keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 279/06.07.2010 privind aprobarea variantei ocolitoare Timişoara Sud

06.07.2010

Hotararea Consiliului Local 279/06.07.2010
privind aprobarea variantei ocolitoare Timişoara Sud


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2010 -15945/05.07.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere avizul Comisiei de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara cu nr. RE2010 - 004360/01.07.2010;
Având în vedere avizul Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului şi de Urbanism nr. 01/01.07.2010;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. 2 lit. (b) şi (d), alin. (4) şi alin. (6) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.1 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă traseul Centurii de ocolire Timişoara Sud - Varianta I, conform Anexei la documentaţia ,,Analiză preliminară a variantelor de traseu" care face parte din proiectul ,,Asistenţă Tehnică pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de execuţie şi Documentaţiei de Atribuire pentru variantele de ocolire Bârlad şi Timişoara Sud POST/2009/2/1/002/3", beneficiar Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, documentaţie elaborată de Search Corporation în asociere cu TECNIC Consulting Engineering România.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Drumuri şi Transporturi şi Instituţia Arhitectului Şef din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
NICOLAE HORABLAGA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA DRUMURI ŞI TRANSPORTURI SERVICIUL REGLEMENTĂRI TRANSPORTURI URBANE BIROUL TRANSPORT SC2010-15945/5.07.2010

APROBAT

Primar, Dr. Ing. Gheorghe

Ciuhandu

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

REFERAT

privind aprobarea variantei ocolitoare Timişoara Sud

Varianta de ocolire Timişoara Sud este ultimul tronson care închide centura inelară a

Timişoarei între piciorul rampei sud al podului peste canalul Bega şi nodul rutier Km 549 +

076 (pe DN 6) de unde se desprinde Centura de Nord.

În analiza preliminară a variantelor de traseu întocmită de Search Corporation în

asociere cu TECNIC Consulting Engineering România s-au propus 4 variante de traseu a

Centurii de ocolire.

Variantele propuse au fost analizate în Comisia de Circulaţie din cadrul Primăriei

Municipiului Timişoara în şedinţa din data de 01.07.2010, care a avizat favorabil, prin avizul

cu numărul RE2010-004360, Varianta I de amenajare a Centurii de ocolire – Timişoara Sud,

în lungime totală de 20,300 km, cu următorul traseul distinct:

- între km 7+000 - km 9+700 urmăreşte canalul betonat de irigare pe partea stângă

spre nord ocolindu-se staţia de pompe de la km 8+410;

- între km 9+700 - km 12+758 traseul este proiectat la o distanţă de 5,00 m de canalul

betonat de irigaţii pentru a asigura spaţiul necesar drumului tehnologic al canalului betonat de

irigaţii şi pentru prima linie electrică aeriană de110kV

- de la nodul rutier cu DJ 592 traseul se îndepărtează de la canalul betonat de irigaţii

cu un pod la km 13+615 şi se dezvoltă pe partea dreaptă a unui canal de descărcare din

pământ paralel cu canalul betonat;

- traseul se continuă cu o curbă la dreapta şi va traversa canalul betonat de irigaţii cu

un pod la km 15+625, după care va intra pe teritoriul administrativ al comunei Ghiroda;

- traseul se continuă în apropierea pădurii Bistra, pe partea stângă a canalului de

descărcare din pământ, după care se îndreaptă spre nord cu un pod peste canalul Bega la km

19+520; FP 53 – 01, Ver. 1

- capătul traseului este la km 20+300 şi îl reprezintă nodul rutier de la km 549+076

(pe DN 6) a Centurii de Nord.

Având în vedere avizul favorabil nr. 01/01.07.2010 a Comisiei Tehnice de Amenajare

a Teritoriului şi de Urbanism;

Ţinând cont de cele prezentate mai sus propunem spre aprobare traseul Centurii de

ocolire Timişoara Sud – Varianta I din documentaţia ,,Analiză preliminară a variantelor de

traseu" care face parte din proiectul ,,Asistenţă Tehnică pentru elaborarea Studiului de

Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de execuţie şi Documentaţiei de Atribuire pentru

variantele de ocolire Bârlad şi Timişoara Sud POST/2009/2/1/002/3", beneficiar Compania

Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, documentaţie elaborată de Search

Corporation în asociere cu TECNIC Consulting Engineering România.

DIRECTOR, ARHITECT ŞEF,

ING. CULIŢĂ CHIŞ ARH. CIPRIAN SILVIU CĂDARIU

ŞEF SERVICIU, ŞEF BIROU, ING. ADRIAN COLOJOARĂ ING. CRISTINA GAVRA

CONSILIER, AVIZAT JURIDIC, Jr. NASTASIA MIRCEA

FP 53 – 01, Ver. 1

Atasament: Anexa.pdf

NOD RUTIER i PROIECT VAR 1 KM 20+300 PASE) ET Sul). aere ati N da BI ET