keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 214/30.05.2006 privind aprobarea contractului cadru de inchiriere pentru inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, aflate in administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara

30.05.2006

Hotararea Consiliului Local 214/30.05.2006
privind aprobarea contractului cadru de inchiriere pentru inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, aflate in administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.9502/17.05.2006 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, turism, sport şi culte, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Avand in vedere Hotararea Consiliului Local nr. 7/2006 privind infiintarea unei comisii unice de licitatie pentru inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, aflate in administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Avand in vedere Hotararea Guvernului Romaniei nr. 538/2001 privind aprobarea Normelor metodologice pentru finantarea invatamantului preuniversitar de stat;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit. f din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă contractul cadru de inchiriere pentru inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, aflate in administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Contractul de inchiriere va fi semnat din partea locatorului de catre directorul unitatii de invatamant preunivesitar, presedintele comisiei unice de licitatie si Primarul Municipiului Timisoara, iar din partea locatarului de catre reprezentantul adjudecatorului.

Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara si Comisia unica de licitatie pentru inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, aflate in administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara infiintata prin Hotararea Consiliului Local Timisoara nr. 7/2006.

Art. 4 : Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Poliţia Comunitară;
- Serviciului Juridic;
- Centrului de Consiliere pentru Cetăţeni;
- Biroului Control Intern ;
- Biroului Relaţii Publice ;
- Comisiei unice de licitatie pentru inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, aflate in administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara infiintata prin Hotararea Consiliului Local Timisoara
nr. 7/2006;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
DANIEL CRAŞOVAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat_-_Inchiriere_spatii_scoli.pdf

PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT DIRECTIA PATRIMONIU PRIMAR BIROU SPATII - TERENURI NR.___________________________ dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

REFERAT

privind aprobarea modelului contractului de inchiriere pentru inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, aflate in

administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara

Prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 7/2006 s-a aprobat infiintarea unei comisii unice de licitatie pentru inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, aflate in administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara. Pentru aplicarea unitara a unei metodologii de lucru a comisiei unice de licitatie pentru inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, aflate in administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara, propunem respectarea urmatoarelor etape pentru inchirierea spatiilor mentionate. Institutiile de invatamant preuniversitar care doresc sa inchirieze spatii temporar disponibile vor depune o solicitare scrisa la sediul Primariei Municipiului Timisoara din Bv. C.D.Loga nr. 1, parter, cam.12, Directia Patrimoniu. Solicitarea va fi insotita de urmatoarele anexe :

- Avizul favorabil al Ministerului Educatiei si Cercetarii pentru inchirierea unei parti de cladire obtinuta prin intermediul Inspectoratului Scoalar al jud. Timis sau avizul Inspectoratului Scoalar al jud. Timis ;

- schita spatiului ce urmeaza a se inchiria cu dimensiuni si suprafata. - Nota de fundamentare legata de solicitarea de inchiriere ;

Solicitarile vor fi prezentate in sedintele comisiei unice de licitatie pentru inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, aflate in administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara care se va intruni in sedinte ordinare lunar in prima marti din fiecare luna la ora 14 sau in urma unor convocari in cazul cand acest lucru se impune. In cazul in care comisia va aproba licitatia publica pentru inchirierea spatiului, hotararea comisiei prevazuta in procesul verbal al sedintei va fi transmisa la Biroul Licitatii din cadrul Directiei Patrimoniu care va organiza formele prevazute de lege pentru organizarea licitatiei, comisia de licitatie fiind comisia stabilita prin Hotararea Consiliului Local nr. 7/2006. Contractul de inchiriere va fi intocmit de catre Biroul Licitatii si va avea forma prevazuta in anexa , urmand a fi semnat din partea locatorului de catre directorul unitatii de invatamant preunivesitar, presedintele comisiei unice de licitatie si Primarul Municipiului Timisoara, iar din partea locatarului de catre reprezentantul adjudecatorului. Contractele de inchiriere vor fi incheiate ca urmare a licitatiilor publice, pe o perioada de 1 an, cu posibilitate de prelungire pe o perioada de maxim 4 ani si cu posibilitatea modificarii chiriei

