Hotararea Consiliului Local 258/07.07.2020 Privind consumul lunar de carburanţi aferent autoutilitarei Dacia Dokker serie sasiu UU18SDPJ563298417, cu numarul de inmatriculare B-105-JTA aparţinând Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul de aprobare nr. 10294/10.06.2020 privind consumul lunar de carburanţi aferent autoutilitarei Dacia Dokker serie sasiu UU18SDPJ563298417, cu numarul de inmatriculare B-105-JTA aparţinând Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. 10295/10.06.2020 al Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara privind aprobarea consumului lunar de carburanţi aferent autoutilitarei Dacia Dokker serie sasiu UU18SDPJ563298417, cu numarul de inmatriculare B-105-JTA aparţinând Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 17.06.2020 - Anexă la Raportul de specialitate nr. 10295/10.06.2020; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 91/25.03.2020 - privind stabilirea procedurii de desfăşurare a şedinţelor Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în situaţii excepţionale, constatate de autorităţile abilitate; Având în vedere prevederile art. 5 din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice; În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c) şi alin. (7) lit. b) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ; În temeiul art. 139 ali.(1) şi (3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 - privind Codul administrativ; HOTARASTE Art.1: Se aprobă consumul lunar de carburanţi aferent autoutilitarei Dacia Dokker serie sasiu UU18SDPJ563298417, cu numarul de inmatriculare B-105-JTA aparţinând Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara - 125 litri/lună. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: -Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Generale Urbanism; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara; -Mass-media locale.
|