Hotararea Consiliului Local 20/31.01.2012 privind indexarea pentru anul 2012 a tarifelor pentru permisele de lucru şi a locurilor de veci practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2012 - 2219/23.01.2012 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având in vedere Ordonanţa Guvernului nr.71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, aprobată prin Legea nr.3/2003; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.231/2005 privind modificarea Regulamentului de funcţionare a cimitirelor şi crematoriilor aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara, modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr.354/25.10.2011; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.84/2003 privind concesionarea prin licitaţie publică deschisă a serviciilor funerare, de curăţenie, lucrărilor şi bunurilor necesare realizării serviciilor funerare în Cimitirul din Calea Lipovei, Cimitirul din strada Stuparilor, Cimitirul din Calea Buziaşului, Cimitirul din Calea Şagului şi Cimitirul din Strada Rusu Şirianu, aflate în administrarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi revocarea Hotărârii Consiliului Local nr.57/2003; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.40/23.02.2010 privind indexarea pentru anul 2010 a tarifelor pentru serviciile funerare a tarifelor permiselor de lucru şi a locurilor de veci practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.316/29.07.2010 privind reactualizarea cu T.V.A.24% a tarifelor pentru serviciile funerare a tarifelor permiselor de lucru şi a locurilor de veci practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara începând cu 01.07.2010; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 301/2002 privind preluarea de la S.C.Administrarea Domeniului Public S.A. a unor activităţi de către Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (4) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.(2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă majorarea pentru anul 2012 a tarifelor permiselor de lucru şi a locurilor de veci practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara, cu 5,79% reprezentând rata de inflaţie stabilită pentru anul 2011, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Serviciul Locuinţe din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - Serviciul Locuinţe; - S.C. Consimpex S.R.L.; - S.C. DenisAlex S.R.L.; - S.C. Vânătorul S.R.L.; - Mass - media locale.
|