Hotararea Consiliului Local 256/26.07.2011 privind modificarea şi aprobarea Organigramei si a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatele nr. SC2011 - 15375/15.07.2011, nr.SC2011 - 15477/18.07.2011 si nr.SC2011 - 15547/18.07.2011 - ale Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art. 26 alin.(3) din Legea- cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) si alin. (3) lit.b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se modifica si se aproba Organigrama aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara prin suplimentarea numarului de posturi la Serviciul Centrul de Coordonare pentru Reabilitare Cartiere Istorice din cadrul Directiei Dezvoltare cu 5 posturi de executie, conform Anexei nr.1 si se aproba Statul de functii conform Anexei nr.2, parte integranta din prezenta hotarare. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Institutiei Arhitectului Sef; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - Serviciului Resurse Umane; - Mass - media locale.
|