltuielilor pentru organizarea "ZILEI ENERGIEI 2011" prevăzute în Anexă, care constituie parte integrantă din prezenta hotărâre.
Justificarea şi decontarea cheltuielilor ocazionate de organizarea evenimentului se vor realiza numai pe bază de acte doveditoare, conform legii.

Art. 3: Se aprobă înregistrarea evenimentului organizat de Municipiul Timişoara pe webpage-ul European Union Sustainable Energy Week 11-15 Aprilie 2011, Energy Days in Europe, www.eusew.eu în vederea mediatizării şi promovării acestuia.

Art. 4: Se aprobă împuternicirea domnului Gheorghe Ciuhandu în calitate de Primar al Municipiului Timişoara în vederea semnării contractelor de sponsorizare încheiate cu persoane fizice şi juridice interesate pentru sprijinirea acestui eveniment.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Control Intern şi Managementului Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

FP53-02, Ver.1

ANEXĂ la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara

nr.___ din data de ___.___.2011. Informaţii generale: Număr participanţi: aproximativ 80 invitaţi, din care: - din municipiul Timişoara – 50 persoane; - din ţară – 15 persoane; - din străinătate – 15 persoane; Cheltuieli preconizate: Protocol: 1 noapte cazare x 8 persoane; 2 nopţi cazare x 15 persoane; 3 nopţi cazare x 7 persoane; 1 zi asigurare masă (1 prânz şi 1 cină) – 18 persoane; 2 zile asigurare masă (2 prânzuri şi 2 cine) – 18 persoane; Evenimentul „Ziua Energiei”: 80 invitaţii şi program 100 mape documente inscripţionate 100 pixuri inscripţionate 100 ecusoane Tipărituri – 300 bucăţi; Cheltuieli interpretare (RO/EN) Închiriere sală eveniment, facilităţi, asistenţă tehnică (videoproiector, ecran proiecţie) 1 masă oficială – servicii catering inclusiv coffee break x 100 persoane; Flip-chart şi consumabile; Bannere şi afişe tip banner Roll-up; Diverse: aranjamente florale costuri transport local taxă muzeu - pentru reprezentanţii oraşelor înfrăţite – organizare program; alte cheltuieli neprevăzute (produse/servicii etc.)

Total cheltuieli estimate : 26.000 lei, inclusiv TVA. DIRECTOR EXECUTIV DIRECŢIA DE MEDIU, ŞEF SERVICIU AVIZE MEDIU URBAN, VASILE CIUPA ADRIAN BERE – SEMEREDI Red, Dact: BSI, Ex.4

FP53-02, Ver.1

Atasament: Referat.pdf

FP53-01, Ver.1 1

ROMÂNIA SE APROBĂ, JUDEŢUL TIMIŞ P R I M A R, MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA DE MEDIU Dr. Ing. GHEORGHE CIUHANDU SERVICIUL AVIZE MEDIU URBAN SC2011-650/12.01.2011.

R E F E R A T În cursul anului 2010, Primăria Municipiului Timişoara a elaborat Strategia Locală privind schimbările climatice în municipiul Timişoara şi Planul strategic de acţiuni privind combaterea, atenuarea şi adaptarea la efectele schimbărilor climatice în municipiul Timişoara, aceste documente fiind supuse aprobării Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 228/29.06.2010. Potrivit prevederilor art. 2 din H.C.L. nr. 228/29.06.2010 s-a aprobat şi aderarea Municipiului Timişoara la Pactul Primarilor (The Covenant of Mayors). Odată cu aprobarea aderării, Municipiului Timişoara îi revin angajamente concrete, printre care şi organizarea de „Zile ale Energiei”, în colaborare cu Comisia Europeană şi cu alte părţi interesate, permiţând cetăţenilor să beneficieze direct de oportunităţile şi avantajele oferite de o utilizare mai inteligentă a energiei şi informarea în mod regulat a mass-mediei locale cu privire la evoluţiile planului de acţiune”. În acest sens, PROPUNEM: 1. Organizarea „ZILEI ENERGIEI 2011” în municipiul Timişoara în perioada 11- 15.04.2011. Sprijinul pentru organizarea acestui eveniment, trebuie să ia în considerare şi următoarele raţiuni: oportunitatea integrării evenimentului într-o amplă campanie - organizată la nivel european, diseminarea unor informaţii importante privind noile tehnologii aplicabile în domeniile relevante schimbărilor climatice (energii regenerabile, biocombustibili, biomasă, achiziţii publice verzi), etc.), promovarea tehnologiilor sustenabile şi a bunelor practici în aceste domenii, promovarea imaginii Municipiului Timişoara şi informarea cetăţenilor cu privire la problemele legate de schimbările climatice. Evenimentul se doreşte a fi organizat pe mai multe secţiuni, care să includă prezentări, discuţii libere, work-shop-uri, mici expoziţii de publicaţii de specialitate, expoziţii de produse, echipamente, publicaţii, etc. La acest eveniment vor fi invitaţi reprezentanţi ai autorităţilor administraţiei publice locale, şi judeţene, autorităţile administraţiei centrale şi regionale pentru protecţia mediului, cadre didactice din mediul universitar, specialişti din domeniul energiilor regenerabile, invitaţi din oraşele înfrăţite cu municipiul Timişoara, asociaţii şi organizaţii non guvernamentale în domeniu, instituţii de specialitate şi societăţi comerciale, reprezentanţi ai mass-media, alte persoane interesate. 2. Aprobarea alocării sumei de 26.000 lei de la bugetul local, Capitolul 74.02. „Protecţia mediului”, în vederea organizării acestui eveniment. Această sumă va asigura cheltuielile pentru transmiterea de invitaţii, cheltuielile de cazare pentru participanţii din ţară şi străinătate, serviciile de catering, masă, servicii de traducere, tipărituri, afişe, portofolii, bannere, Roll-up, mape, pixuri şi ecusoane inscripţionate, flip-chart şi consumabile, asigurare cheltuieli pentru chirie locaţie, plată facilităţi ecran şi videoproiector, asistenţă tehnică, costuri transport local, aranjamente flori, taxe muzeu pentru reprezentanţii oraşelor înfrăţite, alte cheltuieli neprevăzute. Cheltuielile vor fi decontate, conform prevederilor legale. Numărul de participanţi estimaţi: 80 persoane. În vederea reducerii costurilor pentru organizarea şi desfăşurarea evenimentului, se va analiza şi oportunitatea cooptării unor instituţii/asociaţii/ONG-uri interesate, în calitate de co- organizatori.

FP53-01, Ver.1 2

3. Aprobarea înregistrării evenimentului organizat de Municipiul Timişoara pe webpage-ul European Union Sustainable Energy Week 11-15 Aprilie 2011, Energy Days in Europe, www.eusew.eu în vederea mediatizării şi promovării acestuia. 4. Aprobarea încheierii unor contracte de sponsorizare între Municipiul Timişoara şi persoane fizice şi juridice interesate pentru sprijinirea şi participarea la evenimentul „ZIUA ENERGIEI 2011” şi semnarea acestora de către Domnul Gheorghe – CIUHANDU – Primarul Municipiului Timişoara. VICEPRIMAR, DIRECTOR EXECUTIV DIRECŢIA DE MEDIU, ADRIAN ORZA VASILE CIUPA

DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ, ŞEF SERVICIU AVIZE MEDIU URBAN,

SMARANDA HARACICU ADRIAN BERE – SEMEREDI

ÎNTOCMIT, CONSILIER,

IUDIT BERE - SEMEREDI

Red: BSA, Dact: BSI, Ex.3

FP53-01, Ver.1 3