keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 21/24.07.2012 privind modificarea Organigramei si a Statului de functii ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara

24.07.2012

Hotararea Consiliului Local 21/24.07.2012
privind modificarea Organigramei si a Statului de functii ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. IF 2012 - 008946/02.07.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul ROBU NICOLAE;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniului, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.125/2007 privind înfiinţarea Serviciului public cu personalitate juridică - Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara aflat în subordinea Primarului Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifica Organigrama (Anexa I) si Statul de Functii (Anexa II) ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, conform Anexelor I si II care fac parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Fiscale a Municipiului Timisoara,
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Urbanism;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Compartimentului Control Intern;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Organigrama.pdf

Anexa I la HCL nr……...din………….

ORGANIGRAMA DIRECŢIEI FISCALE A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

DIRECTOR EXECUTIV

B IR

O U

L EV

ID EN

TA C

O N

TR IB

U A

B IL

I SI

IN C

A SA

R I B

U G

ET A

R EE

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

I

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E FI

ZI C

E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

P ER

SO A

N E

JU R

ID IC

E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

IM PO

ZI TE

TA

X E

SI A

M EN

ZI

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

II

B IR

O U

C O

N SI

LI ER

E C

ET Ă ŢE

N I

SI

R EG

IS TR

A TU

R Ă

C O

M PA

R TI

M EN

T A

C H

IZ IŢ

II

PU B

LI C

E

C O

M PA

R TI

M EN

T C

O N

TA B

IL IT

A TE

C O

M PA

R TI

M EN

TU L

IM PU

N ER

I M

IJ LO

A C

E D

E TR

A N

SP O

R T

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SI JU

R ID

IC E

C O

M PA

R TI

M EN

TU L

R ES

U R

SE

U M

A N

E

B IR

O U

L C

O N

TE N

C IO

S

B IR

O U

L SO

LU ŢI

O N Ă

R I

C O

N TE

ST A ŢI

I Ş I M

ET O

D O

LO G

IE

10 1 3 10 4 1 + 5 1 + 5 1 +12 1 + 23 1 + 12 1 + 15 1 + 15 1 + 23

TOTAL PERSONAL: 155 DIN CARE: TOTAL FUNCTII PUBLICE 147 FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE 9 FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE: 138 TOTAL PERSONAL CONTRACTUAL: 8 PERSONAL CONTRACTUAL DE CONDUCERE: 1 PERSONAL CONTRACTUAL DE EXECUŢIE: 7

C O

M PA

R TI

M EN

T A

D M

IN IS

TR A

TI V

S I A

R H

IV A

1 + 5

DIRECTOR EXECUTIV EC. BODO ADRIAN

C O

M PA

R TI

M EN

T EV

ID EN

TA S

I U

R M

A R

IR E

V EN

IT U

R I

N EF

IS C

A LE

2

Atasament: Referat.pdf

Cod FP 53 – 01 ver. 1

1

R O M Â N I A Judetul Timis

Municipiul Timisoara Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

Timisoara, B-dul M. Eminescu nr. 2B, C.I.F. 21666630, Tel. 0256-408100/Fax 0256-408191, www.dfmt.ro

Nr. IF 2012 –008946/02.07.2012

APROBAT PRIMAR

ROBU NICOLAE

R E F E R A T

privind modificarea Organigramei si a Statului de functii ale Directiei Fiscale a

Municipiului Timisoara

Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara a fost înfiinţată prin HCL nr. 125/2007, ca serviciu public cu personalitate juridică, aflat sub autoritatea Primarului Municipiului Timişoara, având ca atribuţie principala, administrarea impozitelor şi taxelor locale, în temeiul prevederilor Legii nr. 571/2003 privind codul fiscal, şi a OG nr. 92/2003 privind codul de procedură fiscală. Potrivit prevederilor art. 2 din HCL nr. 125/2007, Direcţia Fiscală a Municipiului Timisoara are ca obiect de activitate stabilirea, constatarea, controlul, urmărirea şi încasarea impozitelor si taxelor locale, inclusiv a dobânzilor, majorărilor şi a penalităţilor de întârziere, executarea silită a creanţelor bugetare, soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva actelor administrative fiscale, consilierea fiscală, în conformitate cu prevederile Codului fiscal, ale Codului de procedură fiscală şi a celorlalte acte normative în materie, adoptate de către autorităţile centrale sau locale.

Avand in vedere necesitatea transformarii postului de consilier juridic asistent, functie publica vacanta, in consilier juridic debutant la Biroul Solutionari Contestatii si Metodologie;

In temeiul art. 107 alin. (2) , litera b) din Legea 188/1999, republicata si actualizata, conform caruia nu se solicita avizul prealabil al Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, urmand ca dupa aprobarea Proiectului de Hotarare, aceasta institutie sa fie instiintata cu privire la transformarea unei funcţii publice intr-o alta functie publica;

PROPUNEM:

Modificarea Organigramei (Anexa I) si a Statului de Functii (Anexa II) ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, conform anexelor I si II care fac parte integranta din prezentul referat. DIRECTOR EXECUTIV, COMPARTIMENT RESURSE UMANE, EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE

AVIZAT JURIDIC,

C.J. JENARIU ALINA

Atasament: Stat_Functii.pdf

DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Anexa Il la HCL nr.......... APROBAT DIRECTOR EXECUTIV EC. BODO ADRIAN CHI STAT DE FUNCȚII Denumirea funcţiei | ]A. Funcții publice de conducere | 1 (Director executiv 1 Sf 1 77 | _2 _ ) Sf 5 [|] SS] 3 FI ol Total functii publice de conducere CI | |B. Funcţii publice de execuţie superior principal asistent superior principal I I un asistent debutant 1 | 4 | |_5 | | 8) 9 | Referent ȚIN principal 3 |Referent asistent (Total funcții publice de execuție | 138 FE Total functii publice ŢI LITE 1 1 m —_ _ N ANN _ = [Inspector de specialitate ŢS 3 TOTAL GENERAL —_ —|-|—|— e s|u Număr total posturi 155 |din care: 1, Funcţii publice 147 - de conducere 9 - de execuție 138 2. Personal contractual 8 - de conducere l COMPARTIMENT RESURSE UMANE Ec. PAUN FLOARE Te