keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 210/23.04.2013 privind aprobarea modificării Organigramei şi Statului de Funcţii al Serviciului pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara

23.04.2013

Hotararea Consiliului Local 210/23.04.2013
privind aprobarea modificării Organigramei şi Statului de Funcţii al Serviciului pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.AS.120111585/26.03.2013 al Serviciului pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi problemelor minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.180/25.05.2010 privind reorganizarea Serviciului pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin.(3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă modificarea Organigramei şi Statului de Funcţii al Serviciului pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara, conform Anexelor nr. 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul pentru Protecţia Persoanei cu Handicap Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică :
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei de Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroul Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara;
- Serviciului pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_1.pdf

ANEXA 1 LA HCLMT nr.___________________ APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA

Biroul de 11 Compartiment 2

Asistenţă 1 Audit Public Intern

Socială 10 2

SERVICIUL PENTRU PROTECŢIA PERSOANELOR CU HANDICAP

PRIMAR

ŞEF SERVICIU

VICEPRIMAR

SERVICIUL PENTRU PROTECŢIA PERSOANELOR CU HANDICAP

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ COMUNITARĂ TIMIŞOARA

DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT

Compartiment 3 Compartiment 6 Compartiment 4 Compartiment 4

Relaţii cu Resurse Financiar- Transport

Publicul 3 Umane 6 Contabilitate 4 Adaptat 4

Număr total posturi 31

2

- de execuţie 29

- de conducere

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa nr.2 la HCLMT nr._____/______________ Aprobat, Primar Nicolae Robu

STAT DE FUNCŢII "SERVICIUL pentru PROTECŢIA PERSOANELOR CU HANDICAP TIMISOARA "

Nr. crt.

Denumirea funcţiei Nivel studii

Post contractual Nr.posturi Grad

A. Funcţii personal contractual de conducere 1 Şef serviciu S 1 II 2 Şef birou - Inspector de specialitate S 1 I B. Funcţii personal contractual de executie 3 Asistent social specialist S 4 4 Asistent social practicant S 1 5 Asistent social debutant S 3 6 Psiholog practicant S 1 7 Consilier juridic S 1 II 8 Inspector de specialitate S 5 I 9 Inspector de specialitate S 3 II 10 Auditor S 1 IA 11 Auditor S 1 II 12 Referent M 4 1A 13 Referent M 3 II 14 Casier M 1 15 Sofer M 1 Total personal contractual 29 TOTAL GENERAL 31

Director executiv adjunct, Gabriela Cristina Curuţ Şef Serviciu, Insp.de spec. resurse umane Daniela Lung Mariana Boşcu

Atasament: Referat.pdf

CONSILIUL LOCAL TIMIŞOARA APROBAT, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară a Mun.Timişoara PRIMAR Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap NICOLAE ROBU Nr.AS-120111585/26.03.2013

REFERAT Privind modificarea Organigramei şi Statului de Funcţii pentru Serviciul pentru

Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara

Prin H.C.L.M.T.nr. 180/25.05.2010 s-a aprobat Organigrama la Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap, Statul de funcţii a fost modificat şi aprobat prin H.C.L.M.T. nr.297/18.12.2012 cuprinzând un număr de 31 posturi, actualmente ocupate 18 posturi. Având în vedere sarcinile, obiectivele şi obligaţiile ce revin Serviciului pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap în conformitate cu prevederile: Legii nr. 672/2002- privind auditul public intern, art.2 lit.s. - ,,instituţie publică mică - instituţia care derulează un buget anual de până la nivelul echivalentului în lei a 100.000 euro pe o perioadă de 3 ani consecutiv’’, art. 2 alin.f ,, compartiment de audit public intern - noţiune generică privind tipul de structură funcţională de bază a auditului public intern care, în funcţie de volumul şi complexitatea activităţilor şi riscurile asociate de la nivelul entităţii publice, poate fi: direcţie generală, direcţie, serviciu, birou sau compartiment cu minimum 2 auditori interni, angajaţi cu normă întreagă’’, O.M.P.F.nr.946/2005 republicat, standardul 25 ,, Entitatea publică înfiinţează sau are acces la o capacitate de audit, care are în structura sa auditori competenţi, a căror activitate se desfăşoară, de regulă, conform unor programe bazate pe evaluarea riscului.’’

În conformitate cu prevederile Ordinului nr.38/2003 privind aprobarea Normelor generale privind exercitarea activităţii de audit public intern art.3.1.1 ,, Compartimentul de audit public intern se organizează în mod obligatoriu la nivelul fiecărei entităţi publice, prin decizia persoanelor responsabile prevăzute la art. 9 din Legea auditului public intern, în termen de 90 de zile de la publicarea în Monitorul Oficial a prezentelor norme, respectiv de la constituirea entităţii publice.’’

Solicităm crearea unui compartiment de Audit Public Intern compus din 2 posturi de studii superioare obţinute prin transformarea unor posturi vacante:

- un post de referent gradul II din cadrul Biroului de Asistenţă Socială în auditor gradul IA;

- un post de referent gradul II din cadrul Compartimentului Transport Adaptat într-un post de auditor gradul II;

Menţionăm faptul că nu se modifică numărul de posturi din Statul de Funcţii aprobat prin H.C.L.M.T nr. 297/18.12.2012.

Având în vedere cele expuse, în baza art. 36, alin (2) lit. a) şi alin.(3) lit. b) din

Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală

PROPUNEM Modificarea Statului de Funcţii şi Organigrama Serviciului pentru Protecţia

Persoanelor cu Handicap Timişoara conform anexelor nr. 1 şi 2. VICEPRIMAR Traian Stoia

Director executiv adjunct D.A.S.C. Gabriela Cristina Curuţ Serviciul pentru Protectia Persoanelor cu Handicap

Şef serviciu Vizat C.F.P Întocmit Daniela Lung Elisabeta Bunget Mariana Boşcu

Avizat Serviciul Juridic Sorin Chira Red./Ed.2ex.M.B. FP 53 – 01, ver.1