keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 257/07.05.2019 privind înfiinţarea Complexului de Servicii pentru Victimele Violenţei Domestice şi Agresori ca urmare a aprobării proiectului cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586

07.05.2019

Hotararea Consiliului Local 257/07.05.2019
privind înfiinţarea Complexului de Servicii pentru Victimele Violenţei Domestice şi Agresori ca urmare a aprobării proiectului cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. 4357/02.04.2019 privind oportunitatea Proiectului de hotărâre privind înfiinţarea Complexului de Servicii pentru Victimele Violenţei Domestice şi Agresori ca urmare a aprobării proiectului cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586, a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 4358/02.04.2019 privind înfiinţarea Complexului de Servicii pentru Victimele Violenţei Domestice şi Agresori ca urmare a aprobării proiectului cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 18.04.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. 4358/02.04.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Avănd vedere Anexa 2 din Hotărârea de Guvern nr.797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale servicilor de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal;
Având în vedere prevederile art.1 şi art.2 din ANEXA la Ordinul nr.2525/2018 privind aprobarea procedurii pentru intervenţia de urgenţă în cazurile de violenţă domestică;
Având în vedere prevederile art.35^1 alin.(1) şi alin.(2) din Legea nr.217/2003 pentru prevenirea şi combaterea violenţei domestice;
Având în vedere prevederile Hotărârii de Guvern nr. 867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale;
In conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.a) şi lit.d), alin.(3) lit.b) şi alin.(6) lit.a) pct.2 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă înfiinţarea Complexului de Servicii pentru Victimele Violenţei Domestice şi Agresori ca urmare a aprobării proiectului cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586.

Art. 2: Se modifica şi se aproba Organigrama Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara, conform Anexei 1, care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 3: Se modifica şi se aproba Statul de Functii al Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara, conform Anexei 2, care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara.

Art. 5: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Generală Drumuri ,Poduri , Parcaje si Retele de Utilitati ;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara
- Direcţiei Comunicare - Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
IMRE FARKAS
Contrasemneaza
P. SECRETAR CAIUS ŞULI

Atasament: Anexa_1.pdf

CONSILIU LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA ANEXA NR.1 LA HCL nr.____________________

PRIMAR,           NICOLAE ROBU

DIRECTOR GENERAL 

CONSILIUL LOCAL

ORGANIGRAMA DIRECŢIEI DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

24 1 23 13 1 12 8 1 7 8 1 7 38 1 37 13 1 12 17 1 9 1 8 8 1 7 12 1 11 11 1 9 1 10 1 9 25 1 24

CE N TR

U L  DE

 A SI ST EN

ŢĂ  Ş I 

RE CU

PE RA

RE  P EN

TR U  

PE RS

O AN

E  AF

LA TE  IN

  DI FI CU

LT AT

E

CO M PL EX

 D E  SE RV

IC II 

"S F.  F RA

N CI SC

"

CE N TR

U  D E  ZI  P EN

TR U  

AS IS TE N ȚĂ

 IN TE G RA

TĂ  A  

AD IC ȚI IL O R

CO M PL EX

 D E  SE RV

IC II 

PE N TR

U  C O PI I " SF . 

N IC O LA

E"

CE N TR

U L  DE

  RE

CU PE

RA RE

 P EN

TR U  

CO PI I C

U  D IZ AB

IL IT AŢ

I  "P O DU

L  LU

N G "

CO M PL EX

 D E  SE RV

IC II 

PE N TR

U  P ER

SO AN

E  AD

U LT E 

CU  D IZ AB

IL IT AT

I

1 1 1

CO M PL EX

 D E  SE RV

IC II 

PE N TR

U  P ER

SO AN

E  VA

RS TN

IC E  "S F. AR

H . 