In conformitate cu art. 14 lit. c din Normele Metodologice pentru finantarea invatamantului preuniversitar de stat aprobate prin Hotararea Guvernului Romaniei nr. 538/2001 “ veniturile din inchirierea spatiilor disponibile se prevad in buget la nivelul chiriei stabilite in contractele de inchiriere , la care se adauga obligatoriu cheltuielile cu intretinerea si utilitatile folosite. “. Veniturile realizate din inchirierea spatiilor raman la dispozitia unitatii de invatamant preunivesitar de stat astfel incat controlul incasarii acestora, controlul incasarii cheltuielilor cu intretinerea si utilitatile folosite de la adjudecator si urmarirea respectarii clauzelor contractuale cad in sarcina unitatii de invatamant preunivesitar de stat. In cazul in care unitatea de invatamant va constata faptul ca nu sunt respectate clauzele contractuale va sesiza, in forma scrisa Primaria Municipiului Timisoara, Directia Patrimoniu, care va intocmi referatul de specialitate pentru actionarea in instanta in vederea recuperarii unui eventual debit, anularea contractului de inchiriere, evacuare din spatiu, etc. Avand in vedere faptul ca se va intocmi un nou formular al contractului de inchiriere specific spatiilor temporar disponibile situate in incinta unitatilor de invatamant preuniversitar de stat,

PROPUNEM : 1. Aprobarea de catre Consiliul Local al Municipiului Timisoara a unui proiect de hotarare privind forma si continutul contractului de inchiriere pentru spatiile temporar disponibile situate in incinta unitatilor de invatamant preuniversitar de stat. VICEPRIMAR DIRECTOR ing.Adrian Orza ec. Miut Nicusor Constantin

BIROU SPATII - TERENURI ing. Voicu Marius

REFERENT SPEC. Sing. Kovacs Ileana AVIZAT SERVICIUL JURIDIC jur. Lasuschevici Mirela

Atasament: Anexa_-_Inchiriere_spatii_scoli.pdf

ANEXA LA HOTARAREA NR.______ DIN______________________

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI

TIMIŞOARA Înregistrat la nr_________________ din___________________________

CONTRACT DE ÎNCHIRIERE pentru spaţiile temporar disponibile situate in incinta unităţilor

de învăţământ preuniversitar de stat Nr. ______/200__

I. PÃRŢILE CONTRACTANTE Municipiul Timisoara, prin Consiliul Local cu sediul in Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1

reprezentat prin D-nul Primar GHEORGHE CIUHANDU, in calitate de locator, si S.C______________________________________________________________________

cu sediul în_____________________________str._______________________________nr.____ înregistrată la Registrul Comerţului sub nr.__________________________din________________ reprezentată prin_________________________________, cu delegaţia nr________________ din ____________a intervenit urmãtorul contract de închiriere . Primul în calitate de locator închiriazã în baza titlului de dobândire prin adjudecare nr.____________ din__________, iar al doilea în calitate de locatar (denumit mai jos chiriaş) ia cu chirie spaţiul temporar disponibil situat in incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat Timisoara, str._____________________________ nr.________, in suprafaţa de____________m.p.

II. OBIECTUL CONTRACTULUI Art.1. Obiectul contractului constă în închirierea şi exploatarea de către părţile contractante

a spaţiului cu suprafaţa utilă de __________________mp. A. Suprafeţele folosite în exclusivitate.

Numãr total încãperi________folosite pentru__________________________________________ ______________________________________________________________________________ în suprafatã de_____________mp, din care ________anexe în suprafatã de_______________mp.

B. Suprafeţele folosite în comun. Numãr total încãperi_____folosite pentru_______________________________________

_________________________________________________în suprafaţã de ______________mp, din care aferentă chiriaşului din prezentul contract în ________încăperi sunt_______________mp.

C. Din curtea clãdirii în suprafaţã de _________________mp, revine chiriaşului o suprafaţă de _______________mp, folositã pentru___________________________ ______________________________________________________________________________

Art.2. Predarea-primirea suprafeţelor închiriate este consemnatã în procesul-verbal, ce face parte integrantã din prezentul contract.

2

III. TERMENUL CONTRACTULUI Art.3.Termenul închirierii este de 1 an, cu începere de la data de_________________

până la data de___________________ La expirarea contractului de închiriere chiriaşul trebuie sã-si manifeste intenţia prelungirii

contractului de închiriere, în scris, cu cel puţin 30 zile înaintea expirãrii acestuia, în caz contrar contractul de închiriere se va rezilia de drept.

