keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 229/04.12.2012 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

04.12.2012

Hotararea Consiliului Local 229/04.12.2012
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 5806/08.11.2012 al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.336/25.10.2011 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara;
În baza art. 26 alin.(3) din Legea - cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
În baza art.64 şi art.68 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici;
În conformitate cu prevederile art.36 alin (2) lit. a) şi alin.(3) lit.b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, conform Anexelor nr. 1 şi nr. 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică :
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţia Urbanism ;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- CompartimentuluiControl Intern;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa nr.2 la HCLMT nr............/........... Aprobat, PRIMAR Nicolae Robu

STAT DE FUNCŢII

Nr. crt.

Denumirea funcţiei Nivel studii

Funcţia publică/Post contractual Nr.posturi Cls. Grad

A . Functii publice de conducere 1 Director executiv S 1 II 2 Director executiv adjunct S 1 I 3 Şef serviciu S 3 I 4 Şef birou S 1 I Total funcţii publice de conducere 6 B . Functii publice de executie 5 Consilier S 3 I superior 6 Consilier S 1 I principal 7 Consilier juridic S 1 I principal 8 Consilier juridic S 1 I asistent 9 Inspector S 7 I superior

10 Inspector S 13 I principal 11 Inspector S 7 I asistent 12 Referent de specialitate SSD 1 II principal 13 Referent M 6 III superior 14 Referent M 3 III principal 15 Referent M 1 III asistent Total funcţii publice de execuţie 44 Total funcţii publice 50 C.1. Funcţii personal contractual de conducere

16 Şef Serviciu S 1 I 17 Şef birou S 1 I Total personal contractual de conducere 2 C.2. Funcţii personal contractual de executie

18 Asistent social specialist S 3 19 Asistent social principal S 1 20 Asistent social debutant S 2 21 Kinetoterapeut principal S 2 22 Logoped principal S 2 23 Medic specialist balneofiz. S 1 24 Medic specialist med generală S 1 25 Psiholog practicant S 2 26 Psiholog specialist S 2 27 Psihopedagog principal S 1 28 Sociolog S 1 29 Inspector de specialitate S 1 II 30 Asistent medical PL 1 31 Administrator M 1 I 32 Administrator M 1 II 33 Casier M 1 34 Educator principal M 2 35 Educator M 5 36 Instructor de educaţie principal M 1 37 Instructor de educatie M 1 38 Instructor de ergoterapie principal M 6 39 Instructor de ergoterapie M 2 40 Magaziner M 1 41 Referent M 7 II 42 Sofer G 5 II 43 Secretar dactilograf M 1 I 44 Ingrijitor G 4 45 Infirmieră G 25 46 Muncitor calificat G 1 III 47 Paznic G 3 Total personal contractual de executie 87 Total personal contractual 89 TOTAL GENERAL 139

Director Executiv, Referent gr.superior

Maria Stoianov Aurelia-Anica Bogdan

Atasament: Anexa_1.pdf

Anexa nr.1 la HCL. Nr……..din

DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA COMUNITARA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Aprobat

CONSILIUL LOCAL AL PRIMAR MUNICIPIULUI TIMISOARA Nicolae Robu

Serviciul pentru 47 Serviciul Buget- 13 Serviciul Centrul 26 Serviciul de 18 Protecţia Socială 1 Finanţe 1 de Zi pentru Copii Asistenta 1 a Persoanelor 7 Contabilitate 11 cu Dizabilităţi Sociala 17 Vârstnice Podul Lung 1

39 1 25

Biroul 11 Biroul Administrativ 22 Juridic şi 1 Resurse Umane 8 1

1 2 20

Compartimentul 29

Primar

Director executiv adjunct

Director Executiv

Viceprimar

Compartimentul 29 Îngrijire la Domiciliu

4

25

Compartimentul 17 Centre de Zi

3

14

Total posturi din care 139 Caminul pentru Serviciul pentru Serviciul pentru FP conducere 6 Persoane Protecţia Protecţia FP executie 44 Vârstnice Copilului şi Familiei Persoanelor P C conducere 2 Timişoara cu Handicap PC executie 87

Atasament: Referat.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA Aprobat, DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ COMUNITARĂ Primar Nr.5806/08.11.2012 Nicolae Robu

R E F E R A T privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială

Comunitară Timişoara Prin H.C.L.M.T. nr.336/25.10.2011 a fost aprobată Organigrama, Statul de funcţii şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Ca urmare a promovării examenului organizat la data de 02-04.10.2012 pentru promovare în clasă şi grad profesional a funcţionarilor publici din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, în baza art. 26 alin.(3) din Legea - cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice şi art.64 şi art.68 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, propunem modificarea Statului de Funcţii pentru, prin transformarea următoarelor posturi-funcţii publice, astfel:

- 1 post de referent , clasa III, gradul profesional superior se transformă într-un post de inspector, clasa I, gradul profesional asistent;

- 3 posturi de inspector , clasa I, grad profesional asistent se transformă în 3 posturi de inspector , clasa I, gradul profesional principal;

- 1 post de consilier , clasa I, grad profesional principal se transformă într-un post de consilier , clasa I, gradul profesional superior;

Ca urmare a promovării examenului organizat în data de 30-31.10.2012 pentru promovarea personalului contractual din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara propunem transformarea următoarelor posturi-personal contractual, astfel:

- 2 posturi kinetoterapeut se transformă în 2 posturi de kinetoterapeut principal; - 2 posturi de logoped se transformă în 2 posturi de logoped principal; - 1 post de psihopedagog se transformă într-un post de psihopedagog principal; -6 posturi de instructor de ergoterapie se transformă în 6 posturi de instructor de ergoterapie

principal; -2 posturi de educator se transformă în 2 posturi de educator principal; - 1 post de instructor de educaţie se transformă într-un post de instructor de educaţie principal. Totodată propunem transformarea unui post vacant de asistent social debutant într-un post de

asistent social specialist. Având în vedere cele expuse, în baza art.36 alin.(2) lit.a) si alin.(3) lit. b) din Legea nr.215/2001

privind administraţia publică locală. PROPUNEM:

1.modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara,conform anexelor nr.1 şi nr.2 .

Viceprimar, Director executiv,

Dan Diaconu Maria Stoianov

Serviciul Juridic Consilier juridic gr.principal Referent gr. superior Mariana Sărac Aurelia-Anica Bogdan

COD FP53-01, ver.1