M IH AI L  SI  G AV

RI L

CE N TR

U L  DE

 S O CI AL

IZ AR

E  ŞI  

PE TR

EC ER

EA  T IM

PU LU

I  LI BE

R  CL U BU

L  PE

N SI O N AR

IL O R

CĂ M IN U L  PE

N TR

U  

PE RS

O AN

E  VÂ

RS TN

IC E 

ÏN O CE

N ŢI U  M

. K LE IN "

SE RV

IC IU L 

CO N TA

BI LI TA

TE ‐

BU G ET

‐F IN AN

ŢE

SE RV

IC IU L  AC

H IZ IŢ I 

PU BL IC E

SE RV

IC II  DE

 A SI ST EN

ȚĂ  

CO M U N IT AR

Ă  ‐C EN

TR U L 

DE  IN

CL U ZI U N E  SO

CI AL

A  SI  R EL AT

IA  C U  

M IN O RI TA

TI LE

CO M PL EX

 D E  SE RV

IC II 

PE N TR

U  V IC TI M EL E 

VI O LE N TE

I D O M ES TI CE

SE RV

IC IU L 

AD M IN IS TR

AT IV

SE RV

IC II  DE

  M AN

AG EM

EN T  DE

 C AZ

  PE

N TR

U  C O PI L  SI  

FA M IL IE

1

DIRECTOR GENERAL ADJUNCT 

CE N TR

U L  DE

 S U PO

RT  

PE N TR

U  S IT U AȚ

II  DE

  U RG

EN ȚĂ

/C RI ZĂ

SE RV

IC IU L   S TR

AT EG

II  ‐ 

PR O G RA

M E

SE RV

IC IU L  BE

N EF IC II 

SO CI AL

E

SE RV

IC IU L   R ES U RS

E  U M AN

E

DIRECTOR GENERAL ADJUNCT

1 16 1

CE N RU

 D E  ZI  " SF .N IC O LA

E"

