Hotararea Consiliului Local 214/23.11.2012 privind instituirea Taxei de reabilitare termică şi a mecanismului de recuperare a sumelor avansate de Consiliul Local al Municipiului Timişoara, pentru blocurile de locuinţe finanţate prin Programul Operaţional Regional 2007-2013 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2012 - 28231/23.11.2012- al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere Avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică , drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.14 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 63/30.10.2012 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 18/2009 privind creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă instituirea Taxei de reabilitare termică, pentru imobilele finanţate în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013, Axa proritară 1, Domeniul major de intervenţie 1.2 - Sprijinirea investiţiilor în eficienţa energetică a blocurilor de locuinţe. Art. 2: Se aprobă eşalonarea sumelor avansate de către autorităţile administraţiei publice locale pentru finanţarea cotelor-părţi indivize aferente părţilor comune ale imobilelor, pe o perioadă de maximum 5 ani. Art. 3: Se aprobă mecanismul de recuperare a Taxei de reabilitare termică, ca plată anuală, cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată cu modificările şi completările ulterioare. Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică, Direcţia Economică şi Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara. Art. 5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Serviciului Audit Public Intern; - Compartimentului Control Intern; - Biroului Managementul Calităţii; - Mass - media locale.
|