Contractul de inchiriere poate fi prelungit prin acordul partilor , in scris, pana cel mult 4 ani de la data prezentului contract.

IV. PREŢUL Art.4. Chiria lunarã pentru folosirea suprafeţelor închiriate este de

____________________lei si a fost stabilită prin licitaţia publică organizată in data de ______________.

V. PLATA CHIRIEI Art.5. Plata chiriei se face lunar, cel mai târziu pânã la expirarea lunii pentru care se face

plata. Contul de virament al unităţii de învăţământ preuniversitar _______________________________de stat deschis la________________________________________.

Contul de virament al chiriaşului________________________________________deschis la Banca___________________________________________________.

Art.6. Nerespectarea termenului de platã, respectiv ultima zi a lunii pentru care se face plata se penalizeazã cu 0,5 % pe zi întârziere din suma datoratã.

Dupã perioada de 30 de zile contractul este reziliat de drept. În termen de 7 zile chiriaşul se obligã sã punã la dispoziţia locatorului spaţiul în cauzã.

Chiria lunara va fi reactualizata ( modificata ) pe durata derularii contractului cu rata inflatiei sau prin Hotarari ale Consiliului Local al Municipiului Timisoara.

VI. OBLIGAŢIILE LOCATORULUI Art.7. a) Sã predea suprafaţa locativã închiriatã pe bază de proces-verbal de predare-primire

b) Sã controleze modul cum este folositã si întreţinutã de cãtre chiriaş suprafaţa locativã închiriatã si sã se ia mãsurile ce se impun în vederea unei bune întreţineri, a folosirii judicioase si potrivit destinaţiei.

VII. OBLIGAŢIILE CHIRIAŞULUI Art.8. a) Sã plãteascã chiria si utilitatile la termenul si în condiţiile stipulate prin contractul

de închiriere. b) Să plãteascã contravaloarea utilităţilor aferente spaţiului închiriat stabilite de catre

unitatea de învăţământ preuniversitar de stat ca urmare a subcontorizării sau în regim pauşal.

3 c) Sã elibereze spaţiul la data împlinirii termenului prevãzut în contractul de

închiriere, sau a încetării acestuia în orice alt mod sau la solicitarea unităţii de învăţământ preuniversitar de stat dacă spaţiul temporar disponibil urmează a fi folosit de catre aceasta.

d) Sã comunice cu cel puţin 30 zile înainte de eliberare, intenţia de a renunţa la folosinţa spaţiului închiriat sau a unei părţi din acesta.

e) La încetarea contractului să predea spaţiul închiriat în întregime în stare bună, inclusiv cu îmbunătăţirile aduse prin lucrările de separare şi modernizare executate pe perioada derulării contractului, liber de orice sarcini. f) sa nu tulbure linistea publica ; g) sa asigure permanent curatenia in spatiul inchiriatsi in zona exterioara aferenta, efectuand dezinfectia, dezinsectia si deratizarea in conformitate cu normele igienico-sanitare; h) sa asigure evacuarea si transportul rezidurilor rezultate di prestarea activitatii, fiind obligat sa prezinte in prima luna de derulare a contractului nconventiile incheiate cu S.C. RETIM S.A. sau alti agenti cu acelasi gen de activitate.

i)sa desfasoare activitatea propusa in baza autorizatiei sanitare si a avizului PSI, autorizatii obtinute prin diligente proprii; j) sa asigure respectarea normel;or igienico – sanitare, normelor tehnico-metrologice, de protectie a muncii, PSI, protectia mediului si a actelor normative specifice activitatii desfasurate; k) sa respecte programul de functionare, program stabilit de comun acord cu conducerea unitatii de invatamant. l) sa respecte normele de acces in institutie, inclusiv cele privind circulatia autovehiculelor.

VIII. RÃSPUNDEREA CONTRACTUALÃ Art.9. Pentru neexecutarea sau executarea necorespunzãtoare, pãrţile contractante

datoreazã despãgubiri, conform legilor în vigoare. Chiriaşul răspunde de stricăciunile şi distrugerile de orice natură, provocate imobilului din

culpa sa. Art.10. Forţa majorã, legal invocată şi dovedită, apãrã de răspundere părţile, cu obligaţia

înştiinţãrii în termen de 3 zile de la producerea evenimentului. Cazul de forţă majoră se va comunica celeilalte părţi de către partea interesată, prin telex,

fax, telefon, urmat de o scrisoare recomandată cu menţiunea constatării evenimentului de acest gen de către organele competente.