CE N TR

U  D E  CO

N SI LI ER

E  SI  S PR

IJI N  

PE N TR

U  P AR

IN TI  S I C

O PI I

CE N TR

U  D E  ZI  P EN

TR U  B AT

RA N I

CO M PA

RT IM

EN T 

IN G RI JIR

E  LA

 D O M IC IL IU

CA N TI N A  SO

CI AL

Ă

CE N TR

U L  DE

 C O N SI LI ER

E  PE

N TR

U  P RE

VE N IR EA

 S I 

CO M BA

TE RE

A  VI O LE N TE I I N  

FA M IL IE

CO M PA

RT IM

EN T 

JU RI DI C

CO M PA

RT IM

EN T  AU

DI T

CO M PA

RT IM

EN T  CO

N TR

O L 

IN TE

RN  M

AN AG

ER IA L

CO M PA

RT IM

EN TU

L  M O N IT O RI ZA

RE /A N AL

IZ Ă 

ST AT

IS TI CA

CO M PA

RT IM

EN T  PL AT

I‐ IN DE

M N IZ AT

II/ AS

IS TE

N TI  P ER

SO N AL

I

7 3 5 27 13 9 4 3 3 2 4 8 1 9 1 2 3 3 1 1 7 functii publice de conducere

functii publice de executie

personal contractual de conducere

CO M PA

RT IM

EN T  RE

LA TI A  CU

 O N G

CO M PA

RT IM

EN T  SA

N AT

AT E  SI  S EC

U RI TA

TE  

IN  M

U N CA

SE RV

IC II  SP

EC IA LI ZA

TE  L A 

DO M IC IL IU  D ES TI N AT

E  PE

RS O AN

EL O R  AD

U LT E  CU

  DI ZA

BI LI TĂ

ȚI

CE N TR

U  D E  ZI   P EN

TR U  C O PI II 

ST RA

ZI I

CE N TR

U L  DE

 A SI ST EN

TA  

DE ST IN AT

 A G RE

SO RI LO

R

PR EV

EN IR EA

 S EP

AR AR

II  CO

PI LU

LU I D

E  FA

M IL IE

CE N TR

U  P EN

TR U  

PE RS

O AN

E  FA

RA  A DA

PO ST

EV AL

U AR

EA  S I M

O N IT O RI ZA

RE A 

CO PI LU

LU I C

U  D IZ AB

IL IT AT

I

CO M PA

RT IM

EN T 

RE LA

TI I C

U  P U BL IC U L

8

750 14 77

25 TOTAL POSTURI DIN CARE 385

personal contractual de executie 286ASISISTENȚI PERSONALI

24 10 716

SE RV

IC II  LA

 D O M IC IL IU  

DE ST IN AT

E  PE

SO AN

EL O R 

AD U LT E  CU

 D IZ AB

IL IT AT

I P RI N  

AS IS TE N T  PE

RS O N AL

M AN

AG EM

EN T  DE

 C AZ

  PE

RS O AN

E  AD

U LT E  CU

  DI ZA

BI LI TA

TI

Atasament: Anexa_2.pdf

Consiliul Local al Municipiului Timisoara Directia de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara

Anexa nr.2 la HCLMT

                                                 

                                   STAT DE FUNCŢII 

Nr. crt.

Denumirea funcţiei Nivel studii

Funcţia publică/Post contractual

Cls. Grad Nr.

posturi A.1. Functii publice de conducere

1 Director general S 1 2 Director general adjunct S 1 3 Şef serviciu S 6 Total funcţii publice de conducere 8 A.2 . Functii publice de executie

4 Consilier S I superior 35 5 Consilier S I principal 15 6 Consilier S I asistent 9 7 Consilier juridic S I superior 1 8 Consilier juridic S I asistent 3 9 Auditor S I superior 2 10 Auditor S I principal 1 11 Referent de specialitate SSD II superior 2 12 Referent M III superior 6 13 Referent M III principal 1 14 Referent M III asistent 2 Total funcţii publice de execuţie 77 A. Total funcţii publice 85 B.1.Funcții personal contractual de conducere

15 Director general adjunct S II 1 16 Şef Serviciu S I 1 17 Șef centru S II 11 18 Șef centru S II 1 Total personal contractual de conducere 14 B.2. Funcţii personal contractual de executie

19 Inspector de specialitate S IA 20 20 Inspector de specialitate S I 14 21 Inspector de specialitate S II 6 22 Consilier juridic S debutant 1 23 Asistent social S principal 1 24 Asistent social S specialist 9 25 Asistent social S practicant 12 26 Asistent social S debutant 9

27 Psiholog S specialist 8 28 Psiholog S practicant 10 29 Psiholog S stagiar 1 30 Kinetoterapeut S principal 3 31 Kinetoterapeut S 4 32 Fiziochinetoterapeut S specialist 1 33 Logoped S principal 2 34 Psihopedagog S principal 1 35 Educator S principal 2 36 Educator S debutant 1 37 Educator S 10 38 Medic S specialist 4 39 Referent SSD I 1 40 Educator PL 8 41 Asistent medical PL principal 2 42 Asistent medical PL 12 43 Instructor de ergoterapie M principal 6 44 Instructor de ergoterapie M 1 45 Animator socio-educativ M 2 46 Educator M principal 6 47 Educator M 7 48 Educator M debutant 8 49 Referent M IA 10 50 Referent M I 5 51 Referent M II 4 52 Administrator M I 6 53 Mediator scolar M 1 54 Mediator sanitar M 1 55 Casier M 2 56 Ingrijitor la domiciliu M 26 57 Ingrijitor G 14 58 Magaziner 3 59 Sofer I 13 60 Infirmieră G 8 61 Spălătoreasă G 1 62 Paznic 4 63 Muncitor calificat I 1 64 Muncitor calificat II 6 65 Muncitor calificat III 4 66 Muncitor calificat IV 3 67 Muncitor necalificat 2 Total personal contractual de executie 286 B.Total functii contractuale 300 TOTAL GENERAL 385

DIRECTOR GENERAL, ȘEF SERVICIUL RESURSE UMANE, JR. SURDUCAN RODICA Stoia Laura

Atasament: Expunere_motive.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

Nr.4357/02.04.2019

EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

Sectiunea 1

Titlul proiectului de hotărâre

privind înființarea Complexului de Servicii pentru Victimele Violenței Domestice și Agresori ca urmare a aprobării proiectului cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586

Sectiunea a 2 - a Motivul emiterii proiectului de hotărâre

1.Descrierea situatiei actuale Prin H.C.L.M.T. nr.218/27.06.2017 s-a înființat Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara și s-a aprobarea Organigrama și Statul de funcţii pentru aceasta.

