Hotararea Consiliului Local 214/08.05.2015 pentru completarea art.1 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local nr. 13/27.01.2009 - privind lucrările tehnico-edilitare care se execută pe domeniul public Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC 2015 - 11538 / 04.05.2015 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii , prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 13/27.01.2009 - privind lucrările tehnico-edilitare care se execută pe domeniul public; Având în vedere prevederile art. 2 alin. (2), art. 3 alin. (1) şi art. 5 din Ordonanţa Guvernului nr. 2/12.07.2001 privind regimul juridic al contravenţiilor; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se completează art. 1 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local nr. 13/27.01.2009, cu o nouă literă, lit. i) după cum urmează: "În cazul unor încălcări repetate la Normele privind lucrările tehnico-edilitare care se execută pe domeniul public, de către executant, respectiv săvârşirea a 3 abateri, acestuia nu i se va elibera nici un Permis de Spargere pe raza municipiului Timişoara, până la îndeplinirea cumulativă a următoarelor obligaţii: - predarea către Primăria Municipiului Timişoara, în conformitate cu prevederile legale, a amplasamentelor tuturor lucrărilor ce afectează domeniul public, aflate în derulare la data aplicării celei de-a treia sancţiuni, şi - plata tuturor amenzilor stabilite prin cele 3 Procese Verbale de constatare şi sancţionare a contravenţiilor, emise de către Serviciul de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. În caz de nerefacere a domeniului public afectat, executantul va fi sancţionat cu : amendă contravenţională şi cu plata cheltuielilor pentru refacerea tramei stradale, conform devizului întocmit de către constructorul care a executat lucrările de refacere. Dovada achitării amenzilor stabilite prin Procesul Verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor se va prezenta Serviciului de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, care a aplicat sancţiunea. Lucrările de refacere a drumului se vor realiza de către executantul cu care s-a încheiat contractul de întreţinere străzi şi/sau trotuare din sectorul afectat de execuţia lucrărilor tehnico-edilitare în cauză, iar contravaloarea lucrărilor se va recupera de la executantul în culpă ." Art.2: Cu aducere spre îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică, din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Mass - media locale.
|