IX. CLAUZE SPECIALE Art.11. 1) La expirarea contractului de închiriere acesta poate fi prelungit numai cu acordul

scris al pãrţilor. 2) Contractul de închiriere poate fi reziliat din iniţiativa locatorului în urmãtoarele situaţii: a. Neacceptarea clauzei privind actualizarea anuală a chiriei; b. În cazul schimbãrii destinaţiei spaţiului închiriat, fãrã acordul scris al locatorului; c. În cazul subînchirierii sau folosirii spaţiului prin asociere fãrã acordul scris al locatorului; d.Tacita relocaţiune nu este permisă. 3) Contractul de închiriere se reziliazã de drept fãrã punerea în întârziere a chiriaşului. a.În momentul încetãrii activitãţii pentru care chiriaşul a fost autorizat, indiferent de motivul

acestei încetãri;

4 c. Pentru neplata chiriei pe durata de 30 de zile; d. Pentru neplata utilitaţilor aferente spaţiului închiriat pe durata de 60 de zile; 4) Odată cu schimbarea titularului dreptului de proprietate asupra imobilului în care se află

spaţiul locaţiunea încetează de drept . 5) În cazul rezilierii sau încetării contractului de închiriere din culpa chiriaşului, acesta nu va

putea emite pretenţii privind restituirea sumelor investite pe perioada contractului pentru diferite lucrări de întreţinere şi amenajări ale spaţiului închiriat.

6) Pentru spatiile închiriate urmare a licitatiei publice, caietul de sarcini face parte integrantã din contractul de închiriere.

Art. 12. Prin acordul de voinţă, părţile contractante convin să definească înţelesul noţiunilor de "uz" şi "neuz" în cadrul prezentului contract, după cum urmează:

- a. "Uzul" reprezintă folosirea (exploatarea) efectivă, cu caracter de continuitate, pe toată

durata contractului, a spaţiului închiriat. Prin "caracter de continuitate" părţile înţeleg folosirea (exploatarea) spaţiului conform destinaţiei avute în vedere la încheierea contractului, fără întreruperi, cu excepţia situaţiilor prevăzute la art. 13.

- b. "Neuzul" reprezintă nefolosirea (neexploatarea), totală sau parţială a spaţiului, conform destinaţiei sale, ori întreruperi ale folosinţei (exploatării), mai mari de 60 zile în cursul unui an calendaristic.

Art.13. Nu constituie situaţii de "neuz" următoarele întreruperi în folosinţa (exploatarea)

continuă a spaţiului. a) concediul de odihnă al chiriaşului sau personalului acestuia, de cel mult 30 zile într-un an

calendaristic. b) efectuarea unor lucrări de reamenajare, modernizare sau reparaţie, de cel mult _____ zile

într-un an calendaristic. c) afectarea spaţiului urmare a unor evenimente definite ca "forţă majoră" (incendii,

inundaţii, cutremur etc.). Art.14. Neuzul de către chiriaş a spaţiului dă dreptul locatorului la rezilierea de plin drept a

prezentului contract. Părţile contractante acceptă faptul că închirierea spaţiului are drept scop desfăşurarea de

către chiriaş a unor activităţi în beneficiul clientelei sale, care este parte a comunităţii locale şi că aceste activităţi trebuie să aibă un caracter de continuitate.

Art.15. Situaţia de neuz se constată de către conducerea unităţii de învăţământ preuniversitar de stat prin întocmirea unui proces-verbal de constatare.

Art.16. În cazul rezilierii contractului de închiriere, locatarul care nu predă spaţiul va plăti o despăgubire de folosinţă egală cu dublul chiriei lunare, până la data predării efective.

Art.17. În situaţia în care Primăria Municipiului Timişoara hotărăşte efectuarea de lucrări de reparaţii, amenajări sau consolidări la imobilul în care se găseşte spaţiul, chiriaşul va participa cu cota aferentă la lucrările de consolidare.

Dacă execuţia lucrărilor de consolidare necesită încetarea activităţii chiriaşului, acesta va evacua spaţiul pe perioada executării lucrărilor şi va fi scutit de plata chiriei prevăzute în prezentul contract pentru perioada respectivă.