Prin H.C.L.M.T. nr.500/24.10.2018 s-a modificat şi aprobat Organigrama, Statul de Funcţii şi Regulamentul de organizare şi funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara.

Prin H.C.L.M.T. nr.116/19.03.2019 s-a aprobat derularea proiectului cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586 si a cheltuielilor aferente.

Prin H.G. nr.797/2017 pentru aprobarea regulamentelor cadru de organizare și funcționare ale serviciilor publice de Asistență socială și a structurii orientative de personal, la art.6 alin.(1) se prevede:” ..au obligația adoptării hotărârilor consiliului local/consiliului județean/consiliului local al sectoarelor municipiului București/Consiliului General al Municipiului București pentru conformare cu prevederile art. 41 și art. 113- 116 din Legea nr. 292/2011, cu modificările și completările ulterioare, și adoptarea regulamentelor de organizare și funcționare ale serviciilor publice de asistență socială în baza regulamentelor- cadru prevăzute de prezenta hotărâre.” 2.Schimbari preconizate și rezultate așteptate: Implementarea acestui proiect presupune dezvoltarea și furnizarea următoarelor tipuri de servicii sociale de tip integrat:

- Un centru de consiliere pentru prevenirea și combaterea violenței domestice, serviciu social integrat, fără cazare, furnizat victimelor violenței domestice (adulți și copii). În cadrul centrului de consiliere pentru prevenirea și combaterea violenței domestice vor beneficia de servicii integrate 200 de persoane, adulți și copii, dintre care minim 126 vor depăși situația de vulnerabilitate.

- Un centru de asistență destinat agresorilor, serviciu social integrat, fără cazare, care va fi furnizat agresorilor. În cadrul centrului de asistență destinat agresorilor vor beneficia de servicii integrate 55 de agresori, dintre care minim 15 vor depăși situația de vulnerabilitate.

Una dintre componentele esențiale ale proiectului o reprezintă punerea la punct a unei intervenții de urgență în cazurile de violență domestică, la nivel local, prin crearea unei echipe de asistență și sprijin pentru victimele cazurilor de violență domestică.

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

Proiectul se adresează nu numai victimelor violenței domestice (adulți sau copii) și agresorilor, dar și comunității locale propunându-și să crească gradul de conștientizare cu privire la fenomenul violenței domestice, să sensibilizeze opinia publică privind prevenirea și combaterea violenței în familie, dar și să crească responsabilitatea socială și să promoveze inițiative de voluntariat. Acest lucru se va face prin organizarea unor campanii de informare și educare în comunitate. 3.Alte informatii - nu este cazul 4.Concluzii Pentru motivele expuse mai sus, propunem înființarea Complexului de Servicii pentru Victimele Violenței Domestice și Agresori și modificarea și aprobarea Organigramei și Statului de Functii ale Direcţiei de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, conform Anexelor 1 și 2.

PRIMAR, VICEPRIMAR, NICOLAE ROBU FARKAS IMRE

DIRECTOR GENERAL, jr.RODICA SURDUCAN

Atasament: Raport_specialitate.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

Nr. 4358/02.04.2019

RAPORT DE SPECIALITATE

privind înființarea Complexului de Servicii pentru Victimele Violenței Domestice și Agresori ca urmare a aprobării proiectului cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586

Prin H.C.L.M.T. nr.218/27.06.2017 s-a înființat Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara și s-a aprobarea Organigrama și Statul de funcţii pentru aceasta.

Prin H.C.L.M.T. nr.500/24.10.2018 s-a modificat şi aprobat Organigrama, Statul de Funcţii şi Regulamentul de organizare şi funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara.

