Hotararea Consiliului Local 229/23.04.2019 privind aprobarea cererii de finanţare pentru proiectul ,,Înnoirea flotei de tramvaie - Etapa II" şi a cheltuielilor aferente Consiliul Local al Municipiului Timisoara PROIECT: ,,Înnoirea flotei de tramvaie - Etapa II" Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltării urbane durabile; Prioritatea de Investitii 4e - Promovarea unor strategii cu emisii scăzute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilităţii urbane multimodale durabile şi a măsurilor de adaptare relevante pentru atenuare; Obiectiv specific 4.1 - Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă; Apelul de proiecte nr. POR/2017/4/4.1/1 (Cod nr. POR/182/4); Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019-9714/17.04.2019, privind aprobarea cererii de finanţare pentru proiectul ,,Înnoirea flotei de tramvaie - Etapa II" şi a cheltuielilor aferente - a domnului Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019- 9714/17.04.2019, întocmit de către Direcţia Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 17.04.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2019-9714/17.04.2019; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servcii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale si Comisiei pentru cultura, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport si culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 488/20.12.2017 privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru achizitia de tramvaie noi si modernizarea depoului, modificat şi completat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 475/25.09.2018; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b) şi d) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin. 2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă cererea de finanţare pentru proiectul ,,Înnoirea flotei de tramvaie - Etapa II" finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4, Prioritatea de investiţii 4e, Obiectiv specific 4.1, apelul de proiecte nr. POR/2017/4/4.1/1 (Cod nr. POR/182/4). Art. 2: Se aprobă cheltuielile aferente cererii de finanţare ,,Înnoirea flotei de tramvaie - Etapa II", după cum urmează: - Valoarea totală a proiectului în cuantum de 96.378.403,45 lei (inclusiv TVA); - Contribuţia proprie în proiect în cuantum de 16.989.984,32 lei, reprezentând achitarea tuturor cheltuielilor neeligibile ale proiectului, cât şi contribuţia de 2% din valoarea eligibilă a proiectului, în cuantum de 1.620.171,82 lei, reprezentând cofinanţarea proiectului ,,Înnoirea flotei de tramvaie - Etapa II". Art. 3: Sumele reprezentând cheltuieli conexe ce pot apărea pe durata implementării în condiţii optime a proiectului ,,Înnoirea flotei de tramvaie - Etapa II", se vor asigura din bugetul local. Art. 4: Se vor asigura toate resursele financiare necesare implementării proiectului în condiţiile rambursării/decontării ulterioare a cheltuielilor din instrumente structurale. Art. 5: Se împuterniceşte domnul Primar Nicolae Robu să semneze toate actele necesare şi contractul de finanţare în numele UAT Municipiul Timişoara. Art. 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 7: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu, şi totodată se comunică de către secretarul municipiului: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Generală, Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass - media locale. Prezenta hotărâre a fost adoptată astăzi, 23.04.2019, cu un număr de 17 voturi pentru, voturi abţineri 1, voturi impotrivă 0, din totalul de 18 consilieri prezenţi.
|