5 X. LITIGII Art.18. Litigiile de orice fel decurgând din executarea prezentului contract de închiriere sunt

de competenţa instanţei judecătoreşti de drept comun. Dreptul aplicabil părţilor contractante este dreptul român.

Prezentul contract se încheie azi ___________________________ în 4 exemplare, din care unul pentru locatar.

LOCATOR

PRIMAR GHEORGHE CIUHANDU

PRESEDINTE COMISIEI UNICE DE LICITATIE

STABILITĂ PRIN HCLMT NR.7-2006 LELICA CRIŞAN

DIRECTOR

UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÎNT PREUNIVERSITAR DE STAT

VIZAT PENTRU LEGALITATE

SERVICIUL JURIDIC

ÎNTOCMIT

LOCATAR

_________________________

6 Contract de închiriere

nr.____________________ din____________________

FISA DE CALCUL

pentru stabilirea chiriei pentru spatiul cu altã destinatie decât aceea de locuintã detinut de ________________________________________________________________________ din str.____________________________nr._________sc._______ nivel________ap.______ cu destinatia___________________________________________zona _______categ.______

Nr crt .

Elementele componente pentru calculul chiriei

Supraf. (mp)

Tarif (lei/mp)

Suma (col.2x3)

0 1 2 3 4

1. Suprafata locativã plãtitã cu tariful de bazã

2. Alte suprafete locative (spatii de depozitare, grupuri sanitare, codidoare, birouri) plãtite cu 60% din tariful de bazã

3. Majorarea cu 30% la tariful de bazã, ce se aplicã la suprafata locativã dotatã cu instalatii de încãlzire centralã în functiune sau gaze la sobe

4. Reducerea cu 10% la tariful de bazã ce se aplicã la clãdirile lipsite de instalatii de apã, canal si electricitate sau numai una din ele

5. Reducerea cu 15% la tariful de bazã ce se aplicã la suprafete locative folosite ca birouri situate la subsol sau mansardã care nu au fost destinate prin constructie acestui scop

6. Terase acoperite sau neacoperite ce apartin din punct de vedere constructiv de suprafata locativã

7. Reducere cu 50% la tariful de bazã pentru terase în perioada 1.X-1.IV

8. Magazii din lemn, metal sau alte materiale 9. Curte si grãdinã 10. TOTAL CHIRIE

(1+2+3-4-5+6-7+8+9)

TVA 22% Data cu care se aplicã:___________________ TOTAL

LOCATOR LOCATAR

7 PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU BIROU CONTRACTE

PROCES-VERBAL

De predare-primire a suprafeţei locative cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă

din Timişoara, str. _____________________________________nr. ___________

1. În conformitate cu contractul de închiriere înregistrat sub nr______din _____________________ se încheie prezentul proces verbal de predare primire între Primăria Municipiului Timişoara, prin reprezentantul său___________________________având delegaţia nr.__________________________care predă şi S.C. ____________________________________________________________prin reprezentantul său_____________________________________având buletinul de identitate seria______nr.___________ eliberat de _________________________la data de ___________________________în calitate de chiriaş, care primeşte în folosinţă suprafaţa locativă având încăperile, curtea şi grădina (în folosinţă exclusivă şi în folosinţă comună) aşa cum sunt specificate în contractul de închiriere. 2. Inventarul şi starea în care se predă şi se primeşte suprafaţa locativă, sunt următoarele:

a). Pereţii, duşumele şi tavane (tencuieli, zugrăveli, vopsitorii, tapete, parchet etc.)______________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________

b). Uşile, ferestrele (vopsitorii, încuietori, druckere, broaşte, jaluzele, geamuri etc.______________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________

c). Instalaţia electrică (prize, întrerupătoare, comutatoare, locuri de lampă, candelabre, aplice, tablouri electrice, globuri, etc). _____________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________

d). Instalaţia de încălzire (radiatoare, conducte, sobe, etc). _________________________________ ________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________ e). Instalaţia sanitară (chiuvete, lavoare, robinete WC, capace WC, duşuri, căzi, cazan baie, etc.)

______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________

f). Altele neprevăzute mai sus : _______________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ 3. Acest proces verbal s-a încheiat azi______________________________ în 4 exemplare din care unul a fost predat chiriaşului..

Am predat PRIMAR

GHEORGHE CIUHANDU

Am primit CHIRIAŞ

ŞEF BIROU CONTRACTE VERONICA TRIF

INSPECTOR DE SPECIALITATE

8