Prin H.C.L.M.T. nr.116/19.03.2019 s-a aprobat derularea proiectului cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586 si a cheltuielilor aferente.

Prin H.G. nr.797/2017 pentru aprobarea regulamentelor cadru de organizare și funcționare ale serviciilor publice de Asistență socială și a structurii orientative de personal, la art.6 alin.(1) se prevede:” ..au obligația adoptării hotărârilor consiliului local/consiliului județean/consiliului local al sectoarelor municipiului București/Consiliului General al Municipiului București pentru conformare cu prevederile art. 41 și art. 113- 116 din Legea nr. 292/2011, cu modificările și completările ulterioare, și adoptarea regulamentelor de organizare și funcționare ale serviciilor publice de asistență socială în baza regulamentelor- cadru prevăzute de prezenta hotărâre.”

Avand in vedere Ordinul nr.28/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate prevenirii si combaterii violentei domestice - Anexa 4 si Anexa 6; Ordinul nr. 2525/2018 privind aprobarea Procedurii pentru interventia de urgenta in cazurile de violenta domestica - Anexa 7 si Legea nr. 217/2003, republicata2, pentru prevenirea si combaterea violentei domestice- art. 13(c) și aprobarea proiectului depus de către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586, în cadrul apelului POCU/AP 4/PI 9.ii/OS 4.4 Reducerea numărului de persoane aparţinând grupurilor vulnerabile prin furnizarea unor servicii sociale/ medicale/ socio-profesionale/ de formare profesională adecvate nevoilor specifice. Conform Ghidului Solicitantului – Condiții Specifice - Servicii sociale pentru victimele violenței domestice, AP 4/ PI 9.ii/ OS 4.4, solicitanți elgibili pentru proiectele depuse în cadrul acestui apel au putut fi și furnizori de servicii sociale acreditati în condițiile legii, singuri sau în parteneriat cu actori relevanți. Apelul a reprezentat o ocazie de a solicita finanțare din fonduri nerambursabile pentru un tip de servicii sociale care sunt insuficient dezvoltate, în prezent, în municipiul Timișoara, în contextul unei legislații privind prevenirea și combaterea violenței domestice care impune o serie de obligații autorităților publice locale și serviciilor publice de asistență socială.

Proiectul se va derula pe o perioada de 30 de luni. Obiectivul general al proiectului îl reprezintă reducerea fenomenului violenței domestice și a numărului victimelor acestuia, în Municipiul Timișoara, prin dezvoltarea a doua tipuri de servicii sociale de tip integrat, fara cazare, furnizarea acestor servicii către 200 de victime ale violentei domestice, adulti si copii si către 55 de agresori, cu respectarea conditiei ca atat victimele cat si agresorii sa locuiasca în municipiul Timisoara, precum și depășirea situației de vulnerabilitate pentru minim 141 de persoane ca urmare a sprijinului primit prin proiect, dar și informarea si educarea opiniei publice privind prevenirea si combaterea violentei in familie prin organizarea la nivel local de campanii.

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

Implementarea acestui proiect presupune dezvoltarea și furnizarea următoarelor tipuri de servicii sociale de tip integrat:

- Un centru de consiliere pentru prevenirea și combaterea violenței domestice, serviciu social integrat, fără cazare, furnizat victimelor violenței domestice (adulți și copii). În cadrul centrului de consiliere pentru prevenirea și combaterea violenței domestice vor beneficia de servicii integrate 200 de persoane, adulți și copii, dintre care minim 126 vor depăși situația de vulnerabilitate.

- Un centru de asistență destinat agresorilor, serviciu social integrat, fără cazare, care va fi furnizat agresorilor. În cadrul centrului de asistență destinat agresorilor vor beneficia de servicii integrate 55 de agresori, dintre care minim 15 vor depăși situația de vulnerabilitate.

Una dintre componentele esențiale ale proiectului o reprezintă punerea la punct a unei intervenții de urgență în cazurile de violență domestică, la nivel local, prin crearea unei echipe de asistență și sprijin pentru victimele cazurilor de violență domestică. Proiectul se adresează nu numai victimelor violenței domestice (adulți sau copii) și agresorilor, dar și comunității locale propunându-și să crească gradul de conștientizare cu privire la fenomenul violenței domestice, să sensibilizeze opinia publică privind prevenirea și combaterea violenței în familie, dar și să crească responsabilitatea socială și să promoveze inițiative de voluntariat. Acest lucru se va face prin organizarea unor campanii de informare și educare în comunitate. Propunem spre aprobare înființarea Complexului de Servicii pentru Victimele Violenței Domestice și Agresori și transferul personalului din cadrul Compartimentului pentru prevenirea si combaterea violentei domestice - Serviciul Management de caz pentru copil și familie, cu următoarele structuri ( în vedere implementării priectului cu titlul "SEVA - Stop! Eliminam violenta si agresivitatea", cod SMIS 127586 și Ordinului nr.28/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate prevenirii si combaterii violentei domestice - Anexa 4 si Anexa 6; Ordinul nr. 2525/2018 privind aprobarea Procedurii pentru interventia de urgenta in cazurile de violenta domestica - Anexa 7 si Legea nr. 217/2003, republicata2, pentru prevenirea si combaterea violentei domestice- art. 13(c):

1. I. Centrul de Consiliere pentru prevenirea și combaterea violeței în familie cod8899 CZ-VDI Centrul de consiliere pentru prevenirea si combaterea violentei domestice cu un numar de 10 posturi contractuale ( un post de conducere care deservește Complexul și 9 posturi de execuție) si anume:

-Sef Centru II- 1 post -Consilier juridic debutant- 1 post -Asistent social practicant- 1 post -Asistent social specialist- 1 post (transferat de la Compartimentul pentru prevenirea si

combaterea violentei domestic- Serviciul Management de caz pentru copil și familie) -Psiholog practicant- 2 posturi( un post transferat de la Compartimentul pentru prevenirea si

combaterea violentei domestic- Serviciul Management de caz pentru copil și familie) - Psiholog specialist - 1 post ( un post transferat de la Compartimentul pentru prevenirea si

combaterea violentei domestic- Serviciul Management de caz pentru copil și familie) -Asistent medical PL-1 post -șofer I - 1 post -referent I - 1 post

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

II. Centrul de Asistență destinat agresorilor cod 8899 CZ-VD-III Centrul de asistenta destinat agresorilor cu un numar de 2 posturi contractuale

-Psiholog practicant-1 post -Asistent social practicant-1 post

2.Având în vedere terminarea perioadei de stagiu a doamnei Neamu Ruxandra Ioana-consilier juridic, grad profesional debutant şi conform raportului de evaluare a perioadei de stagiu a funcţionarului public debutant nr.15351/26.11.2018, doamna Neamu Ruxandra Ioana a primit calificativul de evaluare- Corespunzător.

Conform prevederilor Art. 61 din Legea nr. 188 din 8 decembrie 1999 privind Statutul funcţionarilor publici):(1)La terminarea perioadei de stagiu, pe baza rezultatului evaluării realizate, funcţionarul public debutant va fi:a) numit funcţionar public de execuţie definitiv în clasa corespunzătoare studiilor absolvite, în funcţiile publice prevăzute la art. 14, în gradul profesional asistent; Ca urmare acelor menţionate propunem transformarea postului in vederea numirii a doamnei Neamu Ruxandra Ioana în funcţia publică de execuţie-consilier juridic,clasa I,grad profesional asistent.

PROPUNEM

- Înființarea Complexului de Servicii pentru Victimele Violenței Domestice și Agresori și modificarea și aprobarea Organigramei și Statul de Functii al Direcţiei de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, conform Anexelor 1 și 2.

Director general, Director general adjunct, Jr.Rodica Surducan Voichescu Gheorghe-Florin Șef Serviciu Strategii-Programe, Șef Serviciu Resurse Umane, Codruța Darida Stoia Laura Consilier juridic, Erceanu Ciprian